Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Moduły (dodatki do broni/pancerzy)

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> System gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Naras
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 3407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:04, 23 Cze 2013    Temat postu: Moduły (dodatki do broni/pancerzy)

Moduły instaluje się w broniach i pancerzach, by nadać im specjalne właściwości lub wzbogacić o nowe funkcje. Taki dodatek może np. dodać do naszej zbroi tarczę energetyczną, bądź sprawić, że nasz pistolet przez pewien czas będzie strzelał zamrażającymi pociskami.
Liczba modułów, możliwych do zainstalowania na jednym przedmiocie jest uzależniona od ilości jego gwiazdek.

** - maks. jeden moduł
**** - maks. dwa moduły
***** - maks. trzy moduły
****** - maks. cztery moduły
******* - maks. pięć modułów

Są cztery typy modułów:
-Lód
-Błyskawica
-Ogień
-Neutralny- wszelkie inne moduły, które nie należą do żadnych z powyższych.

Dodając kolejne moduły do broni, należy wziąć pod uwagę to, by kolejne moduły nie były ze sobą sprzeczne, tzn: Ogień nie może być z Lodem, Lód z Błyskawicą a Błyskawica z Ogniem. Jednakże, każdy może się łączyć z Neutralnym (np.: Ogień + Neutralny).

Opis modułu umieszczamy tuż pod opisem broni.

Cytat:
+[Nazwa]
Typ - [L/B/O/N]
Sposób aktywacji - [jak odpalamy nasze cudo]
Efekt - [czyli co robi dany moduł]
Bateria - [ile razy możemy użyć modułu bez konieczności ponownego ładowania]


|-PRZYKŁADOWY EKWIPUNEK Z MODUŁAMI-|

Kraken**
Typ - Katana
Rozmiar - 2
Wygląd - Długa katana o klindze barwy morskiej zieleni/ Jej garda wygląda jak głowa diabła morskiego, z którego paszczy wychodzi ostrze. Klinga ma ciemnozielony oplot.
+Lodowa strzała
Typ - L
Sposób aktywacji - Pociągając za spust ukryty za gardę
Efekt - ostrze przez krótki czas pokrywa lodem wszystko z czym się zetknie
Bateria - 5/5

Ciężki Pancerz Weterana ****
+Strażnik
Typ - B
Sposób aktywacji- głosem
Efekt- na czas 15 minut pancerz generuje pole elektryczne, dotkliwie rażące wszystko co je dotknie.
Bateria - 2/2
+Odepchnięcie
Typ - N
Sposób aktywacji - głosem
Efekt - pancerz wybucha polem siłowym, odpychającym wszystko w promieniu 3 metrów.
Bateria - 4/4


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Naras dnia Nie 20:48, 05 Sty 2014, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> System gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin