Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Propozycje
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 74, 75, 76  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zmiany
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:43, 24 Mar 2007    Temat postu:

Oczywiście byłaby opcja wyboru jakie to mają być pociski. W końcu po co by snajperowi byłaby maszyna robiąca naboje do karabinu? Będzie można nawet robić pociski do rakietnicy (tylko jeden w jenym momencie). Oczywiście ograniczeniami tej maszynki byłaby potrzeba zdobywania materiałów... i ew. zasada: lepsze naboje = mniej naboi.


A co z pomysłem na dopalacze dal ludzi?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jediyan




Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1995
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:48, 24 Mar 2007    Temat postu:

Wracając do naboi to głupi pomysł żeby były przenośne maszynki do ich robienia. Niech w strategicznych miejscach stoją ich więksi bracia, np. w bazach i przy TSach. Przykładowo: chodzę po ulicach ZM i zbieram materiały. W końcu mam tyle ile mi potrzeba więc idę do TSa i tam sobie robię tyle naboi ile potrzebuję/mogę zrobić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:51, 24 Mar 2007    Temat postu:

Też o tym myślałem. W końcu wiadomo:
małe urządzenie = mała pojemność
Mała pojemność = mniej materiałów się zmieści
Mniej materiałów się zmieści = mniej amunicji


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTOSh




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Neo Arkadia OFC!!

PostWysłany: Sob 14:11, 24 Mar 2007    Temat postu:

wspomagacze: ZA
maszynki do naboi: Za tym zeby byly kolo TSów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:30, 24 Mar 2007    Temat postu:

Ok, pozostało czekać na decyzję X'a a tymczasem...


Bronie przeklęte: przy odrobinie szczęścia można je znaleźć. Są znacznie potęzniejsze od innych broni. Ale będą miały skutki uboczne np. osłabiają ich właściciela z każdym użyciem, mogą zmienić jego charakter albo nawet namieszać mu w głowie. Trzeba być ostrożnym bo raz użytego przedmiotu tak łatwo się nie pozbędziesz. Już wtedy opęta właściciela i nie bedzie chciał go wyrzucić... jedynie nieliczni będą mogli zdjąć klątwe...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alduron
Prime Admin



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 2125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:06, 03 Kwi 2007    Temat postu:

Nowa propozycją:
Robienie własnych skilli/technik.
PRZYKŁAD: Dada wymyśla sobie, że zrobi skila który na raz robi 10 ataków (czyli 1 użycie to mnożenie obrażeń x10), próbuje to wykonać na jakiś celach. Trenuje to aż dojdzie do perfekcji. I pewnego dnia dochodzi do tego, że udało mu się wykonać to bez problemów i ma skila pod nazwą, jaką sobie wymyśli. Może jej nauczyć kogoś innego i tak dalej.
Co wy na to??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roland




Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zza drzewa

PostWysłany: Wto 21:11, 03 Kwi 2007    Temat postu:

wymyślanie skilli jest ok, ofkoz po uzgodnieniu z mg... ale żeby nie były jakieś BARDZO wybajerzone...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mighty




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 4440
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Fáskrú

PostWysłany: Wto 21:13, 03 Kwi 2007    Temat postu:

Troche dziwy pomysł nazwał bym skill mokry siusiak i co? zatwierdzony? a te obrażenia pewnie będą ogromne,.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alduron
Prime Admin



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 2125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:15, 03 Kwi 2007    Temat postu:

Ja myślę to tak: "Im więcej trenujesz go, tym mocniejszy jest"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jediyan




Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1995
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:05, 04 Kwi 2007    Temat postu:

Mam pewną propozycję. Nasi Mistrzowie Gry tak często odpisują, że zanim nowy gracz zdobędzie 5 lvl to minie 10 lat. Proponuje aby wszyscy gracze dostawali 3 razy więcej expa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 9:45, 04 Kwi 2007    Temat postu:

I od razu na początek niech dostana Najnowsze Ferrari i ładną sekretarke...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trey




Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:13, 04 Kwi 2007    Temat postu:

hm.. z sekreterką może być ^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:19, 04 Kwi 2007    Temat postu:

W ten sposób ujawniła się kolejna osoba, dla której wysoki lvl postaci jest ważniejszy od czerpania przyjemności z gry i tworzenia klimatu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trey




Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:25, 04 Kwi 2007    Temat postu:

chyba niemówisz o mnie xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jediyan




Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1995
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:02, 04 Kwi 2007    Temat postu:

Nie o to mi chodzi! Jak mam się rozkoszować grą skoro może mnie pokonać byle kittaur? Wyglądało by to tak: walka, powrót do bazy na leczenie, walka, powrót do bazy na leczenie, walka, powrót do bazy na leczenie, walka, ucieczka, powrót do bazy na leczenie. Ja w tym nie widzę, żadnej przyjemności - -'' raczej wolałbym tak: walka, walka, walka, leczenie, walka, walka, leczenie, trudniejsza walka, leczenie, walka, walka, walka, leczenie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zmiany Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 74, 75, 76  Następny
Strona 6 z 76

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin