Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Shinku Ankoku [Gracz: Yasahiro]

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Karty Postaci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Naras
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 3407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:00, 01 Sie 2013    Temat postu: Shinku Ankoku [Gracz: Yasahiro]

KP gracza Yasahiro (przeniesione z poprzedniej wersji)

Imię: Shinku
Nazwisko: Ankoku
Ksywa: …
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Frakcja: Sojusz Ze Wschodu
---
Reputacja:
Ogólnie- Neutralny

Sojusz ze Wschodu- Zasłużony
Nowa Arkadia- Neutralny
Bestie- Neutralny
Stalowy Legion- Wrogi
Strefa Mieszkalna- Neutralny
---

Wygląd: Człowiek wyglądający na 17 lat, jednak wygląd myli, a także o wysokości 189 centymetrów. Srebrne, średniej długości do ramion włosy. Parę kosmyków na głowie niby się unosi do góry, a reszta opada mu prosto na twarz. Blada skóra. Nosi ciemno zieloną koszulę, czarne spodnie i ciemno zielone buty. Na to nakłada rozpięte czarne Haori, czyli rodzaj japońskiego płaszcza z długimi rękawami, z zielonym spadającym kodem zero jedynkowym(Ala Matrix) jako wzory. Ma też swój zapasowy japoński płaszcz koloru niebieskiego z białą czaską w czerwonym ogniu na plecach, czaszka ma na sobie czarne okulary w kształcie gwiazdy. Te płaszcze teraz czekają w szafie, dopóki nie dostanie wyższej rangi. Do tego czasu nosi mundur Arkadii. Nosi zerowe szkła kontaktowe zmieniające jego oczy na czerwone ze źrenicami jak u jadowitego węża. Normalnie jego oczy są niebieskie jak morze, z normalnymi źrenicami.
Charakter: Ogólnie spokojny, priorytezuje swoje własne cele. Nie znosi niewiedzy na jakikolwiek temat, więc zawsze stara się przeanalizować dostępne informacje. Pod kątem umiejętności i interakcji społecznych wypada... kiepsko. Mimo, iż rozumie potrzebę podążania za czyimiś rozkazami, jest przeciwnikiem jakiegokolwiek zniewolenia. Często zdarza mu się popaść w paranoię, gdy tylko zauważy ile potencjalnych zagrożeń jest wokół niego. Nie jest aż tak dobrym strategiem, gdyż nie jest w stanie zmienić planu na szybko w trakcie walki. Zdarza mu się manipulować innymi, jednak oni zawsze mogą się postawić, jeżeli mają silną wolę.
Posiada poczucie humoru, aczkolwiek jego specyficzny humor nie jest uznawany przez resztę.

E-C: 10
Ekwipunek:
-Pancerz "Voldo" ****
Moduł: Dash
Moduł: Tarcza Energetyczna V
Działanie: Pancerz zostaje pokryty energetyczna powłoką
Wytrzymałość: Elitarna
Uwaga: Tarcze źle znoszą ataki lodowe
-Scouter:
Zasięg skanowania - 100m
Możliwe tryby:
-Termowizja
-X-Ray
-Jetpack *
Plecak odrzutowy umożliwiający krótkie loty.

UZBROJENIE:
Omega Enkou**
Typ Broni - [link widoczny dla zalogowanych]
Rozmiar - 2
Wygląd- Z daleka można tą broń pomylić z zwykłym miecze. W rzeczywistości jednak czubek obusiecznego ostrza wygięty jest w hak, rękojeść chroni garda ukształtowana na wzór Ω, garda jest z zewnętrznej strony zaostrzona i można używać jej bez przeszkód do uderzeń pięścią, broń kończy cię krótkim ale niebezpiecznym szpikulcem. Broń jest całkowicie płaska, głęboka czerwień gardy podkreśla znak Ω na czarnym ostrzu miecza haka.
+Nova Slash
Typ- O
Sposób aktywacji- Naciśnięcie przycisku przy rękojeści
Efekt- Następny atak posyła w powietrzu naprawdę gorące, żarowe cięcie.
Bateria- 5/5



Modyfikacje:
+Xtremia (Skomputeryzowany układ nerwowy)
- Regeneracja obrażeń*
- Nośnik danych zewnętrznych*
- Podłączanie się do urządzeń elektronicznych/mechanicznych*
- Wyostrzone zmysły*
- Zwiększona szybkość reakcji*
- Bariera psychologiczna*

Umiejętności
Walka Mieczem Hakiem***
Refleks **
Akrobatyka **
Xtremia **
Handel *


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Naras dnia Czw 21:00, 01 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Naras
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 3407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:21, 01 Lis 2013    Temat postu:

Zadanie: "Skarb i czaszka"

Zlecone w BT przez Xeno Formera. Cel sprawdzić poszlaki odnośnie skarbu w postaci znacznych ilości E-C ukrytych gdzieś w ruinach przy porcie.

Po drodze Shinku zostaje napadnięty przez bandytę na opuszczonym cmentarzu w Zachodniej Części. Starcie kończy zwycięstwem i w nagrodę otrzymuje 5 E-C i Nóż Bowie **.

Dociera na miejsce i rozpoczyna poszukiwanie wskazówek. Pomocny okazuje się nieznajomy, który pracował nad odbudowaniem zniszczonego budynku. Wskazówki zaprowadzają go do Małej Atlantydy.
Przeczesując Małą Atlantydę po pewnym czasie decyduje się by wejść na krzywą wieże zegarową stanowiącą najwyższy punkt w okolicy. W środku odnajduje resztki zniszczonej kopi Leviathan- relikt po czasach gdy Wily interesował się jeszcze tym miejscem, prócz tego Vesnar naprowadza Shinku na tajemniczy stół, pod którym piraci urządzili sobie tablice informacyjną. Shinku i Vesnar orientują się, że weszli do budynku, który na zewnątrz miał strażnika co oznacza, że jeśli wyjdą to stanie im na drodze.
Shinku decyduje się na karkołomny skok wieży, który choć zakończył się szczęśliwi nie oddalił ich zbytnio od zagrożenia, które wyskoczyło z wody nim podnieśli się po locie. Spotykają po raz pierwszy Tsunamiman'a, wodną, wzmocnioną wersje Airman'a, któremu szczęśliwie uciekają.
Ostatecznie Vesnar tłumaczy Shinku jak jego zdaniem należy tłumaczyć informacje o skarbie i odnajdują zamkniętą piwnice, która wygląda obiecująco. Decydują się jej jednak nie otwierać tylko powrócić do bazy Sojuszu i zameldować o znalezisku.

W drodze powrotnej zostają zaatakowani na ulicach ZC przez tajemnicza ognistą reploidkę. Usiłując uciec przenoszą się na plac zabaw gdzie dalszą drogą blokuje im zgraja pantheonów. Rozpoczyna się starcie między nieznajomą, Shinku Ankoku i pantheonami. Shinku Ankoku pokonuje ognistą reploidkę, a oddział pantheonów znacząco uszczupla po czym z powodu odniesionych ran skutecznie ucieka.
Za ten wyczyn otrzymał 180E-C, oraz jego reputacja uległa zmianą:[Ogólnie- Nieznajomy walczący w okrążeniu] [Bestie- Wzbudzający ciekawość]

W końcu dociera do bazy gdzie zostaje przywrócony do pełni zdrowia i kończy misję meldując o odkryciu Xeno Formerowi.
W nagrodę otrzymuje * (Gracz inwestuje w Walka Mieczem Hakiem), pancerz zostaje naprawiany a moduł bojowy w jego broni naładowany.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Naras dnia Pon 21:28, 25 Sie 2014, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Naras
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 3407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:02, 21 Lis 2013    Temat postu:

Gracz dostaje zestaw czterech misji dla Sojuszu ze Wschodu. Ich wykonanie ma na celu umożliwienie realizacji planu stworzenia bezpiecznego szlaku przez metropolię do Strefy Mieszkalnej.
[Zanieś Radzie Strefy Mieszkalnej propozycje od Xeno]
Nie znane są jakiekolwiek czynniki, które miałyby stanąć ci na drodze.

[Inwazja pantheonów]
W mieście zwiększyła się aktywność pantheonów, występują w grupach zbyt dużych by mogły działać bez dowództwa. Dowiedz się kto panuje nad pantheonami i zakończ inwazje. W tym celu udaj się do miejsca o największym zagęszczeniu tych maszyn.

[Pojedynek na ulicy]
Główną drogę blokuje wielki, biały niedźwiedzi reploid z Bestii. Ma 5 metrów wysokości a jego główną bronią są pazury. Zmuś go by się stamtąd wyniósł... albo sam go wynieś. Uważaj na wystrzeliwane przez niego z pyska rakiety.

[Udowodnij, że Sojusz potrafi rozwiązywać problemy]
Najemnicy ze Strefy Mieszkalnej mają problem z bandytami, idź do nich i zaoferuj swoją pomoc w jego rozwiązaniu.

Handel:
Sprzedaje Nóż Bowie ** za 30E-C.
Wydaje w barze 5E-C.

Shinku Ankoku w przerwie między misjami idzie do Małej Atlantydy z celem wypełnienia obietnicy złożonej mężczyźnie naprawiającemu dom w czasie zadania "Skarb i czaszka"


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Naras dnia Pon 21:29, 25 Sie 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Naras
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 3407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:48, 05 Gru 2013    Temat postu:

Podróże między lokacjami przebiegały bez żadnych problemów.
Pomaga przy odbudowie domu mężczyzny zwanego Reo do czasu aż nie zostaje upomniany od bazy, że pora na wykonanie jednej z misji. Shinku wraca do bazy i wybiera misję [Inwazja pantheonów].


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Naras dnia Czw 21:48, 05 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Naras
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 3407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 2:58, 28 Gru 2013    Temat postu:

Zadanie: "Inwazja pantheonów"
Shinku Ankoku zmierzając do swojego celu znajduje pantheony walczące z zawirusowanym pantheonami. Normalne maszyny mają przewagę nad agresorem dzięki oddziałom strzeleckim umieszczonym na wysokich pozycjach. Shinku decyduje się na wsparcie zawirusowanych jednostek w nadziei, że ułatwi mu to jego misje. Pokonuje on oddział pantheonów na dachu jednego z budynków i zdobywa 110E-C.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Naras dnia Pon 21:30, 25 Sie 2014, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Naras
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 3407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:52, 19 Sty 2014    Temat postu:

Za kolejne zniszczone pantheony otrzymuje 80E-C.
Shinku spotyka po drodze do celu nieznane mu czarne Cyber-Elfy obiecujące mu w zamian za broń z lewej ręki przywódcy pantheonów nagrodę. Zamierzają one wspomóc bohatera w przedarciu się do przywódcy odciągając od niego jego armie.
Już niewiele dzieli Shinku od jego celu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Naras dnia Pon 21:30, 25 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Naras
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 3407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:42, 15 Lip 2014    Temat postu:

Shinku Ankoku dostaje się do radiostacji, po krótkim zwiadzie okolicy i odkryciu pola minowego dookoła budynku. Wewnątrz odnajduje windę, która zaprowadza go bezpośrednio do najważniejszej jednostki pośród pantheonów. W podziemnej bazie rozpoczęła się walka z Pantheonlordem i jego żołnierzami.
Pantheonlord dominował i doprowadził do zniszczenie zbroji Shinku a wraz z znajdującym się na niej modułem tarczy. Olbrzymia strata, którą Shinku pewnie będzie jeszcze długo odczuwał! Zażarty pojedynek trwał dalej ale Pantheonlord nie wahał się posłać swoje pantheony na samotnego wojownika! Moc Vesnara została wykorzystana. Nie udało się przed jej końcem pokonać przywódcy pantheonów ale jego stan nie pozostawał najlepszy.
Gdy zdawało się, że to koniec walki, bo Shinku został złapany przez szykujące się do samobójczej eksplozji pantheony, pojawił się czarny elf, który przywołując tajemniczy i mroczny Cyberworld dając szanse na zwycięstwo Ankoku. Ostatecznie Pantheonlord pada, choć dał radę wcześniej uszkodzić broń swojego przeciwnika, i chce by jego rękawica pozostała z nim pod ziemią. Shinku jednak nie słucha a pokonany ostatnim swoim rozkazem zawala swoją bazę.
By uciec spod walącego się gruzu z ciałem Pantheonlorda Shinku używa mocy Vesnara co kończy się tragicznie dla Elfa z powodu obecności w Cyberworldzie czarnego elfa.
Za pokonanie Pantheonlorda otrzymuje 2 000E-C!

Przychodzi pora rozrachunku z czarnymi elfami. Shinku ostatecznie decyduje się oddać rękawice zgodnie z umową. Moc czarnych elfów zmienia jego Xtermie na:
+ Virus Xtermia (Skomputeryzowany układ nerwowy)
- Zdalne podłączenie się do systemów ***
- Infekowanie i niszczenie systemów ***
- Nośnik danych zewnętrznych*
- Regeneracja obrażeń *
- Bariera psychologiczna **

Dostaje także propozycje by pomóc w poszukiwaniu drugiej rękawicy i namiary na lokacje gdzie może się spotkać z czarnymi elfami.

Shinku wraca do bazy z ciałem Pantheonlorda po czym zdaje Xeno raport.
Otrzymuje w nagrodę:
500E-C
Naładowanie modułu "Nova Slash"

Reputacja ulega zmianą:
Ogólnie- Pogromca Pantheonów z Sojuszu
Sojusz ze Wschodu- Bohater
Nowa Arkadia- Obserwowany z niepokojem
Bestie- Pożądany przeciwnik
Stalowy Legion- Wyjątkowo wrogi (Nagroda za żywego: 1 000E-C)
Strefa Mieszkalna- Obserwowany z niepokojem

Nagroda za przyniesienie ciała Pantheonlorda zostanie wydana później.
MISJA ZOSTAJE ZAKOŃCZONA!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Naras dnia Pon 21:30, 25 Sie 2014, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Naras
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 3407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:17, 29 Lip 2014    Temat postu:

Xeno wysyła go na badania do Elnory. Te wykazują, że zmiana Xtermi w wersje Virus mogła go zabić a także, że nowe oblicze jego modyfikacji może wywierać wpływ na jego stan psychiczny. Badaczka stwierdza, że w chwili obecnej nie potrafi mu pomóc.
Następnie Shinku czekało złożenie wyjątkowo szczegółowego raportu u dr. Jokera. Po zakończeniu dowiaduje się, że to właśnie Joker zajmuje się przyniesionym przez Shinku Pantheonlordem.
Po wyczerpującej misji i formalnościach w końcu chwila dla siebie. Shinku postanawia się przespać ale przez koszmar budzi się w środku nocy. Rezygnując z dalszego snu udał się do baru, który był już nieczynny. Tam spotka Maxwella, byłego naukowca Stalowego Legionu, który zdradza, że poszukuje towarzysza na wyprawę. Ankoku zgłasza się na ochotnika.
Wraz z nastaniem ranka Shinku otrzymuje wiadomość by zgłosić się do dr. Jokera.
Tam dowiaduje się, że z ekwipunku Pantheonlorda można stworzyć nowy pancerz lub przerobić go na dwa miecze zależnie od decyzji Shinku. Wybór pada na pozyskanie broni. Wszystko ma być gotowe na następny dzień.
Korzystając z okazji wypytuje Jokera o ekwipunek zastępczy korzystając z kłamliwych argumentów. Joker odsyła bohatera do Mr. Error.
Shinku na miejscu dostaje:
Miecz Hak **
Typ - Miecz hak
Rozmiar - 2
Wygląd - Zwykły stalowy miecz hak bez żadnych ozdób. Widać jednak po nim, że dbano o niego: jest ponadprzeciętnie ostry.


Po czym zaczyna robić zakupy. Errorowi nie spodobał się fakt, że Shinku bierze zapasowy ekwipunek chociaż ma dość funduszy na zakup nowego.
Kupuje:
Jetpack *** 960 E-C
Lekki pancerz *** 400E-C

Shinku targuje się w kwestii sprzedaży ekwipunku i nagle Error orientuje się, że ten planuje coś na własną rękę. Rozgniewany przerywa sprzedaż oraz wydaje zakaz sprzedaży dla Shinku. Ankoku nie pozostaje nic innego jak udaje się na spotkanie z Maxwellem i rozpoczęcie zadania: [Jak ukraść "Słońce"?].

--- Aktualizacja: Atrybuty ---

Atrybuty:
Siła**
Zręczność****
Wytrzymałość*
Szybkość***


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Naras dnia Pon 23:00, 25 Sie 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Naras
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 3407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:53, 25 Sie 2014    Temat postu:

Po drodze, w Zielonym Mieście, Maxwell zdradza cel ich misji, którym jest odnalezienie "Słońca". Ustala też nagrodę dla Shinku: będzie mógł zatrzymać wszystkie E-C jakie zdobędzie w czasie tej misji lub jeśli łup nie będzie zbyt duży będzie mu winny przysługę. Kiedy formalności zostały zakończone ruszyli dalej do Centrum Badawczego "New Age".
Na miejscu czekała ich przeprawa przez roślinne mechaniloidy, żmudne kręcenie się po opuszczonym ośrodku w poszukiwaniu informacji i drogi do celu, a następnie wtargnięcie do syntetycznego ulu pszczelich mechaniloidów. Bohaterowie rozdzielają się: Maxwell ma poszukiwać potrzebnych danych a Shinku ściąga na siebie uwagę wroga by ten nie przeszkadzał w poszukiwaniach. Zbyt brawurowa walka sprawia, że Ankoku opada z sił gdy zjawia się najgroźniejszy z przeciwników, pozbawiona przez wirus świadomości reploidka Beebee. W walce z nią bohater traci świadomość po czym budzi się w nieznanym miejscu.
Okazuje się, że Maxwell z ogromnym wysiłkiem, ryzykując własnym życiem uciekł z Shinku za pomocą Trans Serwera. Przeniósł ich do drugiego ośrodka "New Age" tym razem położonego gdzieś na pustynni. W czasie ratunku otrzymany przez Errora miecz pozostaje w poprzedniej lokacji, dodatkowo uruchomienie TS kosztowało wszystkie E-C Maxwella, oraz 1000E-C + zysk z niszczenia mechpszczół Shinku. Kiedy wypoczęli i zregenerowali ranny wyruszyli w dalsze poszukiwania. Mroczne korytarze pogrzebanego pod piaskami budynku zdawały się wyjątkowo nieprzyjazne ale ku zaskoczeniu bohaterów nie napotkali żadnego wroga. Ostatecznie odnajdują Słońce.
Kiedy tylko Maxwell kładzie na nim swoje ręce postanawia je zniszczyć. Niespodziewanie przeszkadza mu w tym Shinku, który ratuje obiekt. Między bohaterami narasta konflikt, były Legionista chce za wszelką cenne unicestwić Słońce a Shinku uważa to za marnotrawstwo i chce Słońca dla Sojuszu. Kiedy dyskusja nic nie daje Maxwell rozpoczyna walkę nie rezygnując jednak z prób przekonania Shinku. Ostatecznie jednak uznaje swoje dążenia za pozbawione sensu i pada na kolana zamierzając dokonać samozniszczenia. Wtedy też Ankoku zmienia swoją decyzje, Słońce zostaje zniszczone i obaj ruszają z powrotem do bazy Sojuszu.

MISJA ZOSTAJE ZAKOŃCZONA!
W nagrodę Shinku otrzymuje * umiejętności i * atrybutu (zasada co dwie gwiazdki umi. jedna atrybutu).
Od tej pory Maxwell jest jego towarzyszem.
Cytat:
[Maxwell; Magicman Copy 666]
Były naukowiec Stalowego Legionu a także weteran z prawdziwego zdarzenia. Zajmuje się głównie energetyką i mechaniką ale jego zdolności bojowe nie odstępują możliwością jego tęgiej głowy na krok. Walczy na średni dystans za pomocą broni rzucanej i energetycznej. Cechuje go niezwykła siła połączona z szybkością. Z charakteru paranoik ale jest dobrą osobą chcącą zakończyć walki w metropolii.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Karty Postaci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin