Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zmiany w grze
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zmiany
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 12:24, 16 Mar 2008    Temat postu:

Kolejna prosta zmiana... na razie w wersji Beta, możliwa do zmiany, zapraszam do dyskusji w propozycjach

Arrow Zostaje dodany cooldown skilli w prostej formie. Colldown wynosi: ilość gwiazdek skillax2 = ilość tur po których można ponownie użyć skilla.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamitsu




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 0x80D6FC19
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:30, 16 Mar 2008    Temat postu:

czyli przykładowo skill za pięć gwiazdek będzie można użyć dopiero po 10 turach... hmmm na długie walki to nie jest problem ale na jakieś krótkie to właściwie jedno użycie ^_^ trzebaby potestować to i wtedy będzie więcej wiadomo czy może zostać tak jak jest

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:01, 16 Mar 2008    Temat postu:

Czyli, Azem nic nie narobię teraz, mając 4/5 skilli na gwiazdkach wyższych niż 4... No nic... pora zacząć łączyć skille w kombinacje i wydać kase tak bym miał repertuar przynajmniej 10 skilli heheheh ( X - i to ty będziesz je musiał wymyślać Razz )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phanti
Prime Admin



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:54, 16 Mar 2008    Temat postu:

Jako, ze jestem do tylu w czytaniu propozycji, moze mi ktos opisac dokladniej zasade tego Cooldowna?
Tzn, na jakiej zasadzie dziala tutaj. Co to Cooldown of course wiem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Phanti dnia Nie 18:55, 16 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rashef




Dołączył: 03 Sie 2007
Posty: 561
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kto wie...
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:06, 16 Mar 2008    Temat postu:

Hmm, z tego co się domyślam 1post = 1 tura czyli.... mając cooldown 2 masz :
Użycie Cool Cool Użycie.

Ja mam pytanie innej kategorii. Jak to będzie się odnosić do skilli, którym MG wcześniej przydzielili Cooldown we własnym zakresie ? Zostaje stary cooldown czy niezależnie od tego jak było/jest bezwzględnie obowiązuje je ta zasada i można z opisu cooldown wykasować ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 21:01, 16 Mar 2008    Temat postu:

To jest zasada do zwykłych skilli. Jeśli chodzi o Cooldown już przydzielony sprzed tej nowinki, zostaje taki sam...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 17:15, 28 Mar 2008    Temat postu:

Parę nowych rzeczy

Arrow Można od teraz teoretycznie uzyskać jakieś materiały z każdego mob'a. Niech pamiętają o tym inni MG

Arrow Dodana została możliwość ulepszania broni/pancerzy oraz dodawania do nich żywiołów. Daje to dodatkowe właściwości, lepszą ochronę przed niektórymi atakami, ale też słabsza przed innymi. Z grubsza dzielą się one na normal, fire, ice i thhunder... a takie są przynajmniej znane większości, co nie znaczy że innych nie ma...
A jak sie sprawa przedstawia z praktyką? Po prostu pozyskuje się materiały przeciwników. Każdy ma pewien skład energii, czy to ognistej, czy to elektrycznej, czy to lodowej. Jak nie ma - to znaczy że to normal, ale i tutaj są procenty, bo podaje się jak bardzo się nadaje do ulepszenia. Kiedy już sie uzbiera te 100%, idzie się do mechanika (Albo samemu się robi. 1 lv mechaniki to dodatkowe 5% prawdopodobieństwa że się to wykona. Podstawowe% to 75% przy 1 lv'u, czyli trzeba mieć 5 lv by byc jak przeciętni inżynierowie - NPC) Płaci się 1000 E-C, i ma się przedmiot z danym upgradem. Ale to nie koniec. Mimo że już przy 1 lv'u przedmiot ma te właściwości, lub jest potężniejszy, to można go dalej ulepszać, tyle że każdy lv w górę ma o 10% mniejsze prawdopodobieństwo że się uda, czyli przy 2 lv'u ma się 80%, przy 3 70%... a przy 5lvu 50%. Dalej to już warto skorzystać z bardziej doświadczonych inżynierów... oczywiście będzie to drożej wychodzić. A max lv ulepszenia to 10. Za kazdy lv skuteczność elementu broni czy pancerza na słabszy żywioł jeszcze bardziej się powiększa, a słabość do mocniejszego zmniejsza się. I to tyle...zachęcam jeszcze do dowiadywania się o niestandardowe elementy ^^.

Arrow Zwiększa się siła inteligentnych przeciwników tacy jak ludzie czy reploidzi. Oni tez mogą korzystać z form, z C-Elfów i mocnych skilli. Wcześniej nie było to zbytnio brane pod uwagę... no... przynajmniej u mnie ^^


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez X dnia Pią 17:16, 28 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 12:49, 29 Mar 2008    Temat postu:

I następne rzeczy

Arrow Dodana nowa subklasa - Dowódca

Arrow Dodana nowa rzecz - terytoria. Ludzie będący na swoich na tych terytoriach będą mieli zapewnione wsparcie i pomoc medyczną (Czyli nie zginą). Za to na wrogich już nie będzie tak różowo... będzie mała szansa na pomoc medyczną. A jeśli chodzi o neutralne... cóż... tak wypośrodkowane... No i im więcej terytoriów ma dana frakcja, tym większa jej siła, a im większa siła, tym lepszy jest sprzęt i skille do kupienia ^^ (Oraz trochę taniej). No i poza tym Główni zdobywcy terenu otrzymują nagrodę u swojego przełożonego we frakcji. A dokładniej o co tu biega, mówi pomysłodawca pomysłu Arxel ^^

Cytat:
* Lokacje istniejące w grze zostają podzielone na te należące do istniejących frakcji, a kilka z nich pozostawia się jako neutralne.
* Za uczestnictwo w zdobywaniu lokacji gracze otrzymują nagrodę ( może to być E-C/Elf/Ekwipunek/Whatever)
* Gracze chcący zdobywać lokacje muszą to najpierw zasygnalizować MG.
* Po zdobyciu terenu przez jakąś frakcje dla tej frakcji dostępne są specjalne bonusy
* Na terenie należącym do różnych frakcji można się spodziewać różnych reakcji NPC ( Członek NA natychmiast zostanie zaatakowany na terenie CMD)
* Zdobywanie lokacji odbywa się także bez udziału graczy ( MG ustala, że NPC atakują jakiś obszar. Gracze mogą pomóc w ataku/obronie)


Aktualny stan będzie podany w odpowiednim temacie w zasadach

Arrow (Beta) Patent z WoW'a... Jeżeli przeciwnik jest słabszy o 5 lv'i, dostaje się 50% normalnej puli EXP'a... jeżeli jest słabszy o 6-10, to 25%, a jeżeli jeszcze słabszy, to nic sie nie dostaje... oczywiście działa to również w druga stronę. Jeżeli jest mocniejszy o 5 lv'i, dostaje się 150%, jeżeli o 6-10, 175%, a jeśli o więcej, to 200%. To tylko projekt, może być poprawiony albo anulowany. Jak zwykle zapraszam do dyskusji w odpowiednim temacie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez X dnia Sob 12:51, 29 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 14:27, 04 Kwi 2008    Temat postu:

Kolejna wersja Beta

Arrow Dodaje nareszcie proste wzory do statystyk

Siła x 0,1 = Ilość dodatkowych zadawanych obrażeń z broni bliskiego zasięgu

Siła : minimalne obrażenia broni białej=
-Jeśli wynik wyszedł 1 lub więcej, to postać może używać tej broni... i niewiele ponad to. Im wynik jest większy, tym lepiej, aż do obrażeń maksymalnych
-Jeśli wynik jest mniejszy, to nie może jej używać.

Siła : maksymalne obrażenia broni białej =
-Jeśli wynik jest mniejszy od 1, to postać gożej radzi sobie z daną bronią
-Jeśli wynik jest taki sam lub większy od 1, to postać może w pełni korzystać z broni

Zręczność : minimalne obrażenia broni lekkiej = To samo co w przypadku broni białej

Zręczność : maksymalne obrażenia broni lekkiej = j/w

(Zręczność x0,75 + Siła x0,25) : Minimalne obr broni średniej = To samo co w przypadku broni lekkiej

(Zręczność x0,75 + Siłax0,25) : Maksymalne obr broni średniej = j/w

(Zręczność x0,5 + Siła x0,5) : Minimalne obr broni ciężkiej = To samo co w przypadku broni średniej

(Zręczność x0,5 + Siła x0,5) : Maksymalne obr broni ciężkiej = j/w

Umiejętność broni białej/dystansowej pozwala na jeszcze lepsze wykorzystywanie uzbrojenia

Siła : asorbcja obrażeń =
-Jeśli wynik jest równy 1 lub więcej, to postać może używać danej zbroi typu lekka
-Jeśli nie, to ma kary
-Jeśli wynik jest mniejszy o 0,5 , to postać nie może używać zbroi

Siła : asorbcja obrażeńx1,5 =
-Jeśli wynik jest równy 1 lub więcej, to postać może używać danej zbroi typu średnia
-Jeśli nie, to ma kary
-Jeśli wynik jest mniejszy o 0,5 , to postać nie może używać zbroi

Siła : asorbcja obrażeńx2 =
-Jeśli wynik jest równy 1 lub więcej, to postać może używać danej zbroi typu ciężka
-Jeśli nie, to ma kary
-Jeśli wynik jest mniejszy o 0,5 , to postać nie może używać zbroi

Pragnę zauważyć że zbroja lekka jest mniej wytrzymała od średniej i Ciężkiej, no i można zamieścić w niej mniej ulepszeń typu bariera, regenerator życia, i takie tam, niż w cięższych typach zbroi.


Zręczność x0,1 = Ilość dodatkowych obrażeń z broni dystansowej
Zręczność x0,1 + Spostrzegawczość 0,1 + Celne Oko = Szansa trafienia
Zręczność x0,1 + Szybkość x0,1 + Uniki = Szansa Uniku

Inteligencja x0,2 = Ilość zadawanych obrażeń mocami psionicznymi
Mądrość x2 = Moc bariery telekinetycznej (Może to kolidować z wcześniejszymi zmianami. Ta jest nadrzędna)

Mądrość : Inteligencja - Bilans umiejętności kontrolowania mocy z jej faktyczną ilością. Im wynik jest mniejszy, tym gorzej. Taka osoba szybciej się męczy i częściej ma bóle głowy, oraz czasami mogą jej nie wychodzić ataki.

To na razie tyle...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez X dnia Pią 14:36, 04 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 14:48, 04 Kwi 2008    Temat postu:

Kolejna zmiana, w porównaniu do poprzedniej krótka

Arrow W czasie zajmowania terytorium zwiadowca/szpieg może wykonać zwiad, i im lepiej ten zwiad wykona (Dokładne położenie przeciwników, typ jednostek wroga) Tym większą skuteczność (w procentach) oddział dostaje, i sprawdzający dostaje pewną ilość doświadczenia. Szpieg w zwiadach jest trudniejszy do wykrycia, a zwiadowcza o wiele szybszy, wiec może szybciej zbadać teren.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamitsu




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 0x80D6FC19
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:01, 04 Kwi 2008    Temat postu:

Nie rozumiem tego bilansu... weźmy mnie za przykład... miałbym 25:15=1 2/3 a jeśli będzie np 25:25=1 to wynik jes mniejszy przy tej samej wartości Inteligencji i Mądrości czyli wynika z tego, że powinienem dla obrażeń pakować w Inteligencję a dla obrony w Mądrość...na pewno o takie coś się rozchodziło???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 15:10, 04 Kwi 2008    Temat postu:

Źle liczysz... jeśli masz 25 inteligencji, a 15 mądrości, to według wzoru robisz tak
15/25 = 0,6 bo wzór to mądrość przez inteligencje, a nie odwrotnie... dzielenie nie jest przemienne, o tym uczą w 2 klasie podstawówki XD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamitsu




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 0x80D6FC19
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:49, 04 Kwi 2008    Temat postu:

Och wybacz proszę źle spojrzałem z rozpędu Razz
czyli pasowałoby mieć wyrównany współczynnik jak najlepiej by było wszystko cacy...znaczy niby można bardziej dołożyć w mądrość by było powyżej wskaźnika 1,0 :] przestało mi się tym samym śpieszyć do następnego level'a bo trzeba będzie przysiąść i rozplanować wszystko dobrze Very Happy

EDIT do postu niżej
Jak X sobie życzy ^_^ xD


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yamitsu dnia Czw 16:44, 17 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 16:24, 17 Kwi 2008    Temat postu:

Arrow Z dniem dzisiejszym anuluje tamte wzory... trzeba będzie pomyśleć nad jakimś innym sposobem uregulowania tego...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez X dnia Czw 11:38, 17 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:00, 02 Maj 2008    Temat postu:

Jest rok 20xx - Ekspedycja CMD do Area Zero przebiega dobrze od czasu pokonania dr. Weila (końcówka MMZ4). Głęboko w podziemnym laboratorium 5-osobowa grupa badaczy z tajnej organizacji SAC odkrywa tajemnicze źródło energii. Uwolniwszy je odkryli, że jest to potężny Grand Elf - Jeden z trzech najsilniejszych elfów we wszechświecie (Jeszcze są Mother Elf i Dark Elf). Jednak ten elf nie okazał wdzięczności za ratunek tylko pozabijał naukowców i wskrzesił ich jako swoich pierwszych sługusów. Byli to pierwsi Ravenousi od czasu odzyskania przez Grand Elfa wolności. Na jego wezwanie mały Nizar uciekł z domu Sary i słuch o nim zaginął. Razem z powiększającą się grupą Ravenousów i Nizarem Grand Elf zniszczył organizację SAC, a w jej siedzibie utworzył swoją pierwszą bazę... już niedługo objawi swoją potęgę i powstanie nowa frakcja... pięciu pierwszych Ravenousów zostało mianowanych kapitanami. Nad nimi są już tylko Nizar i Grand Elf.


Z dniem dzisiejszym całym światem wstrząsnęło nieznane źródło energii (MG uwzględnijcie to w najbliższych odpisach)! Na pustyni pojawiła się tajemnicza baza, a w różnych miejscach szlajają się nieznane istoty złomo-podobne.

Nowa Saga wprowadzona, a z nią:
-New Frakcja - Black Ravens
-New Rasa - Ravenous
-New Klasa - Junker
-2 New sub-klasy - Graveyarder i Gatherer
-New lokacja - Baza Black Ravens na pustyni


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zmiany Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin