Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mechanika
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Hyde Park
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arxel




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:06, 20 Maj 2010    Temat postu:

BARTOSh napisał:
Precz z klasami! Precz z klasami! ;P


ZABIĆ BURŻUAZJĘ! WSZYSCY RÓWNI! PROLETARIAT!!!!!!!!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dada




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:16, 20 Maj 2010    Temat postu:

Krótko od Dady:

Mechanika jak dla mnie może być, strasznie ostatnio jestem zżyty z mechaniką i jakoś przyjemnie mi się oblicza celność/obrażenia i tym podobne^ ^ Powiedziałbym, że to nawet przyjemna robota. Co do klas, jak dla mnie każdy gracz mógłby kreować, swoją własną i każdy by zaczynał od... hm... powiedzmy od takiego cywila, który wybrałby swój właściwy kierunek. Tak to by najbardziej pasujące do graczy a co za tym idzie bardzo duża różnorodność w postaciach, dzięki czemu gra staje się o wiele ciekawsza. Hm... Ominąłem coś.?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arxel




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:21, 20 Maj 2010    Temat postu:

oprócz KOMUNIZMU! to niczego nie ominąłeś Very Happy A właściwie podałeś wszystkie argumenty strony "mechanicznej" Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:37, 20 Maj 2010    Temat postu:

Ja tam mam tylko dwa osobiste argumenty przeciw mechanice:

1. Za dużo cyfer - ludzie mogą (i to robią) pogubić się w tych tonach statystyk...

2. Bezkarność prostackich opisów i brak uznania dla porządnych opisowców. Mogę równie dobrze spamować kwestią "tnę mieczem potwora", a MG będzie mógł mi naskoczyć, bo kości nie kłamią i same zdecydują, czy trafiam czy też nie. A jeśli MG zacznie kłamać, to znaczy, że nie jest sprawiedliwy i godny uwagi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTOSh




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Neo Arkadia OFC!!

PostWysłany: Czw 22:46, 20 Maj 2010    Temat postu:

... wprowadźmy"kość modyfikatora opisu" ...
Za dobry opis +1 kość


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trey




Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:46, 20 Maj 2010    Temat postu:

A rasa? I balans do niej?

Precz z komuną! Ku chwale cesarstwa!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dada




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:39, 20 Maj 2010    Temat postu:

Ramroyd napisał:


1. Za dużo cyfer - ludzie mogą (i to robią) pogubić się w tych tonach statystyk...


Hm... Zrozumieją, jak zaczną odczuwać to na własnej skórze :PP. Sam wiem, bo doświadczyłem tego. Wystarczy pobawić się buildami proszę ^^. Mechanikę raz dwa się złapie... Wystarczy odrobinę skupienia... ; )

Ramroyd napisał:

2. Bezkarność prostackich opisów i brak uznania dla porządnych opisowców. Mogę równie dobrze spamować kwestią "tnę mieczem potwora", a MG będzie mógł mi naskoczyć, bo kości nie kłamią i same zdecydują, czy trafiam czy też nie. A jeśli MG zacznie kłamać, to znaczy, że nie jest sprawiedliwy i godny uwagi.


No to...

BARTOSh napisał:
... wprowadźmy"kość modyfikatora opisu" ...
Za dobry opis +1 kość


Myślę, że ten pomysł byłby dobry i mechanika dobrze wplotłaby się wraz z storytellingiem. Przynajmniej mnie się tak wydaje. Oczywiście, gracz nie musi pisać 10 zdań na temat jak on wymachuje tym mieczem, jednakże więcej niż jedno zdanie na temat wykonania akcji fajnie się czyta i potrafi się wczuć w postać gracza^^.

Trey napisał:
A rasa? I balans do niej?

Precz z komuną! Ku chwale cesarstwa!


Rasa? Myślę, że najbardziej by odpowiadało, gdyby KAŻDY rozpoczął jako człowiek. W późniejszej grze może się to zmienić, stopniowo zmieniać swoje ciało w mechanizm, jednakże powodując, że traci człowieczeństwo a co za tym idzie, niepełna kontrola nad sobą ^^.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arxel




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:41, 20 Maj 2010    Temat postu:

Ramroyd napisał:
Ja tam mam tylko dwa osobiste argumenty przeciw mechanice:

1. Za dużo cyfer - ludzie mogą (i to robią) pogubić się w tych tonach statystyk...

2. Bezkarność prostackich opisów i brak uznania dla porządnych opisowców. Mogę równie dobrze spamować kwestią "tnę mieczem potwora", a MG będzie mógł mi naskoczyć, bo kości nie kłamią i same zdecydują, czy trafiam czy też nie. A jeśli MG zacznie kłamać, to znaczy, że nie jest sprawiedliwy i godny uwagi.


1. To się tylko tak wydaje. Albo jesteś munczkinem i się w tym orientujesz ;P albo jako gracz po prostu tworzysz archetyp postaci ( inteligenta, zręczna i umie grać na pianinie) a liczbami się przejmuje MG. Ty grasz wtedy tylko dla funu. Razz A że manczkin cię zje na śniadanie to inna sprawa. ( Ale w poprzednim systemie byli ludzie co zarabiali pół roku a potem trenowali 20/40 pkt stata ;D )

2.O tym zapomniałem Very Happy W sensie zapomniałem dopisać po C.D.N

Mistrz gry za dobry opis może przyznawać tzw. "stunt dice" ( kostki wyczynu?). Od 1 do 3 dodatkowych kości za dobry opis. ( to nie psuje aż tak bardzo gry a pomaga w krytycznych momentach)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arxel dnia Czw 23:44, 20 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arxel




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:43, 20 Maj 2010    Temat postu:

Dada napisał:
Trey napisał:
A rasa? I balans do niej?

Precz z komuną! Ku chwale cesarstwa!


Rasa? Myślę, że najbardziej by odpowiadało, gdyby KAŻDY rozpoczął jako człowiek. W późniejszej grze może się to zmienić, stopniowo zmieniać swoje ciało w mechanizm, jednakże powodując, że traci człowieczeństwo a co za tym idzie, niepełna kontrola nad sobą ^^.


Całkowicie za Razz

Ew. Łatwo wprowadzić bonusy/minusy dla ras ;D

+ 1/2 do jakiegoś stata-statów/mniej punktów co level/łatwiej uczyć się skilli(roboty)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:45, 20 Maj 2010    Temat postu:

Kumpel opowiadał mi o systemie, w którym liczyło się to, jak bardzo efekciarskie czyny się wykonuje w granicach logiki np. zamiast zbiec po schodach zjechać po poręczy i skoczyć na przeciwnika wykonując przy okazji salto itp itp. xD

Cóż... jeśli cyferki nie będą musiałby być moim chlebem powszednim, to mogę je strawić... ale umiejętności wyrabiane treningiem, a nie "kupowane"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dada




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:45, 20 Maj 2010    Temat postu:

Jednak moje zdanie jest takie, by wszyscy zaczęli od równych szans. Żeby potem nie było, że rasa `mavericków` jest przekokszona bo mają wyczepistą obronę. Więc, jesteśmy ludźmi, bądźmy ludźmi ^^
Takie moje zdanie na ten temat ; )

Edit:
Co do Ramroyda, zgadzam się z tym pomysłem. Powiedzmy, że daną umiejętność trenujemy przez ileś tam walk lub też długotrwałym treningiem... Różnie można to odnieść, zależy co będziemy chcieli wytrenować.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dada dnia Czw 23:47, 20 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arxel




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:48, 20 Maj 2010    Temat postu:

Ramroyd napisał:
Kumpel opowiadał mi o systemie, w którym liczyło się to, jak bardzo efekciarskie czyny się wykonuje w granicach logiki np. zamiast zbiec po schodach zjechać po poręczy i skoczyć na przeciwnika wykonując przy okazji salto itp itp. xD


Exalted Very Happy? Tam tak jest

Ramroyd napisał:

Cóż... jeśli cyferki nie będą musiałby być moim chlebem powszednim, to mogę je strawić... ale umiejętności wyrabiane treningiem, a nie "kupowane"


Rzeknę tak: Kupowanie umiejętności/statystyk za punkty ze zdobycia powinno zostać ALE!!!!! Można kupić tylko takie umiejętności i zdolności które wykonywało się fabularnie ( np. ćwiczyłeś grę na skrzypcach to rozwijasz odpowiednią umiejętność).

I zero kupowania za kasę Very Happy

A co do cyferek jako chleba powszedniego - Od tego jest MG żeby liczył. Ty jako gracz jak już pisałem możesz tylko stworzyć pasujący ci archetyp postaci i dobrze opisywać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:52, 20 Maj 2010    Temat postu:

Poza tym chrzanić roboty i spójrzmy prawdzie w oczy - ile w starym MMZG było prawdziwych "roboziomków"?? Ja kojarzę tylko Dreary'ego i jego dywersję w NA oraz azXcpl'a, który był bezwzględną maszynką do zabijania. Reszta to była pseudo robotami z podróbami emocji i tak dalej.

Wszyscy jako ludzie i tak jest najlepiej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:34, 21 Maj 2010    Temat postu:

Reploidzi jak najbardziej powinni zostać, w końcu nie każdy musi być tak bezwzględnym reploidem jakiego odgrywał Jedipp, czy też patrzącym na wszystkich przez pryzmat walki Demollem. Ani też szaleńczo dążącym do uzyskania jak największej mocy Phantomem ^^
System sytemem, jakikolwiek by nie był MUSI zawierać w sobie coś co premiuje dłuższe i bardziej soczyste posty. Aby ludzie nie szli na ilośc (czyt: poczatek forum) a na jakość ( gdzie to niewiele osoób pisało posty na więcej niż 3 linijki).
proponował bym tez coś co premiuje współprace w grupach. Bo to co było w poprzedniej edycji zaliczało się praktycznie do solowej siekaniny. Praktycznie jedynym przykładem takowej współpracy był 4 osobowy szturm na twierdze lodu ^^
co dalej... kości moga być, system tez jakiś na pewno wspólnie ustalimy. I wszelkie braki balansu ras i klas w jakis sposób wyważymy.
Kontynuując: Frakcje będą dwie głowne no i oczywiście to co ja upisze o swojej autorskiej. Nie będzie ona jakąs tam stroną konfliktu wpływającą na wydarzenia i fabułe. Powstanie po to aby była jakaś odskocznie od systemu i bardziej od fartów na kościach liczyły się umiejętności pisarskie i dobra zabawa (ot organizowanie turniejów i inne poza przygodowe fillery)
Gotowi na reaktywacje w wielkim stylu !?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:57, 21 Maj 2010    Temat postu:

Czekam na reaktywację od momentu dostania maila o reaktywowaniu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Hyde Park Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin