Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Propozycje
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 72, 73, 74, 75, 76  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zmiany
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:47, 14 Cze 2010    Temat postu:

Mnie osobiście ten system podoba się niesamowicie bardzo. Wydaje się być pogmatwany, ale tylko wydaje, bo jest prosty jak machanie cepem.

Nie uczyni mechanika overpowered, nie daje poszaleć totalnym idiotom i noobom, którzy ograniczają się do spamowania "Strzelam mu w głowę".

Ja stawiam gigantyczny znaczego APPROVED!!


A jeszcze jedno pytanie mam od siebie - Co w przypadku, kiedy np. chciałbym zdalnie kierować danym robotem np. mam bojowego mettaura. Czy mogę zamiast sztucznej inteligencji zamontować prosty system komend typu "Idź do wskazanego punktu i strzelaj w tamtym kierunku"?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:52, 14 Cze 2010    Temat postu:

To się jeszcze dopracuje, narazie nie myślałem jeszcze nad komendami, ale zapewne wiązało by się to z możliwościami informatycznymi mechanika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Valck




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1822
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:47, 14 Cze 2010    Temat postu:

Ja też gram postacią wsparcia.Tylko Hakerem wymyślisz mi coś,w sumie też nie jestem jakoś uberskilowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:53, 14 Cze 2010    Temat postu:

Gdybym grał hakerem to pewnie bym się wziął za tą klasę, a tak to mam potem wymyślać kompletne systemy dla każdego ? nad tym co tu macie siedziałem cale 40 minut... pomnożyć to x liczbe klas brrr... Sam tez możesz przecież coś dobrego napisac, albo przynajmniej określ założenia ogólne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Silvan
Gość






PostWysłany: Pon 17:06, 14 Cze 2010    Temat postu:

Spróbuję coś wmyślić dla genetyka i Energetyka...przynajmniej ogólny zarys ale będzie ktoś potrzebny by uzupełnić luki...Co do systemu to nie mam nic przeciw
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamitsu




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 0x80D6FC19
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:54, 14 Cze 2010    Temat postu:

Cytat:
Czy mogę zamiast sztucznej inteligencji zamontować prosty system komend typu "Idź do wskazanego punktu i strzelaj w tamtym kierunku"?


Jasne, przecież to skrypt a skrypt to wstęp do AI Smile
*WIN*

EDIT #1
Aha, jestem za tak nawiasem
[ACCEPT]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yamitsu dnia Pon 19:10, 14 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alduron
Prime Admin



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 2125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:17, 14 Cze 2010    Temat postu:

Azowy pomysł całkowicie mi się podoba i mniej więcej tak to widziałem. Stwórz teraz osobny temat i tam przenieś tą mechanikę (dział Zasady i informacje)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arxel




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:35, 14 Cze 2010    Temat postu:

Works for me Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:52, 14 Cze 2010    Temat postu:

teraz wypadało by jeszcze system komend dostosowac. może cos takiego

mechanika+informatyka=liczba od 0 do 20
1-5 podstawowe komendy. Idz,Atakuj,Broń,Uciekaj (jedna prosta akcja)
5-10 podstawa+ takie komendy jak ogień zaporowy, użyj skilla, flankuj, przegrupować się, Atakuj cel A potem cel B (wydawnaie poleceń w których zawierarają sie dwie akcje)
10-15 to co wyżej+ pisanie programów umożliwiających wykonywanie akcji bez potrzeby wydawania komend głosem bądz poprzez nadajnik, a także bardziej zaawansowane komendy takie jak: biegnij do sojusznika i osłaniaj go a potem oflankuj ich z lewej (wydawanie komend 3 członowych). Wydawanie komed warunkowych ( jezeli przeciwnik zbędzie atakował mnie to osłaniasz mnie, jeżeli sojusznika to osłaniasz jego ) itd (ogólnie chodzi o to, ze robot dostosuje się do sytuacji o ile została ona przewidziana w poleceniu i wybierze właściwsze wyjście
15-20 - robot może być sterowany myślowo
20 (max) mechanik może równie dobrze powiedzieć na początku walki "rób co uważasz za stosowne" wtedy MG może traktować robota jako npc sprzymierzonego o inteligencji wynoszącej 25% tej którą łącznie posiada mechanik, swobodę można dać maksymalnie dwóm robotom


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamitsu




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 0x80D6FC19
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:58, 14 Cze 2010    Temat postu:

Cytat:
15-20 - robot może być sterowany myślowo

Jak sobei to wyobrażasz? Psionika reaktywacja? No to mechanik czy psionik? Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:59, 14 Cze 2010    Temat postu:

wbudowany czip u reploidów, odpowiedni odbiornik na głowie u ludzi (cos jak w Evangelionie mieli)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamitsu




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 0x80D6FC19
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:28, 14 Cze 2010    Temat postu:

Ah takie coś, no to chyba jeszcze ma sens, a nie tak, że pomyślę "skocz w lewo i go zaatakuj" a on to zrobi <_<

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Silvan
Gość






PostWysłany: Pią 21:31, 18 Cze 2010    Temat postu:

Chciałbym Dać tutaj propozycję na nową Subklasę.


Jack-of-all-Trades

Osoba która poświęciła się broni palnej, białej i ręcznej jednocześnie.

Mistrzostwo w broni palnej: [5 zręczności i 2 levele broni lekkiej/średniej/ciężkiej] Po prostu postać o wiele lepiej posługuje się bronią palną niż normalnie.

Mistrzowska walka wręcz [5 siły/zręczności]: Po prostu, lepsza walka za pomocą tej broni... lub bez broni

Mistrzostwo w broni białej [3 siła i 3 zręczność, 2LV broni białej] Postać o wiele lepiej posługuje się bronią białą.

Akrobatyka bojowa [3 zreczności i szybkości i 2 lv akrobatyki]: Innymi słowu, salta i akrobacje w walce


Ostatnio zmieniony przez Silvan dnia Pią 21:35, 18 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arxel




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:42, 18 Cze 2010    Temat postu:

Nie. Nie pasuje mi to pod subklasę. A nawet jeśli to z nie akrobatyką, a z dowolnym typem zbroi do wyboru.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamitsu




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 0x80D6FC19
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:09, 18 Cze 2010    Temat postu:

Zacytuje tu z definicji czlowieka
"Dobry do wszystkiego...czyli do niczego"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zmiany Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 72, 73, 74, 75, 76  Następny
Strona 73 z 76

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin