 |
Megaman Zero Game
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arxel
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:06, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
BARTOSh napisał: | Precz z klasami! Precz z klasami! ;P |
ZABIĆ BURŻUAZJĘ! WSZYSCY RÓWNI! PROLETARIAT!!!!!!!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dada
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:16, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Krótko od Dady:
Mechanika jak dla mnie może być, strasznie ostatnio jestem zżyty z mechaniką i jakoś przyjemnie mi się oblicza celność/obrażenia i tym podobne^ ^ Powiedziałbym, że to nawet przyjemna robota. Co do klas, jak dla mnie każdy gracz mógłby kreować, swoją własną i każdy by zaczynał od... hm... powiedzmy od takiego cywila, który wybrałby swój właściwy kierunek. Tak to by najbardziej pasujące do graczy a co za tym idzie bardzo duża różnorodność w postaciach, dzięki czemu gra staje się o wiele ciekawsza. Hm... Ominąłem coś.?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arxel
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:21, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
oprócz KOMUNIZMU! to niczego nie ominąłeś A właściwie podałeś wszystkie argumenty strony "mechanicznej"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ramroyd
Administrator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:37, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Ja tam mam tylko dwa osobiste argumenty przeciw mechanice:
1. Za dużo cyfer - ludzie mogą (i to robią) pogubić się w tych tonach statystyk...
2. Bezkarność prostackich opisów i brak uznania dla porządnych opisowców. Mogę równie dobrze spamować kwestią "tnę mieczem potwora", a MG będzie mógł mi naskoczyć, bo kości nie kłamią i same zdecydują, czy trafiam czy też nie. A jeśli MG zacznie kłamać, to znaczy, że nie jest sprawiedliwy i godny uwagi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BARTOSh
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Neo Arkadia OFC!!
|
Wysłany: Czw 22:46, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
... wprowadźmy"kość modyfikatora opisu" ...
Za dobry opis +1 kość
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trey
Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:46, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
A rasa? I balans do niej?
Precz z komuną! Ku chwale cesarstwa!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dada
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:39, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Ramroyd napisał: |
1. Za dużo cyfer - ludzie mogą (i to robią) pogubić się w tych tonach statystyk...
|
Hm... Zrozumieją, jak zaczną odczuwać to na własnej skórze :PP. Sam wiem, bo doświadczyłem tego. Wystarczy pobawić się buildami proszę ^^. Mechanikę raz dwa się złapie... Wystarczy odrobinę skupienia... ; )
Ramroyd napisał: |
2. Bezkarność prostackich opisów i brak uznania dla porządnych opisowców. Mogę równie dobrze spamować kwestią "tnę mieczem potwora", a MG będzie mógł mi naskoczyć, bo kości nie kłamią i same zdecydują, czy trafiam czy też nie. A jeśli MG zacznie kłamać, to znaczy, że nie jest sprawiedliwy i godny uwagi. |
No to...
BARTOSh napisał: | ... wprowadźmy"kość modyfikatora opisu" ...
Za dobry opis +1 kość |
Myślę, że ten pomysł byłby dobry i mechanika dobrze wplotłaby się wraz z storytellingiem. Przynajmniej mnie się tak wydaje. Oczywiście, gracz nie musi pisać 10 zdań na temat jak on wymachuje tym mieczem, jednakże więcej niż jedno zdanie na temat wykonania akcji fajnie się czyta i potrafi się wczuć w postać gracza^^.
Trey napisał: | A rasa? I balans do niej?
Precz z komuną! Ku chwale cesarstwa! |
Rasa? Myślę, że najbardziej by odpowiadało, gdyby KAŻDY rozpoczął jako człowiek. W późniejszej grze może się to zmienić, stopniowo zmieniać swoje ciało w mechanizm, jednakże powodując, że traci człowieczeństwo a co za tym idzie, niepełna kontrola nad sobą ^^.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arxel
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:41, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Ramroyd napisał: | Ja tam mam tylko dwa osobiste argumenty przeciw mechanice:
1. Za dużo cyfer - ludzie mogą (i to robią) pogubić się w tych tonach statystyk...
2. Bezkarność prostackich opisów i brak uznania dla porządnych opisowców. Mogę równie dobrze spamować kwestią "tnę mieczem potwora", a MG będzie mógł mi naskoczyć, bo kości nie kłamią i same zdecydują, czy trafiam czy też nie. A jeśli MG zacznie kłamać, to znaczy, że nie jest sprawiedliwy i godny uwagi. |
1. To się tylko tak wydaje. Albo jesteś munczkinem i się w tym orientujesz ;P albo jako gracz po prostu tworzysz archetyp postaci ( inteligenta, zręczna i umie grać na pianinie) a liczbami się przejmuje MG. Ty grasz wtedy tylko dla funu. A że manczkin cię zje na śniadanie to inna sprawa. ( Ale w poprzednim systemie byli ludzie co zarabiali pół roku a potem trenowali 20/40 pkt stata ;D )
2.O tym zapomniałem W sensie zapomniałem dopisać po C.D.N
Mistrz gry za dobry opis może przyznawać tzw. "stunt dice" ( kostki wyczynu?). Od 1 do 3 dodatkowych kości za dobry opis. ( to nie psuje aż tak bardzo gry a pomaga w krytycznych momentach)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arxel dnia Czw 23:44, 20 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arxel
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:43, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Dada napisał: | Trey napisał: | A rasa? I balans do niej?
Precz z komuną! Ku chwale cesarstwa! |
Rasa? Myślę, że najbardziej by odpowiadało, gdyby KAŻDY rozpoczął jako człowiek. W późniejszej grze może się to zmienić, stopniowo zmieniać swoje ciało w mechanizm, jednakże powodując, że traci człowieczeństwo a co za tym idzie, niepełna kontrola nad sobą ^^. |
Całkowicie za
Ew. Łatwo wprowadzić bonusy/minusy dla ras ;D
+ 1/2 do jakiegoś stata-statów/mniej punktów co level/łatwiej uczyć się skilli(roboty)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ramroyd
Administrator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:45, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Kumpel opowiadał mi o systemie, w którym liczyło się to, jak bardzo efekciarskie czyny się wykonuje w granicach logiki np. zamiast zbiec po schodach zjechać po poręczy i skoczyć na przeciwnika wykonując przy okazji salto itp itp. xD
Cóż... jeśli cyferki nie będą musiałby być moim chlebem powszednim, to mogę je strawić... ale umiejętności wyrabiane treningiem, a nie "kupowane"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dada
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:45, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Jednak moje zdanie jest takie, by wszyscy zaczęli od równych szans. Żeby potem nie było, że rasa `mavericków` jest przekokszona bo mają wyczepistą obronę. Więc, jesteśmy ludźmi, bądźmy ludźmi ^^
Takie moje zdanie na ten temat ; )
Edit:
Co do Ramroyda, zgadzam się z tym pomysłem. Powiedzmy, że daną umiejętność trenujemy przez ileś tam walk lub też długotrwałym treningiem... Różnie można to odnieść, zależy co będziemy chcieli wytrenować.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dada dnia Czw 23:47, 20 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arxel
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:48, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Ramroyd napisał: | Kumpel opowiadał mi o systemie, w którym liczyło się to, jak bardzo efekciarskie czyny się wykonuje w granicach logiki np. zamiast zbiec po schodach zjechać po poręczy i skoczyć na przeciwnika wykonując przy okazji salto itp itp. xD
|
Exalted ? Tam tak jest
Ramroyd napisał: |
Cóż... jeśli cyferki nie będą musiałby być moim chlebem powszednim, to mogę je strawić... ale umiejętności wyrabiane treningiem, a nie "kupowane" |
Rzeknę tak: Kupowanie umiejętności/statystyk za punkty ze zdobycia powinno zostać ALE!!!!! Można kupić tylko takie umiejętności i zdolności które wykonywało się fabularnie ( np. ćwiczyłeś grę na skrzypcach to rozwijasz odpowiednią umiejętność).
I zero kupowania za kasę
A co do cyferek jako chleba powszedniego - Od tego jest MG żeby liczył. Ty jako gracz jak już pisałem możesz tylko stworzyć pasujący ci archetyp postaci i dobrze opisywać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ramroyd
Administrator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:52, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Poza tym chrzanić roboty i spójrzmy prawdzie w oczy - ile w starym MMZG było prawdziwych "roboziomków"?? Ja kojarzę tylko Dreary'ego i jego dywersję w NA oraz azXcpl'a, który był bezwzględną maszynką do zabijania. Reszta to była pseudo robotami z podróbami emocji i tak dalej.
Wszyscy jako ludzie i tak jest najlepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
azXcpl
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:34, 21 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Reploidzi jak najbardziej powinni zostać, w końcu nie każdy musi być tak bezwzględnym reploidem jakiego odgrywał Jedipp, czy też patrzącym na wszystkich przez pryzmat walki Demollem. Ani też szaleńczo dążącym do uzyskania jak największej mocy Phantomem ^^
System sytemem, jakikolwiek by nie był MUSI zawierać w sobie coś co premiuje dłuższe i bardziej soczyste posty. Aby ludzie nie szli na ilośc (czyt: poczatek forum) a na jakość ( gdzie to niewiele osoób pisało posty na więcej niż 3 linijki).
proponował bym tez coś co premiuje współprace w grupach. Bo to co było w poprzedniej edycji zaliczało się praktycznie do solowej siekaniny. Praktycznie jedynym przykładem takowej współpracy był 4 osobowy szturm na twierdze lodu ^^
co dalej... kości moga być, system tez jakiś na pewno wspólnie ustalimy. I wszelkie braki balansu ras i klas w jakis sposób wyważymy.
Kontynuując: Frakcje będą dwie głowne no i oczywiście to co ja upisze o swojej autorskiej. Nie będzie ona jakąs tam stroną konfliktu wpływającą na wydarzenia i fabułe. Powstanie po to aby była jakaś odskocznie od systemu i bardziej od fartów na kościach liczyły się umiejętności pisarskie i dobra zabawa (ot organizowanie turniejów i inne poza przygodowe fillery)
Gotowi na reaktywacje w wielkim stylu !?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ramroyd
Administrator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:57, 21 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Czekam na reaktywację od momentu dostania maila o reaktywowaniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|