|
Megaman Zero Game
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
X
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 11:51, 25 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
To byłby prosty mechanizm... i do tego reploidy by miało do tego premie (licznik pomnożony przez 2... i to minimum)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
azXcpl
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:54, 25 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
(i tak jestem na nie po prostu komplikacja następna - a jaki współczynnik decydowałby o zwiększeniu bądz zmniejszeniu tej staminy ?? )
i jak odnosisz się artefaktów które zostawiali by mityczni ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
X
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 11:56, 25 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Moze być... a co do staminy to przeciez każdy sie męczy (nawet reploidom kończy sie czasami energia) A współczynnik? Wytrzymałość, siła. (wytrzymałosć początkowa)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
azXcpl
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:00, 25 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
to może zrobimy z niej cos innego - stamina działałby na skille
moznaby się ich wyuczyć a podczas uzywania to właśnie ona by schodziła
Relpoidy mogłyby ja bez problemy w jednej turze odnowic (tak samo jak replikanci) poprzez baterie, a ludzie potrzebowali by na to więcej czasu (odpoczynek-posiłek)
tak więc sam widzisz jakie dysproporcje by to rodziło ...
i jeszcze jedno: ile staminy dostwało by się na początku ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
X
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 12:03, 25 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Hmmm... gdyby to zależało od tego co JA mówiłem to z 30-40...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
azXcpl
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:17, 25 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
a jak by się je ładowało - i czy mozna byłoby odnowić je w czasie bitwy ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
X
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 12:28, 25 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
W trakcie bitwy za pomocą bateryjek/stymulantów staminy. A po bitwie odoczywając. To by sie szybko regenerowało (co ture chyba z 0.5 punktów w trakcie walki, po walce 5 na ture.)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
azXcpl
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:55, 25 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
ciekaw jestem co na to inni
i czy pomysł z artefaktami za bossów przejdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
azXcpl
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:00, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
zbroja TESLI
typ: średnia (bo z ciezkich mało kto korzysta - właściwie to tylko ja )
przeciw pociskom energetycznym 60% absorpcji
przeciw bronom konwencjonalnym 15% absorpcji
Cena 400 E-C
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez azXcpl dnia Pon 18:26, 27 Lis 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Obitobi
Moderator
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Akatsuki
|
Wysłany: Pon 18:19, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Moje 3 pomysły:
Gauss Pistol (Pistolet Gaussa)
ATK:25-30
Agi 5/10
SP:średnie
Cena: 900 E-C
Gauss Rifle (Karabin Gaussa)
ATK: 40-45
Agi: 3/10
SP:wolne
Cena: 1200 E-C
Gauss Minigun (Minigun Gaussa)
ATAK: 12-15 za kule..
Agi: 2/10
SP:bardzo wolne
Cena:2000 E-C
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
azXcpl
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:27, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Milten - dodaj jeszcze typ broni (cięzka -srednia) to będzie git
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zinin
Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:30, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
2000 E-C tego się chyba nie da uzbierać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
azXcpl
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:32, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
jak złapiesz Dark Elfa to nawet i na forme ci starczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
azXcpl
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:17, 02 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Rangi - niczym w wojsku:
kazdy żołnierz (i gracz) miałby range , zalezna byłaby ona od
a) lvla
b) zasług na polu bitwy
c) (dla naukowców) odkrytych wynalazków/sporządzonych projektów
rang byłoby kilka:
szeregowiec/:
mettaury ,nowicjusze Garcze z 0 lvlem
kapral/:
gracze 1-2 lvl i potwory o takim samym (NPC:medycy)
Plutonowy:
2-3 lvl & potwory od 3 do 5 (NPC: operatorzy TS i technicy)
Sierżant:
3-5 lvl & potwory od 5 do 9 (NPC:informatycy)
chorązy
4(z zasługą) lub 5 lvl - bez zubkalsy & potwory o lvlach do 10 i wyższe
porucznik:
5(z subklasą - bez zasług)
Kapitan:
5(z subklasą i zasługa)-10 (NPC:psionicy)
Major:
8 (z zasługami i minimum 3 lvlem subklasy)10-15
pułkownik:
12 (z zasługami) 15-18 (mniejsza różnica bo aby wejść na kolejny lvl trzeba coraz więcej expa)
Komandor (Colbor ma taki stopień)
15 (z dużymi zasługami) 18-25
Generał:
25lvl ( z wybitnymi zasługami) (Guardiansi X`a mają taki stopień)
i jest to najwyższy stopień jaki mozna dostać - marszałka nie ma bo wiadomo kto nim jest)
jesli gracz ma stopień wyższy niż NPC z jego frakcji (Np: ja mam lvl większy niż mettaur) to w wielkich bitwach mozna wydac mu jakiś rozkaz
Gracz graczowi nie może wydawac rozkazów (nawet taki komandor na 20 lvlu nie może rozkazywać szeregowcowi na 0- aby nie było kontrowersji)
po co pomysł ??
a) dla urozmaicenia
b) dla szpanu
c) aby urealistycznić grę (w koncu CMD to ruch oporu z zorganizowaną armią tak samo NA ma wielu żołniezy)
oceniać;poprawiać krytykować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|