Naras
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 3407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:58, 07 Sie 2013 Temat postu: Rasy |
|
|
W grze możemy się wcielić w jedną z dwóch ras: człowieka lub reploida.
Ludzie
Każdy z nas dobrze wie, kim jest człowiek. Ludzie są zaradni, zdolni do reprodukcji i regeneracji ran. Ponieważ nie potrzeba specjalnych materiałów, schematów czy sprzętu (to ostatnie to kwestia sporna) do stworzenia nowego człowieka to są znacznie liczniejsi niż reploidzi. Zaletami ludzi jest to, że ich atrybuty wzrastają bez potrzeb modyfikacji ciała oraz możliwość leczenia się tanimi apteczkami.
Atrybuty startowe:
Siła *
Wytrzymałość *
Zręczność **
Szybkość **
Reploidy
Reploidy to niemal szczyt osiągnięć w dziedzinie tworzenia robotów. Są jak ludzie: doświadczają, myślą, czują i podejmują własne decyzje: bywają źli, bywają dobrzy. Każdy reploid jest na swój sposób wyjątkowy zwłaszcza iż często występują w formach niehumanoidalnych. Męczą się dużo wolniej od ludzi; ich ciała się nie regenerują, przez co są zmuszeni do dokonywania napraw (należy wspomnieć, że przenośne zestawy naprawcze są droższe od apteczek dla ludzi) . Dodatkowo wzrost atrybutów jest możliwy tylko przy ingerencji odpowiednio zdolnego mechanika.
Jeśli reploid ma mieć inną formę niż humanoidalną konieczne jest obgadanie jej z MG, dodatkowo należy mieć na względzie fakt, że rozmiary mechanicznego bohatera na początku gry muszą być zbliżone do ludzkich.
Atrybuty startowe:
Siła **
Wytrzymałość **
Zręczność *
Szybkość *
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Naras dnia Sob 18:40, 31 Maj 2014, w całości zmieniany 4 razy
|
|