Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Frakcje

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Świat gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Naras
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 3407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:42, 03 Lip 2013    Temat postu: Frakcje

Sojusz ze Wschodu- ocaleli członkowie oddziału Neo Arkadii i Resistance utworzyli własne ugrupowanie, którego celem jest nawiązanie kontaktu z bazą oraz powstrzymaniem rządów maszyn Weila w metropolii. Przygarniając kolejne grupy wyrzutków, którzy chcą walczyć o swoje życie, a nie jedyne przyglądać się toczącym się dookoła wojnom jak to robi Strefa, rośnie w siłę zaskakująco szybko. Ich największym atutem są dane o przeciwnikach, których Zero i X w przeszłości pokonali i te same dane służą do rozpracowywania kolejnych eksperymentów i podróbek stworzonych przez Weilego.

Ważne postacie:
(człowiek) Xeno Former- Generał NA dowodzący wyprawą do metropolii. Po niespodziewanej katastrofie postanawia zgromadzić siły w postaci mieszkańców miasta by móc nawiązać kontakt z bazą. Jest młodym, ambitnym dowódcą, stojącym być może przed zadaniem, które go przerasta.

(reploid) Dr. Joker- Mianowany zastępcą Xeno, z doświadczenia naukowiec. Podejmuje zazwyczaj niezwykle celne decyzje, jednak wszystko zawsze robi powoli dlatego też zawodzi gdy trzeba działać szybko.

(reploid) Lorik - Doświadczony snajper, odpowiada za organizacje sił zbrojnych, a także przydział mniej ważnych zadań. Maruda i pesymista ale nikomu to nie przeszkadza póki robi co do niego należy.

(reploid) Elnora 2-79 – Odpowiada za organizowanie zapasów leków i opiekę nad rannymi ludźmi. Choć przywykła do pracy w terenie, z rozkazu Xeno nie opuszcza bazy.

(reploid) Mr. Error – Mechanik i specjalista od broni, pracoholik odpowiadający za ogólne zapasy, a także za pomoc rannym repolidom. Nikt nie wie dlaczego ale zawsze z cygarem w ustach.



Strefa Mieszkalna- Jedyne schronienie dla każdego: reploida i człowieka przed szaleństwem maszyn dr. Weilego. Swoje istnienie zawdzięcza Radzie, która chroni mieszkańców dzięki temu, że cały czas podsyca walkę między innymi frakcjami, które zajęte sobą na wzajem nie obierają za cel Strefy. Stalowy Legion skupia się na Nowej Arkadii i odwrotnie, a Bestie... Bestie zawsze idą w centrum walk.
Mieszkańcy boją się tylko jednego, że gdy upadnie Legion lub Arkadia, Strefa nie będzie już bezpieczna. Zwycięzca z całą pewnością będzie chciał dokonać eksterminacji ludzi/reploidów.

Rada- składa się z 13 osób i decyduje o „być albo nie być” Strefy wraz z jej mieszkańcami. W jej skład wchodzą bohaterowie, którzy ratowali niewinnych przed dziełem zniszczenia dr. Weilego. Jej członkowie chodzą cali zasłonięci w białych szatach i dzięki modulatorowi mówią jednym głosem, mało kto wie o co chodzi w ich maskaradzie.


Bestie- Ciężko nazwać je frakcją. To raczej chaotyczne stado, któremu przewodzi najsilniejszy. Są tu jedynie słabe zarysy hierarchii, a żołnierze są prymitywnie wyposażeni, jednak ich dzikość i zamiłowanie do wojny rekompensują tą słabość. Żyją w podziemnym systemie jaskiń Przeklętej Puszczy, a samą puszczę traktują po prostu jako godnego przeciwnika. Kiedyś pod władzami podstępnej Hydry, dziś na ich czele stoi niepokonany reploid Waton, który głosi: „Tylko mając potężnych wrogów można być prawdziwie potężnym!”.

(reploid) Waton – jeden z najbardziej „cywilizowanych” spośród Bestii. Władze objął zabijając poprzedniego lidera, oraz wszystkie bestie, które sprzeciwiały się jego przywództwu... W wyniku liczebność frakcji spadła o ponad połowę. Od tamtej pory nikt nie rzucił mu wyzwania. Po objęciu dowództwa wprowadził pierwsze zasady w tym prymitywnym społeczeństwie. Waton walczy za pomocą olbrzymiego młota i swojej mocy błyskawic.

(człowiek) Jack „Zwierz” – walczy wysyłając do boju swoje mechaniczne niedźwiedzie i wilki. Jako jeden z nielicznych od początku popierał Watona, wierzy że zmieni on Bestie ze zwierząt w wolnych ludzi i reploidy, które nie pozwolą grozić sobie innym frakcją ani zamknąć w Strefie Mieszkalnej. Waton powierzył mu zadanie ochrony słabych Bestii przed silnymi.



Stalowy Legion- Reploidy święcie przekonane o tym, że ziemia należy do nich, a ludzie, antyki przeszłości, fałszywie roszczą sobie do niej prawa. Ich ideologia i fakt, że w jej skład wchodzą same repolidy lub ludzie ze zmechanizowanym w niemal 90% ciałem, czynią z nich głównych wrogów Nowej Arkadii. Gromadzą technologię i usiłują wynaleźć sposób na przetwarzanie organizmów żywych w energię.

(reploid) Król Stali- Tak dokładnie to nikt nie wie skąd się wziął. Chodzą słuchy, że nie ma nic wspólnego z dr. Weilem… Pojawił się kilka miesięcy od czasu gdy Heros oficjalnie utworzył Nową Arkadie. Jest przebiegły, mądry i niebezpieczny, a jego zabójcze zamiary względem istot organicznych są powszechnie znane. Zasiada na tronie, który bezpośrednio łączy go z całą bazą więc praktycznie jest w każdym jej zakamarku.

(reploid) Mistrz- składa się z trzech mniejszych reploidów połączonych razem w formę trzygłowego węża. Mówi na trzy głosy. Zajmuję się rozrostem bazy oraz konserwacja wszelkich możliwych technologii. Jest zręcznym inżynierem i hakerem.

(reploid) Wiedźma- o tym jak bardzo jest chciwa i bezwzględna chodzą legendy. Właśnie z powodu tych cech została wyznaczona do badań nad przetwarzaniem istot żywych w energię. Choć nikt nie darzy jej zaufaniem to jest jednym z geniuszy w zakresie medycyny i stanowi cenny nabytek w czasie wojny.



Nowa Arkadia- Tak jak Copy X był jedynie nędzną podróbką prawdziwego bohatera, tak samo ma się sprawa z Nową i Neo Arkadią. Władana przez złączone i niemożliwe do rozdzielenia reploidy będące kopią X i jego Czterech Strażników, obiera za cel podporządkowanie sobie wszystkich ludzi oraz zniszczenie każdej maszyny z niezależną wolną (zwanych przez nich maverickami) . Do frakcji należą głównie ludzie, jedynie naprawdę zasłużone reploidy mogą liczyć na litościwe przyjęcie w szeregi. Największym z wrogów stojących na drodze ku lepszemu światu jest Stalowy Legion.
Ważne postacie:

(reploid) Heros- równie potężny co niestabilny, twórca i władca Nowej Arkadii. Widziało go tylko grono, słyszeli o nim wszyscy. Jest efektem prób stworzenia kopi X dorównującej siłą oryginałowi, choć faktycznie osiągnięto wyższy poziom mocy to jego osobowość jest nie do opanowania, raz spokojny, zimny jak lód, raz wściekły i porywczy niczym ogień. Osiadł w swojej twierdzy gdzie całymi dniami usiłuje zapanować nad swoją klątwą.

(człowiek) Strażnik Nieba Maximus- uzbrojony w zbroję stworzoną na wzór noszonej przez Harupie, Maximus planuje wszystko od bitew po niewielkie potyczki. Jako najwybitniejszy z strategów Heros mianował go swoją prawa ręką i zastępcą.

(reploid) Strażnik Ognia Ventin- jedyny reploid wśród Czterech Strażników. Najlepszy wojownik i niezrównany twórca narzędzi zniszczenia, tak można krótko opisać Ventina. Jeśli nie ma go w jego kuźni to najpewniej jest na polu bitwy. To on na podstawie schematów od Herosa odtworzył pancerze Czterech Strażników, samemu zakładając odpowiednik zbroi Fenrira.

(człowiek) Strażnik Wody Alluvia- odpowiedzialna za gromadzenie informacji i nadzorowanie projektów badawczych. Wiecznie zajęta, mówiąca krótko i rzeczowo. Geniuszka od urodzenia. Nosicielka odpowiednika zbroi Leviatan.

(człowiek) Strażnik Cienia Crucio- mówi się, że Crucio słyszy każde słowo padające w Nowej Arkadii. Ponoć nigdy nie opuścił murów twierdzy NA. Nikt prócz najwyżej postawionych nie wie jakie konkretnie obowiązki posiada ten Syn Nocy, ale podejrzewa się, że ma to związek z pilnowaniem porządku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Naras dnia Wto 3:34, 01 Lip 2014, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Świat gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin