Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Propozycja zmiany
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Hyde Park
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:35, 12 Gru 2006    Temat postu:

propozycja nr2
twarda skóra (czy jak tam się ten skill nazywał...- ten co dawał do pancerza 2%, on nie byłby wliczany w ograniczenie - mozna by osiągnąć 80%, w koncu to jest mistrzowski skill )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dada




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:36, 12 Gru 2006    Temat postu:

Widze Az jak tylko skille dla Heavy Warrior'a...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:40, 12 Gru 2006    Temat postu:

to nie moja wina, ze tylko HW ma ten skill (ale pakując w pancerz rezygnujemy przeciez z innego mistrzostwa, tak więc jest to jak najbardziej realistyczna i nie naciągana propozycja)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dada




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:48, 12 Gru 2006    Temat postu:

Niech Sie X'ior tym zajmuje xD on to wymyślił nie ja Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Obitobi
Moderator



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Akatsuki

PostWysłany: Czw 18:02, 04 Sty 2007    Temat postu:

Moduły/Chipy/Wszczepy/Implanty..

Ten motyw wystepuje bardzo czesto w grach.. czemu nie mialby byc tutaj? dzieki implantom sily czlowiek mialby sile reploida (of course sa i wady)

Male Implanty:
Wygladaja jak chipy ktore wszczepia sie pod skore, maja slabe dzialanie, ale nie maja skutkow ubocznych:

Implant domiesniowy
:Maly chip (7x7 cm) o czerwonej barwie, zawiera dane o zwiekszeniu sprawnosci wszystkich miesni
Sila:+5, Zrecznosc:+5

Implant ruchowy
Chip wielkosci poprzedniego, tyle ze zielony. Na dysku ma dane o powiekszeniu skutecznosci odruchow (uniki i szybkosc)
Szybkosc:+5 Uniki:+5

Implant IQ
Tym razem jest to niebieski chip, dzieki niemi mozna zwiekszyc swoje umiejetnosci zwiazane z inteligencja.
Inteligencja: +10

Implant Sokole Oko
Ostatni z tej serii, ten implant pozwala na zwiekszenie bystrosci i ostrosci widzenia
Spostrzegawczosc:+10

Kazdy implant z rodzaju "Male" kosztuje 300 E-C

Srednie Implanty:
Te juz daja niezlego "kopa" ale maja wade.. mozna je uaktywnic 3x na dzien bo inaczej system nerwowy wysiada (omdlenia, wymioty, migreny, wszystkie statsy /2)

Implant Zbroi Podskornej
Pierwszy z implantow dajacych odpornosci na ciosy.. w tym wypadku jest to zbroja pod skora wykonana z twardego materialu podobnego do skory ludzkiej. Nie widac jej z daleka a pochlania sporo sily uderzenia.
15% odpornosci na bron, 5% na energetyczna.

Implant Snajperski
Bardzo czesto montowany snajperom, sa to soczewki ktore zwiekszaja ostrosc wzroku o 50% do 100, widac to jako swiecace sie na czerwono w nocy oko (w dzien nic nie widac szczegolnego)
Spostrzegawczosc:+15

Implant Phoenix
Wynalazek pierwotnie dla strazy pozarnej, przystosowany do celow wojskowych. Specjalny material podskorny absorbuje 95% ognia i czyni cie odpornym na ogien, ale wojsko dodalo to ze chroni niezle przed energetycznymi.
95% na ogien, 15% na energetyczne

Implant kostny
Rowniez wojskowa technika, sa to tytanowe serwomotory montowane w kosciach, poprawiaja ogolna sprawnosc fizyczna organizmu
Sila+10, Zrecznosc+10, Szybkosc+10

Implant Samoregenerujacy
Bardzo rzadka technologia, wynaleziona tuz przed wojnami
elfow.. dzieki temu cudenku twoje rany goja sie automatycznie, co ture +10 hp

Kazdy implant ze srednich kosztuje 500 E-C

Duze Implanty
To juz najnowsza, ryzykowna super technologia... znajduja sie najczesniej w bazach przedwojennego wojska (Elfie Wojny) , mozna je uzyc 2x na dzien.

Implant typu Dermal
Te implanty powstaly na wzor starego filmu "Terminator", jest to doskonala zbroja podskorna, dorownujaca wiekszosci normalnych zbroi.. ale widac ja z zewnatrz (pod skora widac blyski metalu)
30% odpornosci na pociski, 10% na energetyke, -10 do charyzmy

Implanty Phoenix V2
100% wojskowe implanty, przystosowane tym razem do pochlaniania wiazek laserowych, plazmowych, pulsacyjnych.. rowniez widac je spod skory , tak jak Dermalowe
30% odpornosci na energetyke, 95% na ogien, -10 do charyzmy

Duzy implant kosztuje 700 E-C..
Implanty mozna uzyc raz na walke, po walce sie wylacza..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dada




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:46, 04 Sty 2007    Temat postu:

Hm... myśle że to DOBRY pomysł... więc popieram aby zostały wprowadzone w zycie... to tyle jak narazie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:58, 31 Sty 2007    Temat postu:

Coś takiego jak mini oddziały
jako iz mamy już rangi (widze że pomysł się przyjał ) chciałbym pujśc teraz dalej ( oczywiście nie naruszając specyfiki systemu/świata MMZ )
oto on:
mając odpowiednią rangę moglibyśmy formować i dowodzic mini oddziałami , liczebnośc , oraz rodzaj kompanów zależałaby od 2 rzeczy:
- Stopnia/rangi
- Charyzmy
mając 1 poziom nie moglibsmy mieć nawet jednego towarzysza ( kwestia naszej rangi ) jednak w miare postępów moglibyśmy miec nawet czteroosobowy (łącznie z nami) oddział ( jest to optymalna liczba ), w jego skład mogliby wchodzic:
technicy,informatycy,medycy, a także żołnierze władający bronia białą i palną , moglibyśmy dozbrajać naszych kompanów , wydawać im polecenia i uczestniczyć z nimi w misjach zlecanych przez naszych przełożonych...

(o co chodzi dokładniej wyjaśnie gdy pomysł miałby przynajmniej cień szansy na to by przejść)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:01, 31 Sty 2007    Temat postu:

Hmmmm... czyżbyś patrzył na mojego niedoszłego PBFa?? XD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GlennRekkoha




Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kudowa Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:44, 31 Sty 2007    Temat postu:

Mam propozycję: Pozmieniać pierwsze posty.
Dla nowych użytkowników może być nie małą zagadką o co chodzi, jeżeli nie przeczytają np 60 stron.
Jest w Ogrodach np to ogłoszenie, ja się pod nie podpisałem ale Dada mi powiedział, że to już nie ważne jest xD
Albo kwatery, też w ogrodach, jest napisane, że są tylko dla ludzi. A Reploidy i Mavericki, to co?

Nie no, a tak poważnie to przydało by się troche zmienić te opisy i bardziej je, że tak powiem opisać. Zajmie maksimum 5 minut każdy, ale chodzi o to żeby gracz miał jakieś pojęcie co się dzieje w danym miejscu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 13:00, 01 Lut 2007    Temat postu:

Aha... no dobra, pozmieniam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dada




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:09, 01 Lut 2007    Temat postu:

To ja mam pomysł na charyzmatyczną umiejętność : Dowodzenie, każdy wie co to jest Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 16:12, 01 Lut 2007    Temat postu:

Cytując ciebie

I co! Ściągnąłeś ten duperel Dowodzenie od "gry" Ramroyda?!!? To jest absurd xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dada




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:22, 01 Lut 2007    Temat postu:

No dobra... ale z tą mocą to przesadziłeś, a dowodzenie może być w każdej grze... głównie strategie... ale wiesz... nawet o tym nie pomyślałem że to z gry Rama xD Tak naprawde padło mi na głowe gdy Azxcpl palnął ten pomysł... a wkońcu... pomysł też jest z gry Rama xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:19, 01 Lut 2007    Temat postu:

a jaka jest ta gra rama ??
pomysł był oparty na grze Fallout Tactics a nie jakiejś grze która zrobił Ram (swoją droga nie wiedziałem że programujesz gry XD )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:56, 02 Lut 2007    Temat postu:

To jak - ma szanse wejść ?? (i czy mam przedstawiać dalszy koncept)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Hyde Park Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Następny
Strona 10 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin