Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zmiany w grze
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zmiany
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dada




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:18, 22 Lut 2007    Temat postu:

Dodano Północą, Południową, Wschodnią oraz Zachodnią Część miasta
Również dopisane jest gdzie się znajdują poszczególne miejsca...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:23, 28 Lut 2007    Temat postu:

Po generalnych porządkach (i małej wpadce):

-Powstał nowy temat dla zaczynających zawierający poradnik tworzenia postaci. W miarę dobrze wszystko objaśnione
-W subforum "Zmiany" będą tylko dwa tematy: "Zmiany" i "Propozycje". Tworzenie nowych równa się usunięcie, a nagminne tworzenie ostrzeżeniem.
-Niedługo usunięte zostaną niepotrzebne KP.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dada




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:43, 05 Mar 2007    Temat postu:

What's New...
Czyli co nowego...
--> Dodano licznik dla Skilli, czyli żeby mieć 2 LVL Skilla trzeba 10 razy użyć żeby na kolejny 20 razy a żeby na kolejny 40 razy itd...
Dla ludzi to będzie sie odbywało dwa razy szybciej... Czyli żeby mieć 2 LvL trzeba 5 razy żeby kolejny 10 a żeby kolejny 20 itd...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dada




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:10, 10 Mar 2007    Temat postu:

Dzisiaj jest dzień zmian... Pomysły Pana Azxcpl'a
---> 1 lvl umiejętności w danej broni (białej,lekkiej,średniej,ciężkiej) daje 2% na zadanie ciosu krytycznego
1 lvl mistrzostwa w danej broni (białej,lekkiej,średniej,ciężkiej) daje 5% na zadanie ciosu krytycznego

---->1 lvl umiejętności w danej broni (białej,lekkiej,średniej,ciężkiej) daje +1 do obrażeń max i minimalnych
1 lvl mistrzostwa w danej broni (białej,lekkiej,średniej,ciężkiej) daje +3 do obrażeń max i minimalnych

----->-kontrola umysłu działa tylko na jednostki organiczne
-aby kogoś rzucić przy pomocy telekinezy należy mieć swoją mądrość (czy tam inteligencje) zbliżoną do jego głównego współczynnika (zwykle jest to zręczność lub siła)

przykład: psionik ma 30 inta/mdr (/-oznacza w tym przypadku "lub") a ktoś ma 20 siły/zreczności
w tym wypadku psionik może robić z nim właściwie co chce ( dopóki nie dopadnie go migrena)

ale jeśli ktoś ma więcej siły/zręczności to psionik może go co najwyżej spowolnić ...

-bariera: ilość obrażeń które może wchłonąć jest zależna od inteligencji+mądrości mnożonych x3
przykład:
mamy 25 inta i 15 w mądrości , dodajemy to (15+25=40)
wyszło 40 , mnożymy to x3 i otrzymujemy 120 , tyle tez nasza bariera potrafi wchłonąć , jednak podczas jej wznoszenia możemy co najwyżej wezwać kogoś przez komunikator/telepatycznie lub wycofywać się w bezpieczniejsze miejsce ...
-pyrokineza
int+madrość mnożone x2
(mając 30 inta i 20 mądrości potrafimy zadać obrażenia rzedu 100 pkt) tyle pkt równa się ok 7-9 lvlowi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arxel




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:24, 11 Mar 2007    Temat postu:

Po co te kryształy?

Od niedawna niektórzy gracze po bitwie znajdują kryształy. Otóż w centrum ZM można je będzie u Victorii wymienić na E-C. Lub jeśli wykonacie questa i dacie kryształy otrzymać potężne uzbrojenie/tarcze/formy/skille.

Victoria może też ulepszać posiadane przedmioty i identyfikować nieznane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:41, 15 Mar 2007    Temat postu:

Nowa zmiana: Można skilla zamienić na innego, ale trzeba pójść na odpowiedni trening i traci się połowę poziomu skilla czyli masz na 4 lvl nowy skill masz na 2 lvl. I musi to być skill tego samego żywiołu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dada




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:44, 21 Mar 2007    Temat postu:

Zmiana... Może nie wspomniana lecz...
---> Urząd Pracy: Czyli tam gdzie się zarabia i tak dalej... po przemyśleniu będzie godzina otwarcia... od do Tak więc godziny otwarcia UP jest... od godziny 10-18. To tyle z mojej strony.
P.S Wrzucę UP w CMD na początku Weekendu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dada




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:22, 29 Mar 2007    Temat postu:

Zmianka... znowu skille...
Arrow Dodane zostały poziomy skillów...
Cytat:
czyli *. Najniższy lv to *, najwyższy *****. I to by szło tak z użyciami skilla na poczatku.
* 10
** 8
*** 6
**** 4
***** 2

A co lv skilla by rosło o tyle

* 5
** 4
*** 3
**** 2
***** 1

Tak więc... zgłoście się do tych MG'ów którzy dali wam takie Skille...
To tyle, jak narazie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 11:29, 22 Kwi 2007    Temat postu:

-> Zostaje wprowadzona Synteza przedmiotów i skilli... za odpowiednią opłata możecie połączyć 2 przedmioty lub skille, tyle że nie wiadomo co uzystacie wtedy.

-> Czasami możecie odnaleść przedmioty setowe... niektóre już są mocne kiedy są bez reszty, a część są prawie że normalne, ale kiedy znajdzie sie reszte to są bardzo mocne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dada




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:52, 23 Cze 2007    Temat postu:

Mała zmianka w skillach:
Otóż, postanowiłem że ten system skillów był trochę nie praktyczny... więc postanowiłem zrobić tak: Każdy będzie miał ileś tam użyć skillów... i jeżeli mu się skończą to będzie musiał zrobić odpoczynek 2h, lub też gdy zostanie Ci zregenerowane życie na full czyli w szpitalu albo w ładowarce...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dada




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:35, 11 Sie 2007    Temat postu:

Dodano:
Arrow Możliwość złapania chorób które będą uprzykrzać graczom życie i one będą miały za zadanie obniżać statystyki i szybkość reakcji. Dotyczy Ludzi, Replikantów oraz Gearów
Arrow Wirus ---> Groźny dla Reploidów i Mavericków... częściowo również dla Replikantów. Gdy taki owe coś złapiemy(a raczej nam ktoś podeśle) to mogą powstać różne czynniki, takie jak... utrata kontroli, obniżone statystyki, mniejsza szybkość przesyłu danych z procesora do przykładowo ręki itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 11:56, 12 Sie 2007    Temat postu:

Kolejna zmiana...

Arrow Usprawnienie limitów psionicznych. Teraz jest to podzielone na procenty (Ale nadal zalezy od MG jak szybko sie zmęczysz)

40% Lekki ból głowy
60% Duży ból głowy
80% Ogłuszający ból głowy
90% Omdlenie
100% Udar mózgu, ciężki, albo uszkodzenie procesora

Dopiero po 1 omdleniu można sie ubiegać o nagrodę Darwina jaką jest 100%. Po omdleniu wskaźnik spada do 60%


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dada




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:05, 13 Lis 2007    Temat postu:

Zmiana!

Jest mała zmianka u Replikantów... Więcej szczegółów w Rasie "Replikant"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 12:26, 17 Lis 2007    Temat postu:

Pewna zmiany

Arrow Przemodelowałem Buffera, teraz ma więcej umiejętności, a nie tylko ładowanie statystyk

Arrow Coś dla wysoko lv'owców, Master Klasy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 13:40, 02 Mar 2008    Temat postu:

Arrow Zmiana dotycząca treningów, bo wcześniej nie było to ustalone
Otóż teraz trenowanie 5 punktów statystyk ma następującą prostą zależność

LV x 100 E-C =5 punktów statystyk do rozdania

No i tyle...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zmiany Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin