Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mechanika
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Hyde Park
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arxel




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:50, 18 Maj 2010    Temat postu:

1.Nie mam nic przeciwko łączeniu systemów Very Happy

2."Kości nie wychodzą dobrze bo jak chcesz wybrać to trzeba się kontaktować z MG" - Nie trzeba Very Happy Jeśli w opisie skilla jest, że przerzuca się jedną 9 i będzie taka sytuacja to MG to przecież zrobi. No c'mon, to jest logiczne i jest na korzyść gracza. A prowadzący nie jest jego wrogiem Very Happy

3."Łatwiej wyliczyć specjalizacje bo wiem co mi daje co" - Właśnie dlatego stworzyłem taki system Very Happy Bo chciałem wiedzieć ile mi każdy punkcik daje Very Happy No sorry, ale jestem munchkinem Very Happy

4. Wydawało mi się logiczne, że nie trzeba pisać : "TESTÓW NIE WYKONUJEMY W SYTUACJI GDY POWODZENIE JEST PEWNE!" Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arxel dnia Wto 22:52, 18 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:13, 18 Maj 2010    Temat postu:

Moim zdaniem system Arxela jest ok, jednak... za dużo statystyk.

Moje propozycje co dobrze byłoby zmienić:

1. Usunąć LVL'e - po cholerę komuś ta dodatkowa cyferka i sztywne dostawanie boosta bez niczego - w prawdziwych sesjach RPG dostaje się punkty doświadczenia, za które się różne bajery brało.

2. Umiejętności i Statystyki - Rozwijanie poprzez używanie (znane choćby z Dungeon Siege'a). Podstaw danej umiejętności (na przykład walki mieczem jednoręcznym) uczyłoby się w punktach szkoleniowych za określoną opłatą i poświęceniem odpowiedniej ilości czasu.

3. HP - Tutaj już sam nie jestem w tej kwestii pewien jak mogłoby być lepiej... też bym wyrzucił i ustalił poziomy obrażeń (lekkie, średnie, ciężkie, krytyczne) i statusy (paraliż, ogłuszenie, oślepienie, zatrucie, wycieńczenie itp.)

4. PVP - Hmmm... tutaj to już naprawdę skomplikowane może być bez systemu... dlatego ciężko zdecydować, czy storytelling czy też statystyki, kostki i tooooona cyfer.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamitsu




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 0x80D6FC19
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 1:32, 19 Maj 2010    Temat postu:

Hmmm...bajery za doświadczenie...oh kojarzę ze dwa tytuły na tej zasadzie działające, całkiem nieźle to działa jeśli się odpowiednio wyliczy zdobywane doświadzczenie i cennik
Czyli, że nie będzie sytuacji, że zdobywamy wypocinami 10 pkt doświadczenia na walkę a byle jaki skill jest za 1000 pkt, ale to jasne i oczywiste, ufam, że władze dopilnują by takie coś nie zaistniało Razz

"Poznawanie poprzez używanie" - lubiałem ten system w jednej gierce, potem to zastąpili sztywnymi punktami i wszystko się popsuło, ale dobrze doszlifowany system na tej bazie, też może nieźle działać

HP - faktycznie trudna sprawa, jak dla mnie słowa lekkie średnie ciężkie itd. są z lekka niematematyczne, można różnie interpretować co oznacza słowo lekkie obrażenia i mogą powstać wojny przez to...

PVP - o nenene tutaj się mieszał nie będę, co to to nie, ustalajcie sobie sami Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alduron
Prime Admin



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 2125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 7:32, 19 Maj 2010    Temat postu:

hmmm.... mi się bardzo podoba system neuroshimi z HPkami, jednakże trzeba wsiąść pod uwagę, iż reploid wytrzyma te 2 krytyki, a człowiek tylko 1. To by było trochę imba względem tych realiów... chociaż zawsze można klepnąć sobie Neuroshimę czystą Very Happy

Co do systemu używań - mi się ten pomysł podoba osobiście.

resztę dopisze jak ze szkoły wrócę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matoi




Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:36, 19 Maj 2010    Temat postu:

ja się tylko zapytam bo tak czytam i się pogubiłem lekko w tych testach i tak dalej MG Rzuca kostką tak ?? XD

i trzeba by chyba pod to z edytować klasy,rasy i subklasy Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matoi dnia Śro 16:38, 19 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alduron
Prime Admin



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 2125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:39, 19 Maj 2010    Temat postu:

tzreba będzie wszystko zmieniać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arxel




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:27, 19 Maj 2010    Temat postu:

Tak dalej rzuca kostką MG.

No trzeba by wszystko zrobić, ale na luzie mogę się tym zająć w piątek ( i tak zacząłem Very Happy )

Edit: Poza tym mechanika Neuroshimy nie jest dobra nawet w RL. A co dopiero na forum. I TO NA FORUM GDZIE GRACZE MAJĄ GRAĆ BOHATERAMI! A NIE SZARAKAMI KTÓRYM UBER ŁATWO UMRZEĆ! Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arxel dnia Śro 20:23, 19 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GlennRekkoha




Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kudowa Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:44, 19 Maj 2010    Temat postu:

Myślę, że skoro będziemy zaczynać od początku (nowe postacie, jeśli ktoś zechce) przydałby się taki jakiś tutorial. Nie wiem czy w grze dalej są frakcję, ale dobrze by było, żeby pierwsze kilka potyczek inicjował użytkownikowi sam MG, zanim postać wyruszy "w świat".

Jestem jak najbardziej za lvlami. Dzięki temu szybko można ocenić z kim / czym mamy szansę, bądź nie.

Nie wiem jak to było obecnie, ani nie pamiętam jak to było dawno temu, ale sądzę, że powinna być duża swoboda w doborze klas. Wręcz chciałbym powiedzieć, żeby nie były one odgórnie ustalone. Jeśli na przykład ktoś chce być jakimś tam mecho-bardem to niech nim zostanie, nawet jeśli taka postać nie jest w ogóle stworzona przez MG.

- Oczywiście powinien być osobny dział / topic na nowe klasy i MG powinien nadzorować w pewien sposób równość tych klas, żeby sobie ktoś czasem nie zrobił jakiejś postaci typu: MEGA SUPER ZABIJAKA, i nie dodawał po 100 punktów po każdym levelu.

Świat Megaman (czy to zwykłego Rockmana, czy X czy Zero) powinien tętnić życiem i rozmaitością. Owszem, w grze skupiamy się głównie na łapaniu i zabijaniu Mavericków, ale po zagraniu w wersję Megaman'a na PSP stwierdziłem, że to powinien być naprawdę obszerny świat, taki jak każdy. Nie powinien się koncentrować tylko na jatce. Tym lepiej, jeśli osoba, która zechce mieć takiego przykładowego Barda, będzie miała taką możliwość. Postacie tego typu, zwłaszcza tworzone przez graczy, są najczęściej barwne i dużo dają do klimatu gry.

Nie wiem jakie jest obecne / przyszłe rozwiązanie, ale jeden gracz powinien mieć jedną postać. Jeśli zechce mieć inną to swoją obecną powinien jakoś ładnie zakończyć / uśmiercić Very Happy

Pozdrawiam wszystkich i liczę na udaną reaktywację - ja na pewno będę chciał wziąć w niej udział. Odgrzewam nawet wszystkie części Zero na GBA Wink Pad z ps3 idealnie się spisuje w tym zadaniu! Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arxel




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 23:06, 19 Maj 2010    Temat postu:

(Tak szczerze to ja planowałem nie robić klas Very Happy Tylko dać graczom możliwość wybrania odpowiednich mnożników/bonusów z puli do wyboru Very Happy I niech nie mają ograniczeń Very Happy)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GlennRekkoha




Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kudowa Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:12, 19 Maj 2010    Temat postu:

Arxel napisał:
(Tak szczerze to ja planowałem nie robić klas Very Happy Tylko dać graczom możliwość wybrania odpowiednich mnożników/bonusów z puli do wyboru Very Happy I niech nie mają ograniczeń Very Happy)


No i dobrze, tylko przez to trzeba by było przemajstrować cały świat gry. Jeśli dalej są frakcję Resistance, Neo Arcadia itd. to postacie musiałyby się z nich wywodzić w pewien sposób, ale jeśli świat gry będzie wyglądał trochę inaczej to nie będzie nic odgórnie narzucone, a gracze będą mogli bez żadnych problemów tworzyć najdziwaczniejsze postacie.

Może mi ktoś w telegraficznym skrócie opisać jak planujecie, aby wyglądał świat w grze? Storyline będzie się jakoś łączył z ostatnim MMZ, MMX czy może z MMZX...? W tego ostatniego nie grałem, więc jeśli tak to prosiłbym o krótkie streszczenie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamitsu




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 0x80D6FC19
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 1:21, 20 Maj 2010    Temat postu:

ZX jest dużo łatwiejszy niż Zero z tego względu, że stopniowo dostajesz moce legend od Harpui poprzez Phantoma, Leviathan, Fefnircia a na Omedze kończąc, więc jeśli umiesz w danej sytuacji użyć odpowiedniej "mocy" to łatwo to przejdziesz, zresztą idzie to przejść nawet na bardzo leniwego tzn. żadko zmieniać moc, która dokładniej jest nazwana BioMetal
Więcej nie jestem w stanie wykrzesać z siebie, schorowany trochę jestem i ledwo mogę kod źródłowy klepać a i tak to są drobne fixy tylko

Dopóki będzie coś psionikopodobnego, róbta co chceta, mogę nawet 10cioma kostkami rzucać jeśli chcecie, resztę się dostosuję...tylko nie przeginancie Razz

*cough cough*


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:44, 20 Maj 2010    Temat postu:

Nie zgadzam się z przedmówcą. ZX jest cięższe, a ZXA to już wogóle...


Wogóle my tu pitu pitu o mechanice... a co robimy z forum?? Co z tymi tonami postów, akcji bohaterów, spamu, rakiczowania i trolowania? może warto zaplanować jakąś czystkę, zmodernizować i ulepszyć opisy lokacji - you know what i mean xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hasuke




Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:59, 20 Maj 2010    Temat postu:

Popieram pomysł otwartego świata, bez ścisłego narzucania klas, bo przecież tak naprawde o to powinno chodzic w RPG, o tworzenie i odgrywanie swojej wymarzonej postaci. A co do forum, trzeba wyczyścić i udoskonalić, chociaż sekcja Hydepark mogłaby zostać(w sensie nic stąd nie usuwać).

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hasuke dnia Czw 18:00, 20 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alduron
Prime Admin



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 2125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:13, 20 Maj 2010    Temat postu:

lol, jak byśmy usunęli cokolwiek to M4574h X by nas wykastrował xD

Poza tym, musi być zarys klas itd gdyż bez tego by rogal biegał z minigunem a wielki HG zamiast miniguna biegał by z dajmy na to... glockiem jako 1. broń Very Happy

Offtopica wyczyścił bym całego - o ile X sie zgodzi, stare posty są w Archiwum już.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTOSh




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Neo Arkadia OFC!!

PostWysłany: Czw 20:12, 20 Maj 2010    Temat postu:

Alduron - to właśnie podział na klasy rodzi takie bzdury ...
Nie ma podziału na klasy - każdy gra czym chce.
Jeśli uważasz, że to dla Ciebie dobre, to możesz grając psionikiem pakować wszystko w "broń białą" jeśli uznasz to za stosowne... W systemie klasowym byłbyś "psionikiem" ... dość marnym... W systemie bezklasowym jesteś ... tym kim chcesz, nie masz ograniczeń. Oprócz swojej wyobraźni ofc Wink

Precz z klasami! Precz z klasami! ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Hyde Park Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin