Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Propozycje
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 74, 75, 76  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zmiany
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 12:02, 18 Mar 2007    Temat postu:

No spoko pmysł... tylko jest jedno ale... nie wiem czy mi sie będzie chciało wprowadzac...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:05, 18 Mar 2007    Temat postu:

a po co to tak od razu wprowadzać
chcesz mieć dany set to idziesz do przełożonych po wskazówki gdzie można znaleźć daną cześć , a potem robisz quest na dany item


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Valck




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1822
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:06, 18 Mar 2007    Temat postu:

nom fajny pomysł mi się podoba dobry pomysł azXcpl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTOSh




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Neo Arkadia OFC!!

PostWysłany: Nie 12:35, 18 Mar 2007    Temat postu:

absolutnie za. Smile

(azX pomysl nad czyms co mozna by nazwac "railgun set" O_o)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 19:41, 23 Mar 2007    Temat postu:

Pewnie was zaskocze, bo dam tutaj swój pomysł dotyczacy ograniczenia Skilli... pomyślałem by podzielić Skille na te słabsze i na mocniejsze. W jaki sposów? na gwiazdki, czyli *. Najniższy lv to *, najwyższy *****. I to by szło tak z użyciami skilla na poczatku.
* 10
** 8
*** 6
**** 4
***** 2

A co lv skilla by rosło o tyle

* 5
** 4
*** 3
**** 2
***** 1

Co o tym sadzicie? Taki Fire Rain azxcpl'a ma oczywiście ***** gwiazdek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:25, 23 Mar 2007    Temat postu:

ok - nie mam nic przeciwko ale:
1.reploidy i mavy mają do tego jakieś bonusy ( w koncu moga w sobie zgromadzić odpowiednia ilość energii)
2.mozna będzie dopłacić 50% ceny skilla by zmniejszyć uzywalności o 1*
3. mozna będzie sobie kupić jakąs baterię czy coś aby naładowac go w czasie bitwy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alduron
Prime Admin



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 2125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:00, 23 Mar 2007    Temat postu:

Fajny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skaii




Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostatnio Poznań

PostWysłany: Pią 21:06, 23 Mar 2007    Temat postu:

Tak z modyfikacją Aza jest super. Dobry pomysł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTOSh




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Neo Arkadia OFC!!

PostWysłany: Pią 21:06, 23 Mar 2007    Temat postu:

kiedy wprowadzasz? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:11, 23 Mar 2007    Temat postu:

jak zwykle - wiekszoć pomysłów ma częśc dodana odemnie ^^

mi tam nie będzie przeszkadzało to ograniczenie ... fireraina uzywałm najwyżej 4x podczas walki ( i to z czerwm)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jediyan




Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1995
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:19, 23 Mar 2007    Temat postu:

Proponuje aby inteligencje, mądrość i charyzmę nie ćwiczyć nie w sali treningowej, a gdzie indziej bo to bez sensu. Inteligencje i mądrość by można trenować np. w bibliotece (którą by się zrobiło), a charyzmę w.......barze XD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:43, 24 Mar 2007    Temat postu:

Co powiedzie na wprowadzenie "czasowych wspomagaczy" dla ludzi? Taki odpowiednik Stim Packa ze Starfcrafta. Wstrzykujesz sobie i np. masz większą odporność na obrażenia, szybciej przeładowujesz, celniej strzelasz, mocniej uderzasz itp. Oczywiście jeśli przedawkujecie to może być nieciekawie np. zbyt duża odporność na ból może sprawić, że będziecie pruć w przeciwnika nawet jeśli macie całe masy ran i wykrwawiacie się zamiast myśleć o ratowaniu skóry.


Kolejny pomysł: Urządzenie do tworzenia amunicji. Przenośne, nie zajmuje dużo miejsca, lekkie i poręczne. Wkładacie materiały, wciskacie przycisk a maszynka przetwarza je na amunicję. Możnaby umieszczać Chipy żywiołów i nasycałaby przy okazji amunicję żywiołem. Co powiecie na Lodowe pociski dodatkowo wypełnione kwasem albo wybuchowe pociski elektryczne?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:09, 24 Mar 2007    Temat postu:

no ciekawe ... a pociski z bassinum co by dawąły ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alduron
Prime Admin



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 2125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:13, 24 Mar 2007    Temat postu:

to samo co gauss... dobry pomysł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jediyan




Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1995
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:23, 24 Mar 2007    Temat postu:

Albo pociski uranowe, to jest to!!! Albo Hiper Naboje - dają obrażenia od wszystkiego co się da. Można by było nawet je kupować: 1 pocisk za 200 E-C XD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zmiany Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 74, 75, 76  Następny
Strona 5 z 76

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin