Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co chcę, żeby pozmieniano.
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Hyde Park
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:07, 23 Maj 2010    Temat postu: Co chcę, żeby pozmieniano.

Dobra chcecie to napiszę. Jak widać będziemy śmigać na systemie tym samym co zwykle (czyli X'owe 4fun). Jednak moje propozycje, co by zmienić/wyrzucić:


Levele:

Poziomy doświadczenia czyli popularne Levele - Chleb powszedni fanatyków cRPG, główny cel grindowania tysięcy mobków w Fajnalach i innych tego typu grach oraz wg. niektórych Główny wyznacznik siły przeciwnika. Według mnie jest to bzdura. Cyferka, której nikt w świecie MMZ nie widzi poza graczami. Nie widzimy, że o ten wieśniak z lewej wygląda na level 3, a tamten wojownik z lśniącej zbroi +5 ma chyba z 38lvl. To jest głupie i niezbyt logicznie wyjaśnia nagłego przyrostu siły tego, który wygraną zdobywa kolejny poziom.

Wniosek: Skasować LVLe


Klasy/Subklasy:

Tak jak niektorzy już pisali w innym temacie: OUT z klasami. To też nie jest potrzebne. Kiedy dla przykładu postać wystawia ogłoszenie, to nie będzie pisać "Jestem Light Gunnerem" tylko np. "Specjalizuję się w rewolwerach". Każdy jest kim zechce być i nie musi tego jakkolwiek nazywać.

Wniosek: Skasować klasy


Rasy:

Nie mam nic przeciwko podziałowi na Ludzi i Reploidów, ponieważ ma to swoje podłoże fabularne w świecie MMZ. Jednak żeby nie było później dramy, że ludzie nie mają szans, bo im się kości łamią, strzał w głowę zabija bezpowrotnie (reploida można naprawić i odzyskać pamięć z dysku twardego or sth liek that), to dokonać odpowiedniego balansu i np. reploida można zawirusować, wyłączyć granatem EMP itp itd. żeby każda klasa miała swoje słabe i mocne strony.

Wniosek: Znerfować Reploidów i wyrównać szanse. Inne klasy won!! Zmutowany człowiek to zmutowany człowiek a nie Gear xD


Cechy (opcja optymalna):

Słaba nazwa fabryczna. Chodzi mi o to, że każda postać może mieć jedną cechę specjalną. U ludzi tłumaczone to jest genami, a u robotów np. programowalnym zwiększeniem wydolności jednym podzespołów na kosz innych. Dla przykładu postać może cechować się wysoką szybkością - biega szybciej niż inni przeciętni ludzie, łatwiej przychodzi jej akrobatyka i inne takie. Jednak przypłaca to kosztem siły - mniej może udźwignąć, w przypadku sytuacji siłowania się ma mniejsze szanse sukcesu i tak dalej.

Wniosek: Wprowadzić wybór jednej cechy na postać.

Oto obecne wnioski co zmienić ^^ jak coś przyjdzie mi do głowy to napiszę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alduron
Prime Admin



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 2125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:18, 23 Maj 2010    Temat postu:

Levele - można olać,

Klasy/Subklasy - można wprowadzić system użyć i chyba to by było najbardziej sensowne w tym przypadku.

Rasy - A moim zdaniem powinno być tak jak kiedyś podział na kilka "ras" gdyż nie każdy by chciał grać zwykłym człowiekiem albo reploidem, niektórzy może chce grać tak zwanym gearem od początku i mieć rakietnice w odbycie.

Cechy - moim zdaniem powinno pozostać tak jak było kiedyś, bo to jest właśnie to co bawi. Patrz ja mam 100siły a on tylko 50. Mogę go połamać jednym ciosem. Ale za to on ma 100 szybkości a ja tylko 40 i w czasie zanim ja go uderzę on wykona 3 ciosy. I np, za questa albo po walce będzie można sobie dodać +1 do stata. No ale wiadomo grind jest bezsensowny na dłuższą metę, dlatego bym stawiał na questy.

Ewentualnie zawsze można wprowadzić ćwiczenie stata za nabyty exp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:27, 23 Maj 2010    Temat postu:

Ah tak system użyć - zapomniałem o nim xD my bad. System użyć jak najbardziej.

W sumie... za questy dostać dodatkowe punkty, które można jakoś uzasadnić (dodatkowa waluta specjalna, punkty zasługi), za które można uzyskać dostęp do miejsc treningowych. Np. Wykonałem questa, dostaję 100 E-C i 2 PZ (Punkty zasługi). Idę na siłownię i za te 2 PZ trenuję sobie dodatkowe 2 punkty do siły.

Zamiast PZ może być typowy EXP.


DO tego proponuję, żeby nagradzane też były różne inne wyczyny oprócz wykonywania questów czyli coś na rodzaj Achievmentów np. Pokonaj XX Mettaurów lub wydaj XXX E-C lub lub lub itp itd. Oczywiście wytłumaczeniem jest prowadzenie statystyk każdego członka NA/CMD i określenie jego wartości dla danej frakcji. Neutralnych bohaterów frakcje obserwują - jeśli jest dobry, próbują go przekonać, żeby dołączył do nich.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alduron
Prime Admin



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 2125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:32, 23 Maj 2010    Temat postu:

no, i widać ze się dogadujemy Very Happy Teraz tylko niech się wypowiedzą inni, jak im to pasuje i możemy zaczynać Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jedipp




Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 1217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: inąd.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:34, 23 Maj 2010    Temat postu:

LVL'e - Tysiące mobów "Oooo tak..." system lvlowania jest niezły jednak ktoś może wołać o jego znerfienie ponieważ żeby wybić się ponad 10-11lvl trzeba naprawdę przykładać się do gry i troche "życia" na forum spędzić.
Jednak najlepiej żeby został w niezmienionej formie ze względu na to jakiej radości przysparza. Jak to mawiał Dante "To jest to po co żyje!"


Wniosek: SPRZECIW nie kasować.

Klasy i subklasy - nie ma sęsu szukać substytutów, prawie nikt się nie obwozi ze swoją klasą tak jak przedstawiłeś

Cytat:
pisać "Jestem Light Gunnerem"


Wniosek: "Zostaw to, no bo cie ugryzie" B.Smoleń



Rasy - trzymają klimat i ogarniają jeśli boostów dla ludzi było za mało można zrobić kolejne. Co do podłoa fabularnego to ludzi jest mało i stanowią bardziej NPC bo to Reploidy są przyszłością, jeśli zaczynasz tu grać to znaczy, że podobał ci się koncept reploida Zero, a nie np.Ciel.
Człowiek to nie rasa bojowa.

Wnoisek: Duble exp to zamało? Bostować ludzi choćby do poziomu Gearów.


Cechy - Po co psuć jest dobrze.

Achiv - Stanowcze tak.
A co do PZ to bardziej pod wymiane na EC, dostawane nieczęsto w wartości od 1-10 na raz dają np. PZ*1,5EC tygodniowo.
Przykład : Mam 20PZ raz w miesiącu wpadam do Twierdzy i zgarniam 20*1,5*4tyg = 120EC.
Bardziej pod kątem sankcjonowania stałych dochodów. Modyfikator może być inny niż 1,5. I max PZ:=500;



Zero zmian, powoli wprowadzać achi i PZ i od jutra gramy.
(Zrobi sie konferencje na GG i Zrobimy liste achivów za każdy 10pz + za misje.)

Bracia (i panienki) do broni! Zaczynajmy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alduron
Prime Admin



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 2125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:00, 23 Maj 2010    Temat postu:

Cytat:
A co do PZ to bardziej pod wymiane na EC, dostawane nieczęsto w wartości od 1-10 na raz dają np. PZ*1,5EC tygodniowo.
Przykład : Mam 20PZ raz w miesiącu wpadam do Twierdzy i zgarniam 20*1,5*4tyg = 120EC.
Bardziej pod kątem sankcjonowania stałych dochodów. Modyfikator może być inny niż 1,5. I max PZ:=500;


Nie zrozumiałeś tego, tu chodzi o to, że jak wywalimy lvle, to exp/pz będziemy przerabiać na staty.

hmmm... biorąc pod uwagę iż podniesienie umiejętności to będzie używanie jej dajmy na to:
1 poziom strzelania - 2 poziom strzelania to 100 użyć
2 poziom strzelania - 3 poziom strzelania to 150 użyć itd

a podnoszenie stata na wyższy poziom będzie równe jego wartości to musimy ogarnąć ile będzie wynosić poziom expa dostawanego za dokonania. Dajmy na to
Walka z mettaurem dawała by hmm... 10exp.
mamy postać

Siła: 5
Zręczność: 5
Szybkość: 5
Inteligencja: 5
Mądrość: 5
Spostrzegawczość: 5
Charyzma: 5

i żeby podnieść jej siłę z 5 na 6 będziemy musieli zapłacić 50pkt? Chyba rozsądnie. Tylko nasunie się pytanie czy to nei za mało albo za dużo? Bo tak: kilka mettaurów i mamy z 5 siły 10. Albo jeszcze inaczej. Jeden powazny bos i mamy od razu kilka poziomów stata. To chyba by było równoznaczne z lvlem, po chwili namysłu. A wam jak sie wydaje?
1 --> 2: 10exp
2 --> 3: 20exp
3 --> 4: 30exp
4 --> 5: 40exp
itd.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Alduron dnia Nie 17:07, 23 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jedipp




Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 1217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: inąd.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:10, 23 Maj 2010    Temat postu:

NIE

Exp cechy lvle i wszystko zostaje. Tylko wchodzi jeszcze PZ coś na kształt prestiżu społecznego niczym karma w Falloucie. Te pkt można tylko zyskać nie można ich stracić ani nic za nie kupić jednyny z nich profit, że podnoszą żołd jaki otrzymujesz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arxel




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:40, 23 Maj 2010    Temat postu:

Jestem przeciwny wywalaniu poziomów i normalnego EXPa. Działa ( w przeciwieństwie do niesprawdzonych PZ) i sporej części ludzi się podoba. NIE ZMIENIAJCIE BO MOŻE BYĆ SMUTNO Sad

Klasy: Nie przeszkadzają mi. Bo szczerze i tak możesz sobie np. wybrać klasę Light Gunnera, ale prawie wszystkie punkty dać w komputery. I mówić, że znasz się na kompach. Dla mnie klasa to po prostu to czego się w życiu nauczyłeś i twoje predyspozycje, a nie wyznacznik jak musisz grać ;D

Prośby własne: -Inne metody zdobywania expa niż walka ( np. czytanie książek/prac - tu dla naukowców; czy wyrabianie przedmiotów - dla kogoś kto się na tym zna, nawet głupi występ artystyczny).
- Klasy i umiejętności dające możliwość tworzenia przedmiotów Very Happy
- WIĘCEJ QUESTÓW I SWOBODY DLA INTELIGENTÓW. ( np. robienie itemów, hakowanie wrogich reploidów - FUCK YEAH!, wirusy itp.)


- Zróżnicowanie technologiczne i geopolityczne: O co mi chodzi? O podział terenu i wiedzy. Powiedzmy jak któraś frakcja zdobędzie Fabrykę ma 25 % tańszy sprzęt do kupienia. Arena mogła by dawać bonus do expa, elektrownia do siły broni laserowych, pustynia do wytrzymałości. Ot wziąć coś wymyślić.

A o co mi chodzi z technologią? No więc poprzednio frakcje nie różniły się eq. Wprowadźmy poziom technologiczny ( bazowo 0) który może się zmieniać zależnie od działań graczy ( kradzieże sprzętu, sabotaż, porywanie naukowców, samodzielne i grupowe badania, poszukiwania schematów sprzed Elf Wars i inne takie fajne rzeczy). Poziom w zależności od działań grup mógłby rosnąć lub maleć Very Happy Podwyższenie dodawałoby sprzęt do kupienia w bazie lepszej jakości, ale za to droższy(ale ciągle zostaje stary).


W sumie dwa poprzednie akapity można streścić w słowach: Jeśli gracze zostaną wysłani na misję/coś osiągną i przegrają lub wygrają to powinno mieć to różny efekt na świat.


- NAJWAŻNIEJSZE!!!!!!!!! WIĘCEJ MISJI KONTAKTOWYCH/KOOPERACYJNYCH ( Np. Opornicy(Razz) atakują linie dostawcze NA. Na misję się zgłasza paru graczy. Tak samo zgłaszają się gracze z drugiej strony. I jest dobre PVP i działania grupowe Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arxel dnia Nie 20:52, 23 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alduron
Prime Admin



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 2125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:54, 23 Maj 2010    Temat postu:

Cytat:
Jestem przeciwny wywalaniu poziomów i normalnego EXPa. Działa ( w przeciwieństwie do niesprawdzonych PZ) i sporej części ludzi się podoba. NIE ZMIENIAJCIE BO MOŻE BYĆ SMUTNO

Dobra zostanie

Cytat:
Klasy: Nie przeszkadzają mi. Bo szczerze i tak możesz sobie np. wybrać klasę Light Gunnera, ale prawie wszystkie punkty dać w komputery. I mówić, że znasz się na kompach. Dla mnie klasa to po prostu to czego się w życiu nauczyłeś i twoje predyspozycje, a nie wyznacznik jak musisz grać ;D

Klasa daje po prostu to, że coś się w życiu wybrało i w tym się kształci jako główną rzecz. LG może przy kompie pogrzebać, i w drugą stronę, informatyk może biegać przecież z minigunem (o ile uniesie). Klasa to tylko "wyznacznik tego czym chce się być"


Cytat:
-Inne metody zdobywania expa niż walka ( np. czytanie książek/prac - tu dla naukowców; czy wyrabianie przedmiotów - dla kogoś kto się na tym zna, nawet głupi występ artystyczny).

To jest w planach

Cytat:
- Klasy i umiejętności dające możliwość tworzenia przedmiotów

Wcześniej można było mieć własne roboty. Chyba mechanik tak mógł. Trwożyć własne przedmioty? Żadem problem. Bierzesz mechanika albo naukowca jako klasę i hejka Razz

Cytat:
- WIĘCEJ QUESTÓW I SWOBODY DLA INTELIGENTÓW. ( np. robienie itemów, hakowanie wrogich reploidów - FUCK YEAH!, wirusy itp.

Było to wczesnej i dalej będzie

Cytat:
- Zróżnicowanie technologiczne i geopolityczne: O co mi chodzi? O podział terenu i wiedzy. Powiedzmy jak któraś frakcja zdobędzie Fabrykę ma 25 % tańszy sprzęt do kupienia. Arena mogła by dawać bonus do expa, elektrownia do siły broni laserowych, pustynia do wytrzymałości. Ot wziąć coś wymyślić.

Przejmowanie terenu było już wcześniej także ale tylko chyba JediPP zdążył przejąć fabrykę. To także miało być teraz Razz

Cytat:
W sumie dwa poprzednie akapity można streścić w słowach: Jeśli gracze zostaną wysłani na misję/coś osiągną i przegrają lub wygrają to powinno mieć to różny efekt na świat.

Teraz nie ma narzuceń fabuły związanej z MMZERO. Gramy 100 lat po zniszczeniu Zero i to co sie tu będzie dziać będzie miało wgląd na fabułę.

Cytat:
- NAJWAŻNIEJSZE!!!!!!!!! WIĘCEJ MISJI KONTAKTOWYCH/KOOPERACYJNYCH ( Np. Opornicy() atakują linie dostawcze NA. Na misję się zgłasza paru graczy. Tak samo zgłaszają się gracze z drugiej strony. I jest dobre PVP i działania grupowe

Na tym forum dawno nie było dobrego napier****** xD

Tak więc to co napisał Arxel będzie bo już miało być wcześniej i chyba pozostaniemy w całości przy starym silniku, skoro tylko Ram nei chce Lvli.

EDIT: Z historii napisanej przeze mnie wynika ze NA i Resistance posiadają na razie tylko własne bazy co oznacza, iż questy będą na przejmowanie terenu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Alduron dnia Nie 20:56, 23 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Olekman




Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Nie 22:24, 23 Maj 2010    Temat postu:

Ja mogę podsunąć extra prosty, przejrzysty, cegło- i idiotoodporny system tworzenia przedmiotów. Nawet go tu przedstawię. Jednak przed tym powiem, że wzorowałem się na sposobie na wyrób amunicji w RE3. Osobom, które miały z nim styczność już powinno coś świtać.

Sytuacja przedstawia się tak, że chcemy sobie coś zrobić. Przykładowo niech to będzie pistolet. Aby móc go złożyć potrzebujemy konkretnych części. Możemy napisać "lufa, sprężyna, kawałki metalu", ale to będzie zbyt ogólne określenie i możemy być pewni, że dojdzie do pewnych nieścisłości. Poza tym, te przedmioty nie przydadzą się np. do zrobienia pancerza. Głupio by też było, gdyby z każdego mobka leciały inne części, ew. części potrzebne w danej chwili graczowi. Po jakie państwo byłego bloku komunistycznego nam się tak pierdzielić? Ogłaszamy, że są części A, B, C, D, E itd. I nie będziemy każdemu wymyślać osobnej nazwy, bo tak fajniej. Będą dosłownie przedmioty o nazwie "części A". Żeby zrobić ten nasz pistolet potrzebujemy A+2*B. Zbieramy ten szajz i już możemy robić.

Oczywiście to rodzi też nowe problemy. Przy dobrym szczęściu na kościach i sporą ilością czasu, można się dorobić fortuny na sprzedaży wyprodukowanych przez nas bajerów. Myślałem również nad takim mykiem, że do stworzenia czegokolwiek potrzebne nam są plany danego przedmiotu. Wykminiłem, żeby udostępniać je w bibliotece na czas tworzenia za opłatą. Wykupienie ich kosztowałoby mniejszą fortunkę. Takie prawie zbalansowanie, ale można to doszlifować.

TL;DR
Alfabetem zbuduj sobie czołg.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trey




Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:30, 23 Maj 2010    Temat postu:

A ja skromnie dopowiem takie coś:
Klasy zostawić dla tych którzy chcą się tak nazywać. Podzielić po prostu na trzy główne nurty: Bojowy/Wspomagający/Cywilny, z czego każdy będzie miał własne zalety i wady oraz umiejętności specjalne do wyboru. Albo i bez tych specjałów[np, można się ich wyuczyć]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTOSh




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Neo Arkadia OFC!!

PostWysłany: Nie 22:33, 23 Maj 2010    Temat postu:

części a,b,c,d brzmią według mnie troche... głupio... mało klimatycznie...
Już lepiej nazwać to np. "części mettaura" albo "wraki mettaura" ...
Wiem, że sie czepiam, ale ja tak mam Wink

Co do fortunki... well... to źle? przecież na tym to polega - albo masz szczęście, albo nie.. poza tym - MG może nad tym panować... np. napisem "BRAK SKUPU PISTOLETÓW" Wink

Co do planów... pomysł żeby zwiększyć co-op i trochę utrudnić...
Plany można tylko znaleźć... (brak w bibliotece - a jeśli już - na prawdę to fortuna)
Planów nie można sprzedać.
Kilka razy wykorzystany plan ( w zależności od skomplikowania ) można odtworzyć z pamięci. (dotyczy tylko prostszych itemków) - i nie trzeba go mieć przy sobie przy składaniu (możesz złożyć komuś za opłatą item - z pamięci)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alduron
Prime Admin



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 2125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:38, 23 Maj 2010    Temat postu:

Olek - Miszcz xD

Treyu - a ja ci powiem tak podział będzie jak już to na 2 części Bojowy/Cywilny bo co może być wspomagające? Elf master i medic? xD Jutro się to dopracuje


Dobre pomysły, jutro na czasie się to dopracuje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trey




Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:41, 23 Maj 2010    Temat postu:

Wspomagający? Hmm... Priest/Shaman/Druid/Paladin jak by nie patrzeć w WoWie. A na mmzg to takie coś mieli pełnić mechanicy i lekarze ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arxel




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:05, 23 Maj 2010    Temat postu:

Ekhem.

Mi chodziło bardziej o to żeby istniała umiejętność "Rzemiosło"

I osoba z taką umiejętnością mogła tworzyć przedmioty. I tylko na pewnym poziomie zaawansowania za każdy poziom umiejętności. I problemem będą tylko schematy i zdobycie metalu. Bo reszta to po prostu praca.

Plus chodziło mi też o możliwość wymyślenia broni od zera ze statsami i bonusami jeśli ma się do tego dobrą klasę/umiejętności ( naukę jakąś ;P)

A nie że byle strzelec sobie znajdzie części i złoży pistolet. No c'mon do tego trzeba mieć jednak skilla.

BO NIE MA TAK ŻE WSZYSCY MAJA RÓWNO. CHESZ SAM TWORZYĆ ITEMKI = KUP UMIEJĘTNOŚCI ( Albo znajdź kogoś kto ci pomoże)

Bo jeśli każdy miałby możliwość ot tak tworzyć przedmioty to dajmy WSZYSTKIM moce psioniczne, możliwość obsługi tej samej broni, możliwość wymyślania technologii nawet bez umiejętności. Bo tak.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arxel dnia Nie 23:07, 23 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Hyde Park Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin