Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Propozycje
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 74, 75, 76  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zmiany
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Silvan
Gość






PostWysłany: Wto 18:49, 11 Wrz 2007    Temat postu:

Dobra ale golem jest zz 3x większy od człowieka a taki co jest gdzieś o ćwierć albo o połowę większy od człowieka nie liczy się za 3 sloty?

Edit: nie napisałeś w 3 punkcie że jest Golem osiągalny tylko dla informatyka i mechanoila(kto to?)
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 18:55, 11 Wrz 2007    Temat postu:

Mark... dla ciebie trzeba pisać wszystkie rzeczy oczywiste bo sie od razu doczepisz... a mechanoil to subklasa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:00, 11 Wrz 2007    Temat postu:

1.napisałem - posrednio, ponieważ tylko mechanoil ( subklasa ) ma mistrzostwo w mechanice

2. to ile slotów zajmuje dany robot ustala gracz po (kłótni?? Razz) negocjacjach z MG ( wg mnie możliwe będa nawet roboty 5 i więcej slotowe, wszytko zależy od jego mocy )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Silvan
Gość






PostWysłany: Wto 21:34, 11 Wrz 2007    Temat postu:

tak Azxcpl masz rację że jest to tam nie zauważyłem
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Valck




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1822
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:12, 12 Wrz 2007    Temat postu:

To ja sie wypowiem ja sam walcze no i mój elf ale taki robocik tez by mi się przydał pomysł fajny sloty muszą być bo 10 golemów to nawet dada nie pokona inne klasy też powinny mieć szanse na zdobycie takiego cudeńka czyli robocika ale bez przesady nie takiego np haevy gunnera Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phanti
Prime Admin



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:02, 12 Wrz 2007    Temat postu:

Valck - Czyli ty tez chcesz byc wszystkimi klasami w jednej? Rownie dobrze moge powiedziec zeby irregular hunter mial moce psioniczne, bo mojemu Deltarowi by sie to przydalo. NIE! Nie mozna miec wszystkiego! Twoja postac ma zdolnosc do samodzielnej walki broniami i niech tak zostanie. Psionik ma swoje psychomoce i niech tak dostanie, a dla mechanika beda pomocnicy, I TEZ NIECH TAK BEDZIE.
Dziekuje za uwage.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Valck




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1822
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:43, 12 Wrz 2007    Temat postu:

ale takiego można powiedzieć towarzysza nie walczącego towarzysza co może pomoże ale da rade nie walczy coś typu sumono to powinno być dla każdej klasy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arxel




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:00, 12 Wrz 2007    Temat postu:

azXcpl napisał:
twój guttaur może byc co najwyżej towarzyszem do rozmów natomiast roboty mechaników/informatyków mają być ich pomocnikami/obrońcami.


Az już coś takiego napisał Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:01, 12 Wrz 2007    Temat postu:

Na pomocników się zgadzam. To bardzo przydatne i urozmaica grę ^^.


Oczywiście zarzucam swoją propozycją klasy....

Elementalist (albo Chipper też dobrze brzmi)

Klasa bojowa. Nie specjalizuje się w jakiejś konkretnej broni. Jego silnym atutem jest wyciąganiem nawet do 100% więcej mocy z chipów, które ma w sobie. Dodatkowo może ich mieć więcej niż inni. Mavericki, Reploidzi i Replikanci (wymagany mechaniczny tors i mechaniczna ręka walcząca [głównie prawa ale ktoś leworęczny zawsze się może trafić]) są lepsi w tej klasie. Ludzie mniej wyciągają z chipów żywiołów/ataku, ale chipy zwiększające możliwości (siłę, szybkość, skoczność i inne) dają im większego kopa. W przypadku Chipów żywiołów potrafią szybko między nimi się przełączać a nawet łączyć moc dwóch różnych żywiołów.

Statystyki bez zmian

Atuty:
+2 do posługiwania się Chipami (zwiększa otrzymywaną moc z Chipów o 5% na lvl, pozwala nosić o 1 chip więcej co 2 lvl'e)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Silvan
Gość






PostWysłany: Śro 17:21, 12 Wrz 2007    Temat postu:

Az napisałeś że mechanika i informatyka pozwala mieć tych pomocników a wyobraź sobie że ktoś ma np obronę przed atakimi psionicznymi jak ja mam przed chwilą to jak ma go pokonać?A powiedziałeś ze silny psionik pokona wszystko
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dada




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:25, 12 Wrz 2007    Temat postu:

Co do pomysłu Ramroyda:

Jak dla mnie może byćRazz Chociaż nie wiem czy ktoś to weźmie... Ale wstawiłbym Razz Tylko zostaje pytanie... Ta umiejętność z jakiej się bierze statystyki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:28, 12 Wrz 2007    Temat postu:

1. nigdy nie nie powiedziałem, że psionik pokona cokolwiek, a tym bardziej wszytko ( chyba chodziło Ci o wypowiedz Phantoma )
2. a co za problem pokombinować, użyj telekinezy podnieś coś i rzuć w niego. albo kup pistolet


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phanti
Prime Admin



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:33, 12 Wrz 2007    Temat postu:

Heh. Oczywiscie chodzilo mi psionika na poziomie wyzszym niz 1. A ty Mark szukasz tylko ulatwien aby pokonac jak najsilniejszych wojownikow....No, ale koniec offtopu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Silvan
Gość






PostWysłany: Śro 17:46, 12 Wrz 2007    Temat postu:

Dobra ale jest wyraźnie napisane że podtrzeba tylko mechaniki/informatyki żeby mieć takie co mają chyba poniżej 3 slotów jeśli się nie jest Mechanikiem i nie ma subklasy do tego dobra koniec offtopu
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:04, 12 Wrz 2007    Temat postu:

tłumacząc twoje wątpliwości:

3+ slotowce są dostępne tylko dla subklas (mechanoil/informatyk)
2 i 1 slotowce są dostępne dla każdego kto posiada minimum 5 w mechanice (czyli taki przykładowy strzelec może mieć co najwyżej 2 sloty (5 pkt w mech/inf = 1 slot jeżeli nie masz klasy inżyniera informatyka, napisane w temacie z propozycją, ale nie wprost i to być może cie zmyliło)

mając tak jak ty 0 w mechanice możesz conajwyzej pogadać z Swoim "Taurem" lub poprosić go o to by strzelał ( ale nie spodziewaj się jakiś świetnych wyników) natomiast Taki inżynier/infrmatyk może juz nim bardzo dokładnie sterować pisząc nawet to co wykonuje robot tak jakby to była jego postać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zmiany Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 74, 75, 76  Następny
Strona 22 z 76

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin