Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Stigma

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Karty Postaci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 0:06, 07 Sty 2014    Temat postu: Stigma

Imię: Stigma
Nazwisko: ---
Płeć: F
Rasa: Reploid
Frakcja: Neutralna

Reputacja:
Ogólnie - Neutralny

Sojusz ze Wschodu - Neutralny
Nowa Arkadia - Wrogi
Bestie - Neutralny
Stalowy Legion - Neutralny
Strefa Mieszkalna - Neutralny

Wygląd: [link widoczny dla zalogowanych]
Historia: Jak wszyscy wiemy, był sobie kiedyś Reploid zwany Sigma. Jego przeznaczeniem było przewodnictwo nad grupą Maverick Hunters i obrona ludzkości. Wiadomo jednak co się stało. Nie był odpowiednio szczepiony, więc złapał wirusa który pokręcił mu trochę w głowie i czynił z niego dość namolnego, ciągle powracającego przeciwnika. W pewnym momencie ktoś pomyślał "A może by tak zwalczyć ogień ogniem?". Później ktoś to przekształcił na "Jak się nie ma wody, to trzeba odciąć ogniu dostęp do tlenu". I tak powstał koncept Stigmy - osobnika na bazie Sigmy, który dzięki odpowiedniemu ekwipunkowi bazującemu głównie na zasadzie cholernie szczelnego Firewalla miał pokonać Sigmę, zamknąć jego program w sobie, i być niejako pojemnikiem przetrzymującym drania. Przynajmniej do momentu wynalezienia skutecznego antywirusa. Plan szczytny, ale perspektywa ewentualnego posiadania drugiego Sigmy nie bardzo podobała się większości naukowców, dlatego też grupa pomysłodawców wykradła dane na temat Sigmy, i na ich podstawie stworzyli jego udoskonaloną wersję. Dla bezpieczeństwa większość jego mocy została skumulowana w jego ekwipunku, dlatego też nawet w razie wymknięcia się go spod kontroli można by było o wiele łatwiej sobie z nim poradzić.
Projekt szedł całkiem sprawnie. Ale ktoś nagle był wpadł na pomysł, by z "niego" zrobić "ją". X, Zero, Axl, oni wszyscy byli mężczyznami. Cała zgraja facetów i ani jednej kobiety? Wyglądało to dość... dziwnie.
Po paru miesiącach pracy w końcu wszystko było przygotowane. Zbroja z materiałów wysoce odpornych na czynniki fizyczne. Peleryna odbijająca ataki energetyczne, buster działający na zasadzie chargowalnego działka gatlinga, wysokiej jakości miecz plazmowy, a przede wszystkim - "hełm izolacyjny", wyposażony w najnowocześniejszą aparaturę, której działanie sprowadzało się do izolowania siebie oraz stojących najbliżej od wszelkich form ataków niebezpośrednich, czy to wirusy, czy zwykła prowokacja. Clear Mind.
Jednak nasi drodzy naukowcy nie wzięli pod uwagę jednej rzeczy, czy tez może przeliczyli się ze swoimi możliwościami. Tak potężny sprzęt wymaga odpowiednio silnego ciała, inaczej mogą zacząć się dziać nieciekawe rzeczy. W tym przypadku akurat Stigmie wpadł do głowy pomysł, by przejąć kontrolę nad bazą Maverick Hunters, i ułożyć sobie wszystko tak jak ona chce. Tyle dobrego, że w danym momencie nie bazowała na własnym źródle zasilania tylko na podłączonym do jej potylicy kablu, więc po wyjściu z kapsuły i przerwaniu połączenia niezgrabnie upadła na ziemię. Ostatecznie po zapewnieniu sobie niezbyt przyjemnych wrażeń w postaci perspektywy wewnętrznego burdelu projekt został zawieszony. Stigma wraz z atrapą jej poprzedniego sprzętu została ukryta w podziemiach opuszczonej huty, a części jej ekwipunku starannie ukryte w różnych miejscach na świecie.

I tak sobie siedziała, bezpiecznie ukryta... do momentu, aż światem wstrząsnęła niezidentyfikowana forma broni masowego rażenia. Tak silna, że energia przez ją wyzwolona spowodowała aktywację starej Reploidki. Była zdezorientowana... ale znała swój cel. A co więcej - była zdecydowana, by go osiągnąć. Nawet, jeśli wymaga on paru poprawek...

Charakter: Początkowo egzystencja Stigmy miała być ostateczna anihilacja Sigmy. Miała być posłuszna i całkowicie zależna od swoich zwierzchników. Jednak po jej aktywowaniu zbyt duża moc ekwipunku w jaki ją wyposażono spowodowała znaczne ubogacenie jej charakteru. Po pierwsze, jest osobą która trzyma się ustalonego przez nią prawa. Jest osobą, która ma szacunek do panującego w danym miejscu jego odpowiednika, pod warunkiem, że nie może go zmienić na o wiele jego lepszą (bo jej) wersję. Jej celem jest uporządkowanie tego świata w taki sposób, w jaki ona sobie tego życzy. Jak jednak do tego doprowadzi, na jakie ustępstwa początkowo musiałaby pójść i co będzie musiała poświęcić - jest to sprawa... półtorarzędna. To a propos tego, do czego dąży. A jaka jest? Sympatyczna, wyrozumiała, acz z zapędami dyktatorskimi. (Jak już było wcześniej wspomniane, jej ostatecznym celem jest podporządkowanie sobie jak największej ich ilości). Brzydzi się złem, wirusami, a przede wszystkim, objawami łamania obowiązującego prawa, chyba, że podejmowane działania mają na celu uchwalenie jej wersji tegoż.

Ekwipunek
E-C: 120


Hunter Buster (*)
Typ broni: Naręczne działko
Wielkość: 1
Wygląd broni: Buster o opływowych kształtach i niewielkiej przepustowości. Kolor zielony z czerwonym paskiem przechodzącym płaszczyźnie poziomej.
Pojemność magazynka: 10

Lekki Pancerz (*)

Modyfikacje: brak

Umiejętności

Charyzma (*)
Broń biała (miecze) (*)
Busters (*)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez X dnia Śro 0:56, 08 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Naras
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 3407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:35, 07 Sty 2014    Temat postu:

Nad rubryką imię masz niepotrzebnie "reputacja" i "frakcja". Usuń to by KP wyglądała estetyczniej. Twoja broń nie może być zdolna do ładowania wystrzału i tak panuje zasada nieskończonej amunicji więc bronie palne mają dość przewagi nad białymi. Dopisz sobie też Pojemność magazynka - 10.
Zostaje ci 120E-C na start.

Nanieś stosowne poprawki, gdy to zrobisz napisz o tym w tym temacie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 0:56, 08 Sty 2014    Temat postu:

Smutłem z brakiem charge, ale jest poprawione. IMO dałoby się to wybalansować, ale co ja tam mogę wiedzieć.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez X dnia Śro 0:57, 08 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Naras
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 3407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:01, 08 Sty 2014    Temat postu:

X powiedziałem nad rubryką imię. Chodziło mi o tą Reputacje i Frakcje:
Cytat:
Reputacja: Nieznana
Frakcja: Brak
Imię: Stigma

A ty usunąłeś to co było dobrze Exclamation

Prócz tego "Pojemność magazynka" to osobna linijka do broni. Tak to powinno wyglądać:

Hunter Buster (*)
Typ broni: Naręczne działko
Wielkość: 1
Wygląd broni: Buster o opływowych kształtach i niewielkiej przepustowości. Kolor zielony z czerwonym paskiem przechodzącym płaszczyźnie poziomej.
Pojemność magazynka: 10


Sam już poprawie te rzeczy w KP...
AKCEPTUJE zaczynasz w dowolnym miejscu Zniszczonego Miasta, oprócz Bazy Tymczasowej.

Od tej pory nie edytujesz postu ze swoją KP, temat będzie mi służył do zapisywania twoich postępów. Skopiuj KP do opisu bez charakteru, wyglądu i historii.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Naras dnia Śro 21:04, 08 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Karty Postaci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin