Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Propozycje
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 74, 75, 76  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zmiany
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dada




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:10, 04 Mar 2007    Temat postu:

Propozycja do tych skilli
Daje propozycje uwaga! Skille będą lvlować do 10 LvL i trzeba użyć 20 razy żeby podniósł do 2 poziomu, potem odnowa i 40 razy do 3 LvLu, 80 razy do 4 LvLu, 160 razy do 5 LvLu, 320 razy do 5 LvLu itd...
Zastanawiałem się czy te "razy" nie jest ich czasami dużo xD
I przy 9-10 LvLu będziemy mogli nauczać innych tego Skilla co wy na to??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Abbaddon




Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:13, 04 Mar 2007    Temat postu:

może lvl 1 - 10x
lvl 2 - 20x
itd. ? mi by to odpowiadało :]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:15, 04 Mar 2007    Temat postu:

ogranicz to o polowe liczbę użyc to może być coś z tego było ^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skaii




Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostatnio Poznań

PostWysłany: Nie 16:43, 04 Mar 2007    Temat postu:

Podoba mi się pomysł ale sądze że liczba użyć jest za duża. W końcu kto użyje skilla 620 razy? A to dopiero półmetek. Ale pomysł świetny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:35, 04 Mar 2007    Temat postu:

powiedzmy że u ludzi lvl skilla rósłby 2x szybciej (tak jak ma to miejsce z expem)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 16:34, 05 Mar 2007    Temat postu:

Przyjmuje... jak chcecie to podliczcie ile razy użyliście SKilli...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:56, 08 Mar 2007    Temat postu:

Ciosy krytyczne:

co to jest krytyk wszyscy wiedzą (możliwość zadania przeciwnikowi ciosu odbierającego mu większą niż zazwyczaj ilość HP
naliczane byłyby następująco:

1 lvl umiejętności w danej broni (białej,lekkiej,średniej,ciężkiej) daje 2% na zadanie ciosu krytycznego
1 lvl mistrzostwa w danej broni (białej,lekkiej,średniej,ciężkiej) daje 5% na zadanie ciosu krytycznego

(przykład:
mamy 5 w bb i 1 w mbb , daje nam to 5x2%=10% + 1x5% = 5% - mamy 15% na zadanie ciosu krytycznego)

gdy mielibyśmy po 10 lvli w obydwu umiejętnościach wartość ta wynosiłaby 70% (nie za dużo i nie za mało)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dada




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 1:21, 10 Mar 2007    Temat postu:

Huh, nikt się jeszcze nie wypowiedział na ten temat... to ja będe pierwszy
Moim zdaniem ten pomysł jest dosyć dobrze zrobiony, ja bym dodał że w zależności KIEDY będą te Critial'e... Bo to też zależy od sytuacji w której się znajdziemy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:20, 10 Mar 2007    Temat postu:

Jeszce critical mógłby powodować odrzucenie przeciwnika i ogłuszenie na jedną turę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:06, 10 Mar 2007    Temat postu:

a teraz propo nr:2
co mamy obecnie z tego że pakujemy w jakąś umiejętność władania bronia ?? - właściwie nic , a dzięki temu (propozycji) nabrałoby to wreszcie jakiegoś sensu
1 lvl umiejętności w danej broni (białej,lekkiej,średniej,ciężkiej) daje +1 do obrażeń max i minimalnych
1 lvl mistrzostwa w danej broni (białej,lekkiej,średniej,ciężkiej) daje +3 do obrażeń max i minimalnych

przykład mamy 6 w bb i 2 w mistrzostwie otrzymujemy wtedy premie do obrażeń w wysokości 6x1=6 + 2x3 =6 (6+6=12) czyli mając bron (przykładowo) której atak wynosi od 15 do 20 obrażenia zwiększyłyby się 15+12 = 27 / 20 +12 = 32
czyli obrażenia wynosiłyby od 27 do 32
na 10 lvl zwykłej i mistrzostwa mielibyśmy: + 40 do obrażeń (10+30) co byłoby adekwatną wartością do wpakowanych punktów w daną umiejętność związaną z bronią


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dada




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:09, 10 Mar 2007    Temat postu:

OOo Az... widze że masz do tego głowe Razz Niech się X wypowie...
Moim zdaniem dobry pomysł(kolejny z rzędu)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:14, 10 Mar 2007    Temat postu:

mam tego jeszcze troche. Ale narazie musza poczekać z przedstawieniem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 13:31, 10 Mar 2007    Temat postu:

Dobry pomysł...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skaii




Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostatnio Poznań

PostWysłany: Sob 13:33, 10 Mar 2007    Temat postu:

Nom zgadzam się. Świetny pomysł!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:46, 10 Mar 2007    Temat postu:

ok to ja już przerobiłem swoją sygne (jeśli jest zatwierdzony)

teraz coś dla psioników
(ujednolicenie ogólnych zasad)

-kontrola umysłu działa tylko na jednostki organiczne
-aby kogoś rzucić przy pomocy telekinezy należy mieć swoją mądrość (czy tam inteligencje) zbliżoną do jego głównego współczynnika (zwykle jest to zręczność lub siła)

przykład: psionik ma 30 inta/mdr (/-oznacza w tym przypadku "lub") a ktoś ma 20 siły/zreczności
w tym wypadku psionik może robić z nim właściwie co chce ( dopóki nie dopadnie go migrena)

ale jeśli ktoś ma więcej siły/zręczności to psionik może go co najwyżej spowolnić ...

-bariera: ilość obrażeń które może wchłonąć jest zależna od inteligencji+mądrości mnożonych x3
przykład:
mamy 25 inta i 15 w mądrości , dodajemy to (15+25=40)
wyszło 40 , mnożymy to x3 i otrzymujemy 120 , tyle tez nasza bariera potrafi wchłonąć , jednak podczas jej wznoszenia możemy co najwyżej wezwać kogoś przez komunikator/telepatycznie lub wycofywać się w bezpieczniejsze miejsce ...
-pyrokineza
int+madrość mnożone x2
(mając 30 inta i 20 mądrości potrafimy zadać obrażenia rzedu 100 pkt) tyle pkt równa się ok 7-9 lvlowi
co wy na to ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zmiany Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 74, 75, 76  Następny
Strona 2 z 76

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin