Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Propozycje
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 74, 75, 76  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zmiany
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamitsu




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 0x80D6FC19
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:33, 21 Cze 2010    Temat postu:

Naukowiec nie równa się Chemik

DENIED


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:35, 21 Cze 2010    Temat postu:

Napisz chociażby plan systemu albo ogłny zarys tego co moze dostac na początek taki naukowiec to rozważymy twoja porozycje. To co teraz dałes to stanowczo za mało by mówić o wyrównywaniu szans

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kona-chan




Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: A nie powiem
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 10:28, 22 Cze 2010    Temat postu:

Yo, oto moje propozycje:
Nowa subklasa, "odpowiedniejsza" w porównaniu do obecnego dowódcy

Sierżant - Dowódca wojskowy, bliżej żołnierza niż oficer, zna się zarówno na walce jak i taktyce. Zwykle mistrz w posługiwaniu się jakimś rodzajem broni, ze względu na swój staż w wojsku. Nie dowodzi tak wieloma żołnierzami jak dowódca, lecz w przypadku starcia, jest dodatkowym wsparciem jako wyszkolony wojownik .
(Obecny dowódca ma umiejętności zależne od charyzmy i od mądrości, nie jest to sytuacja w której jakiś "żołnierz" wybierze tą subklasę)

Umiejętności:
=Mistrzowstwo w ... (do wyboru pomiędzy każdym rodzajem broni) [5 zręczności i 2 lvl odpowiadającej broni, lub w przypadku ciężkiej 5 siły i 2 lvl tejże broni]

= Doświadczenie bitewne Pomaga w szybkim zorganizowaniu akcji(GM powinien podpowiedzieć czego można się spodziewać(tak ogólnie), im wyższy lvl tej umiejętności tym dokładniejsza informacja) [10 siły/zręczności/szybkości]

= Mistrzostwo w spostrzegawczości [5 spostrzegawczość, +1 skan/celne oko] - Dzięki temu można dostrzec słaby punkt w formacji przeciwnika, lub znaleźć dogodną pozycje do ataku.

= Inspirująca osobowość [5 charyzmy] Normalnie sierżant może przyjąć do drużyny ilość osób równą 50% (zaokrąglaną do góry) lvl'a subklasy. Ta umiejętność zwiększa ten limit o 5% co lvl umiejętności.

Drugi pomysł:

Skoro już zaczęliście o tym naukowcu, to według mnie powinien dostawać na początek 200 E-C zamiast 100, lub jakiś sprzęt odpowiedni do tych "nauk" (napisałabym co ale nie wiem które to są "nauki" ;x)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamitsu




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 0x80D6FC19
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:16, 22 Cze 2010    Temat postu:

Naukowiec to pojęcie bardzo ogólne, trudno tutaj zdefiniować czym się będzie zajmować postać gracza, wróżka ma wolne, możnaby wypisać kilka zestawów początkowych do wyboru ale nie wiem czy to będzie dobre rozwiązanie sprawy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:05, 22 Cze 2010    Temat postu:

Co do pomysłu na subklasę nie za bardzo pasuje mi Doświadczenie bitewne pomagające w szybkim zorganizowaniu akcji. To raczej daje nam wiedzę z zakresu różnych taktyk bojowych i pozwala raczej na żywo modyfikować pierwotny plan działania (bo akurat okaże się, że wpadliśmy w zasadzkę) i powinno opierać się bardziej o wiedzę i inteligencję, niż o atrybuty bojowe jak siła.

A co do inspirującej osobowości... chyba nazwa zła... Można wprowadzić "Taktykę" tak samo, jak u mnie to wygląda (mam bezklasową postać i dlatego tak to opisane jest w moich umiejętnościach)


Edit: Jakby tak popatrzeć moja postać rozwija się w kierunku takiej subklasy xD


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ramroyd dnia Wto 12:15, 22 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kona-chan




Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: A nie powiem
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 12:17, 22 Cze 2010    Temat postu:

W tym Doświadczeniu Bitewnym dałam żeby była większa ilość atrybutu wybranego(ale tak że po wyborze jednego, trzeba go stosować do końca) mająca symbolicznie ukazać większe doświadczenie, bo według mnie bez sensu jest żeby wojownik "pakował" w mądrość/inteligencję. Umiejętność ta ma też symbolizować to doświadczenie, a ktoś taki może się spodziewać co go czeka (np. wycieczka przez kanion, skutkuje dużą szansę na zasadzkę co nie?)

A co do inspirującej osobowości, inspirowałam się Dowódcą który może mieć tyle wsparcia co lvl jego subklasy, sierżant jest bardziej bojowy, a więc żeby osiągnąć ten sam wynik musi być charyzmatyczny, nazwa jest dyskusyjna, ale to nie to samo co twoja taktyka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:23, 22 Cze 2010    Temat postu:

mam 150 siły ale ja jestem obeznany na walce...

powiedział sierżant i splunął na zakurzona drogę...

już prędzej to doświadczenie bitewne uzależnił bym od lvla subklasy niż od jakiegoś stata pokroju siły,zre/szyb. W koncu lvl jakos tam oddaje to doświadczenie a staty ? przecież można posiedzieć na siłowni i nabic je a taki trening nic wspólnego z walką nie ma


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kona-chan




Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: A nie powiem
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 12:26, 22 Cze 2010    Temat postu:

Ahh, zapomniałam o treningu za pieniądze Mad w sumie dobry pomysł żeby uzależnić to od levelu subklasy, tylko czy to ciągle będzie umiejętność ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:28, 22 Cze 2010    Temat postu:

Skoro ktoś kto dowodzi innymi nie może być mądry ani inteligentny to ja nie widze żadnych przeciwwskazań aby to zależało od lvla...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kona-chan




Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: A nie powiem
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 12:33, 22 Cze 2010    Temat postu:

działało by wspaniale uzależnianie zdolności od mądrości, jeśli rosła by ona w jakiś inny sposób niż przez dawanie w nią punktów... czyli najlepsze byłoby ta zależność od lvl'a, chociaż można by od tej madrości też to uzależnić...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:44, 22 Cze 2010    Temat postu:

podam Ci przykład: czy taki Napoleon sam brał udział w walce ? Nie! robił to na czym się znał czyli dowodził... Wniosek z tego taki... dowódcza to nie tak jak w amerykanskiej armii (wykreowany poprzez filmy) wizerunek napompowanego głosno przeklinającego na czym swiat stoi sierżanta z cygarem w ustach lecz raczej kogoś kto niekoniecznie ma 40+cm w bicu a osoba która potrafi znaleźc wyjszie z trudnych sytuacji, odpowiednio zapanować nad żołnierzami i wydac im odpowiednie polecenia mające przyblizyć do zwyciestwa tak wiec int a dopiero pozniej siła dla tej klasy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kona-chan




Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: A nie powiem
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 12:47, 22 Cze 2010    Temat postu:

ale ja też nie mówię o oficerze (Napoleon) tylko o bardziej przyziemnym dowódcy, dlatego sierżant. Przecież jak masz grupę żołnierzy to oni nagle nie stają się cudownymi bohaterami rozumiejącymi i słuchającymi każdego rozkazu, tylko ktoś nimi jeszcze dowodzi "bliżej".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Silvan




Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:24, 22 Cze 2010    Temat postu:

Pomysł SIerżanta jest dobry. Ale muszę przypomniec że teraz nie da się trenować punktów statów za pieniądze niestety. No nic, pomysł dobry ale trzeba go przepuścić przez młynek MG.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamitsu




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 0x80D6FC19
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:24, 22 Cze 2010    Temat postu:

Cygaro? SARGE!!!

Jest jeszcze jedna zasada, pulkownik nie moze byc madrzejszy niz general Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phanti
Prime Admin



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:58, 06 Lip 2010    Temat postu:

Ja mam propozycję, by przygotować porządną listę bossów, zarówno dla Resistance, NA jak i Neutralnych i wszystkich naraz. Ot tak, gdy GMom nie będzie się chciało myśleć nad statsami, to będą mogli sobie wziąć coś z listy. Ot, na przykład taki Aztec Falcon 2 jako boss dla CMD, jakiś "lepsiejszy" dopakowany wojownik Resistance, albo ukradziony i zmodyfikowany reploid NA dla NA. Ot, taki Forte jako dopakowany ostateczny boss dla wszystkich, etc. Mógłbym przygotować listę ze statsami, ale miałbym przed tym pare pytań do osoby główno-dowodzącej tutaj. (Dokładniej do Aza, bo tyczy się to pewnych spraw technicznych w których akurat on jest obeznany)

Druga propozycja to przygotowanie systemu Biometali. Bo wiem, że ktoś z MGków o nich wspominał. Mogę przygotować system, tzn jak to działa i co daje, etc, etc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zmiany Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 74, 75, 76  Następny
Strona 75 z 76

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin