Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Propozycja zmiany
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Hyde Park
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 11:51, 25 Lis 2006    Temat postu:

To byłby prosty mechanizm... i do tego reploidy by miało do tego premie (licznik pomnożony przez 2... i to minimum)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:54, 25 Lis 2006    Temat postu:

(i tak jestem na nie po prostu komplikacja następna - a jaki współczynnik decydowałby o zwiększeniu bądz zmniejszeniu tej staminy ?? )

i jak odnosisz się artefaktów które zostawiali by mityczni ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 11:56, 25 Lis 2006    Temat postu:

Moze być... a co do staminy to przeciez każdy sie męczy (nawet reploidom kończy sie czasami energia) A współczynnik? Wytrzymałość, siła. (wytrzymałosć początkowa)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:00, 25 Lis 2006    Temat postu:

to może zrobimy z niej cos innego - stamina działałby na skille
moznaby się ich wyuczyć a podczas uzywania to właśnie ona by schodziła

Relpoidy mogłyby ja bez problemy w jednej turze odnowic (tak samo jak replikanci) poprzez baterie, a ludzie potrzebowali by na to więcej czasu (odpoczynek-posiłek)


tak więc sam widzisz jakie dysproporcje by to rodziło ...

i jeszcze jedno: ile staminy dostwało by się na początku ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 12:03, 25 Lis 2006    Temat postu:

Hmmm... gdyby to zależało od tego co JA mówiłem to z 30-40...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:17, 25 Lis 2006    Temat postu:

a jak by się je ładowało - i czy mozna byłoby odnowić je w czasie bitwy ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 12:28, 25 Lis 2006    Temat postu:

W trakcie bitwy za pomocą bateryjek/stymulantów staminy. A po bitwie odoczywając. To by sie szybko regenerowało (co ture chyba z 0.5 punktów w trakcie walki, po walce 5 na ture.)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:55, 25 Lis 2006    Temat postu:

ciekaw jestem co na to inni Razz
i czy pomysł z artefaktami za bossów przejdzie Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:00, 27 Lis 2006    Temat postu:

zbroja TESLI
typ: średnia (bo z ciezkich mało kto korzysta - właściwie to tylko ja Razz)

przeciw pociskom energetycznym 60% absorpcji
przeciw bronom konwencjonalnym 15% absorpcji

Cena 400 E-C


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez azXcpl dnia Pon 18:26, 27 Lis 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Obitobi
Moderator



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Akatsuki

PostWysłany: Pon 18:19, 27 Lis 2006    Temat postu:

Moje 3 pomysły:

Gauss Pistol (Pistolet Gaussa)
ATK:25-30
Agi 5/10
SP:średnie
Cena: 900 E-C

Gauss Rifle (Karabin Gaussa)
ATK: 40-45
Agi: 3/10
SP:wolne
Cena: 1200 E-C

Gauss Minigun (Minigun Gaussa)
ATAK: 12-15 za kule..
Agi: 2/10
SP:bardzo wolne
Cena:2000 E-C


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:27, 27 Lis 2006    Temat postu:

Milten - dodaj jeszcze typ broni (cięzka -srednia) to będzie git

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zinin




Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1077
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:30, 27 Lis 2006    Temat postu:

2000 E-C tego się chyba nie da uzbierać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:32, 27 Lis 2006    Temat postu:

jak złapiesz Dark Elfa to nawet i na forme ci starczy Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:17, 02 Gru 2006    Temat postu:

Rangi - niczym w wojsku:
kazdy żołnierz (i gracz) miałby range , zalezna byłaby ona od
a) lvla
b) zasług na polu bitwy
c) (dla naukowców) odkrytych wynalazków/sporządzonych projektów

rang byłoby kilka:

szeregowiec/:
mettaury ,nowicjusze Garcze z 0 lvlem
kapral/:
gracze 1-2 lvl i potwory o takim samym (NPC:medycy)
Plutonowy:
2-3 lvl & potwory od 3 do 5 (NPC: operatorzy TS i technicy)
Sierżant:
3-5 lvl & potwory od 5 do 9 (NPC:informatycy)
chorązy
4(z zasługą) lub 5 lvl - bez zubkalsy & potwory o lvlach do 10 i wyższe
porucznik:
5(z subklasą - bez zasług)
Kapitan:
5(z subklasą i zasługa)-10 (NPC:psionicy)
Major:
8 (z zasługami i minimum 3 lvlem subklasy)10-15
pułkownik:
12 (z zasługami) 15-18 (mniejsza różnica bo aby wejść na kolejny lvl trzeba coraz więcej expa)
Komandor (Colbor ma taki stopień)
15 (z dużymi zasługami) 18-25
Generał:
25lvl ( z wybitnymi zasługami) (Guardiansi X`a mają taki stopień)
i jest to najwyższy stopień jaki mozna dostać - marszałka nie ma bo wiadomo kto nim jest)


jesli gracz ma stopień wyższy niż NPC z jego frakcji (Np: ja mam lvl większy niż mettaur) to w wielkich bitwach mozna wydac mu jakiś rozkaz
Gracz graczowi nie może wydawac rozkazów (nawet taki komandor na 20 lvlu nie może rozkazywać szeregowcowi na 0- aby nie było kontrowersji)

po co pomysł ??
a) dla urozmaicenia
b) dla szpanu
c) aby urealistycznić grę (w koncu CMD to ruch oporu z zorganizowaną armią tak samo NA ma wielu żołniezy)

oceniać;poprawiać krytykować


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dada




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:18, 02 Gru 2006    Temat postu:

Daj osobny temat w fora "Zmiany" P.S Wreszcie coś mądrego napisałeś xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Hyde Park Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następny
Strona 8 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin