Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Propozycje
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 74, 75, 76  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zmiany
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trey




Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:35, 01 Wrz 2007    Temat postu:

erm.. ja sie z tym nie zgodze
To ze Mavy to trzon armi to nie moja wina xP


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alduron
Prime Admin



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 2125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:49, 01 Wrz 2007    Temat postu:

Ej, dlaczego te skile potrzebują samej siły, poje**** was, myślicie że każdy będzie w HG szedł i w siłę tylko pakował to powinno zależeć więcej od lvl'a niż siły

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Silvan
Gość






PostWysłany: Sob 12:50, 01 Wrz 2007    Temat postu:

MG zadecydują,

Thunder Fist ***
ATK:25(+10 co lv)Porażenie przeciwnika przez 3 tury
Opis:Rękę użytkownika pokrywają wyładowania elektryczne,użytkownik uderza tą ręką w podłoże powodując wysłanie rozchodzącej kolistej fali elektryczności
Wymagania: 20 Siły,wolna ręka

Thunder Dragon *****
ATK: fala elektryczności: 70(+15 co lv)Porażenie przeciwnika przez 5 tur.Szarża: 60(+15 co lv) Porażenie przeciwnika przez 4 tury
Opis:Użytkownika pokrywają wyładowania elektryczne które po chwili zamieniają użytkownika w wielkiego smoka z elektryczności,można się wznieść na wysokość 10 m,oddech smoka wyzwala falę elektryczności(promień) można też zaszarżować na przeciwnika odrzucając go,Można utrzymać smoka przez 2 tury bo wyciąga wszystkie siły z użytkownika,po użyciu użytkownik jest przez turę niezdolny do wykonania niczego
Wymagania: 50 siły,lv 18,

Koszt E-C do tych i poprzednich Skilli ustalą MG jeśli Thunder Dragon jest za mocny to zmienię ale można to zredukować odpowiednią ceną też
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:22, 01 Wrz 2007    Temat postu:

Mark napisał:
MG zadecydują,



Thunder Dragon *****
ATK: fala elektryczności: 70(+15 co lv)Porażenie przeciwnika przez 5 tur.Szarża: 60(+15 co lv) Porażenie przeciwnika przez 4 tury
Opis:Użytkownika pokrywają wyładowania elektryczne które po chwili zamieniają użytkownika w wielkiego smoka z elektryczności,można się wznieść na wysokość 10 m,oddech smoka wyzwala falę elektryczności(promień) można też zaszarżować na przeciwnika odrzucając go,Można utrzymać smoka przez 2 tury bo wyciąga wszystkie siły z użytkownika,po użyciu użytkownik jest przez turę niezdolny do wykonania niczego
Wymagania: 50 siły,lv 18,



18 lvl... ciekaw jestem kto ma taki Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Silvan
Gość






PostWysłany: Sob 13:27, 01 Wrz 2007    Temat postu:

Dada ma 17 ;P Cool
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 13:45, 01 Wrz 2007    Temat postu:

W NA trzon armii to Roboty, ale przecież w NA ludzie są cywilami...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mighty




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 4440
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Fáskrú

PostWysłany: Sob 13:57, 01 Wrz 2007    Temat postu:

Mark napisał:
Dada ma 17 ;P Cool
Chyba nie zrobiłeś skilla dla jednej osoby? ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Silvan
Gość






PostWysłany: Sob 15:13, 01 Wrz 2007    Temat postu:

Nieee ale to potężny Skill ale ciesz się że nie dałem 20 albo 30lv
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mighty




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 4440
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Fáskrú

PostWysłany: Sob 15:15, 01 Wrz 2007    Temat postu:

To by ci go wogóle nie uznali i długo nie wszedł by w życie, po to są skille by dogodziły graczą i by mogli się nimi cieszyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phanti
Prime Admin



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:23, 01 Wrz 2007    Temat postu:

Mi tam te skille jakos nie pasuja. Wymagania tez nie. Niektorzy powinni zajac sie graniem, a myslenie zostawic innym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matoi




Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:35, 01 Wrz 2007    Temat postu:

do uzgodnienia

Flash Step*-dzięki temu skillowi możesz sie przenieś do przeciwnika jak i od niego się oddalić im wyższy skill tym bardziej przeciwnik cię nie widzi

Obrażenia: brak
Wymagania: szybkość 5
Koszt: 0,5 E-C za użycie
dostępny tylko gdy walczysz mieczem czy rękami


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Silvan
Gość






PostWysłany: Nie 17:08, 02 Wrz 2007    Temat postu:

Nuda....Tak na serio to są już podobne skille Step Sword Ultra i Area Grab a ty dajesz coś co zżera E-C
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doragon




Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 655
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Uchuukan no Denpa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:13, 02 Wrz 2007    Temat postu:

Tak oczywiscie Marku ze sa tyle ze nie w tej grze =_=

pozatym fakt trzebaby zredukowac uzycie E-C

EDIT

poprawka faktycznie oba sa (skojarzenie z EXE wzielo gore Razz)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:02, 10 Wrz 2007    Temat postu:

1. roboty/mechanoidy (tylko dla inżynierów i informatyków,lub osób z innych klas mających minimum 5 w mechanice/informatyce) ( "/" - oznacza "lub")

pomysł jest taki: można sobie złapać/skonstruować jakiegoś stworka który byłby naszym "podopiecznym", pomagałby nam w walce. Lub raczej ( w wypadku informatyków i inzynierów ) - walczył za nas. Można by je usprawniać montując im dowolne bronie i pancerze ( zależne byłoby to od poziomu mechaniki ) lub wgrywając różnorakie skille ( informatyka). Nasz robocik dostawałby także za walkę exp ( 1/2 tego co normalna postać potrzebuje by osiągnąć lvl, przykładowo na 1 lvl tylko 500 exp, na 2-gi 1000 itd)

w przypadku gdy ktoś ma 0- wy lvl w mech/inf nie może mieć robota więc dalej nie opisuje co mógłby mieć

2. staty robota uzależnione byłyby od poziomu mechaniki/informatyki gracza i tak mółgby on wybrać JEDEN ( atak, absorpcja lub HP ) który chce podwyższyć na danym lvlu:

za 1-5 lvl umiejętności GRACZA(inf/mech) które to musi sam trenować nasz robot przy zdobyciu lvla dostawałby odpowiednie bonusy na współczynnik taki jak +1atak lub 2%absorpcja obrażeń ( lub 5 na HP)
za 6-9vl (mech/inf) dostawałby odpowiednie pkt na współczynnik taki jak +2atak lub 4%absorpcja obrażeń ( lub 10 na HP)
za 10 lvl dostawałby odpowiednie pkt na współczynnik taki jak +3atak lub 6%absorpcja obrażeń ( lub 15 na HP)

czyli robot który zdobył 1-szy lvl a jego trener(Gracz) ma +3 w mechanice/informatyce wtedy dostaje do wyboru +1do ataku,2%obrony lub+5 do HP. Jednakże ten sam robot zdobywający również 1 lvl ale gracz ma +10 w mech/inf dostanie juz większy bonus do wyboru(+3 atak,+6%abs lub +15 do HP)

3. maxymalna ilość robotów uzależniona jest od lvlu mechaniki/informatyko gracza lub posiadanych przez niego mistrzostw w tych dziedzinach (1 w mechanice/informatyce to 1 slot, 1 mistrzostwo 2 sloty ) sloty z umiejętności/mistrzostw sumują się. większe roboty np: Golem zajmują nawet 3 sloty i wymagają minimum 1 lvlu mistrzostwa w mechanice/informatyce

4. skille - zależne byłyby od naszej informatyki: 1 pkt inf = 1 slot na skill, 1 pkt mistrzostwa w informatyce = 2 sloty na skille

jedna gwiazdka skilla = zajęcie jednego slota u robota
czyli mając 2 w informatyce możemy wgrać 2 skille 1 gwiazdkowe*, lub jeden 2 gwiazdkowy**
przykład: na wgranie robotowi fireraina (5*) potrzeba 5 slotów

5. przykładowa karta robota znajdowałaby się w w odpowiedniej zakładce Karty postaci gracza, wyglądałaby mniej więcej tak

Roboty:
Mettaur LV1
broń: pistolet P-10
HP-20
ATK-5
DEF-5% (Sto jak sie schowa)
AGI-5/10
Skille: brak
EXP 0/500

6. Expienie robotów

zdobywają one exp równolegle z postacią gracza, Przy lvlu dostają ( do wyboru jedno z nich) +1atak,+2%abs,+5HP. Bonusy typu 2x exp u ludzi lub od form DZIAŁAJĄ również na naszego robota.



Prosze o oceny mojego projektu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez azXcpl dnia Wto 18:17, 11 Wrz 2007, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arxel




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:35, 10 Wrz 2007    Temat postu:

Great thing! Przyda się jak będę robił mechanika(prawdopodobnie next character)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zmiany Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 74, 75, 76  Następny
Strona 20 z 76

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin