Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dragon Ball PBF
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Hyde Park
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kikai




Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 0:05, 16 Cze 2008    Temat postu: Dragon Ball PBF

Widząc wasze wypowiedzi w innym temacie i zauważając, że sporo ludzi (nie tylko tutaj) wspomina tę serię z pewnym rozrzewnieniem postanowiłem zabrać się za projekt RPGa forumowego w klimatach Dragon Balla.
Zanim jednak zabiorę się do pracy chcę przedstawić wam wstępny projekt budowy pbfa do oceny, gdyż nauczony kilkoma padniętymi forami z przeszłości tym razem chcę wiedzieć od początku czy taki twór będzie w stanie się utrzymać.

Na początek chciałbym opisać bazowy pomysł z rozwojem postaci, otóż jak niektórzy zaobserwowali w pierwszej serii DB wyraźnie pokazano przemijające pokolenia kolejnych mistrzów sztuk walki. Kame Sennin był bardzo silny, ale stosunkowo szybko jego uczniowie go prześcignęli. Jedyne walki, które Goku przegrał toczył ze starszymi od siebie przeciwnikami.
I z tego przemijania pokoleń bierze się główna konstrukcja rpg'a.
Gracze będą tworzyć postacie uszeregowane do konkretnego pokolenia (na początku będą pokolenia 0, 1 i 2 czyli wojownicy mający średnio 45, 25 i 15 lat. Do pokolenia 0 będą należeć tylko NPC). Starsi wojownicy będą mieli przewagę doświadczenia nad młodszymi, ale będą za to bliżej wieku emerytalnego, czyli wieku w którym ich zdolności bojowe maleją o od 40 do 70%. Dodatkowo, każde kolejne pokolenie będzie miało nieco lepsze modyfikatory treningowe, które decydują o szybkości rozwoju postaci. W ten sposób daje się wszystkim graczom równe szanse i każdemu z osobna 5 minut panowania nad innymi.

Teraz opowiem o czasie na forum, czyli o tym jak wpasowane zostaną generacje w rozgrywkę. Nie jestem jeszcze całkowicie pewny czy tak będzie ostatecznie ale na razie rok czasu gry ma trwać tydzień. Każdemu z graczy przysługuje prawo do jednego samodzielnego treningu dziennie i nieograniczonej ilości sparringów, żeby jednak uniknąć nabijania statów sparringami obie metody treningowe będą się od siebie różnić, a mianowicie samodzielny trening będzie dawał 100% wartości modyfikatorów statystyk, ale zaledwie 10% modyfikatorów ofensywy i defensywy, za to sparring dawać będzie 10% wartości modyfikatorów statystyk, ale za to 100% modyfikatorów ofensywy i defensywy.
Zrobiło się nieco zawile, nieprawdaż? Pozwólcie, że wyjaśnię:

Statystyk bazowych jest pięć czyli Siła, Wytrzymałość, Szybkość, Moc i Odporność (dwie ostatnie odnoszą się do zdolności energetycznych), ale oprócz nich istnieją też ofensywa i defensywa. Są one przedstawieniem skuteczności w tych zakresach, czyli jak dokładnie postać potrafi uderzyć pięścią/trafić pociskiem KI oraz jak dokładnie potrafi zablokować/uniknąć/skontrować atak wroga. Same w sobie ofensywa i defensywa są bezużyteczne bo co komu przyjdzie z tego, że potrafi trafić przeciwnika jak jest za słaby, żeby mu cokolwiek zrobić, ale w połączeniu z statami bazowymi stają się bardzo ważne. Ostatnią statystyką jest BP (Battle Power) czyli ogólne zdolności bojowe wojownika jednak nie należy się nim sugerować gdyż działają one raczej jak Szczęście czyli dobrze mieć tego dużo bo częściej będzie wam się udawało jednak nie ma naprawdę znaczącego wpływu na rozgrywkę (woj z BP 1000 i statami 5 zawsze przegra z wojem o BP 200 i statami 20, jednak w walce woja BP 1000 i statów 18 z wojem BP 200 i statami 20 szanse na wygrane każdego z graczy wynoszą 50%).

Wracając do treningów, jak niektórzy zapewne zauważyli przy takiej równowadze 1 trening na 5,10 sparringów zaowocuje postaciami z doskonałym opanowaniem ofensywy i defensywy ale słabymi we wszystkich innych pozycjach. Żeby tego uniknąć modyfikatory ofensywy i defensywy są 2x mniejsze od pozostałych (zależy od rasy, ale zazwyczaj tak jest), a do tego istnieje możliwość skoncentrowania treningu na dwóch lub więcej statystyk zamiast na wszystkich po równo. Działa to na takiej zasadzie - gracz ma do rozdysponowania 500% pomiędzy 5 statystyk i tylko od niego zależy na których się skoncentruje.

Skoro mechanikę mamy jako tako objaśnioną przejdźmy do fabuły, dostępnych ras itd.

Zasadniczo fabuła forum będzie podobna do DBZ z drobnymi wyjątkami jak np. brakiem Vegety i Goku, gdyż w tym alternatywnym uniwersum zginęli oni w wybuchu planety Vegeta. Jednocześnie wybuch przeżyła grupa Saiyańskich uchodźców dzięki czemu gracze będą mogli spróbować swoich sił w prowadzeniu tych małpiszonów.
Dostępnych ras będzie przynajmniej początkowo 6, a będą to Ludzie (średni we wszystkim, ale dobrze rozwinięci technologicznie), Saiyanie (na początku nieco silniejsi od Ludzi, mają odrobinę większe od nich modyfikatory siły i szybkości, ale ze słabszą technologią i modyfikatorami mocy i odporności. Dzielą się na kasty Low Class i Elite, pierwsi startują na poziomie siły ludzi, ale mają nieco większe mody niż elity, którzy startują z około 500 BP, większymi statami i mogą kontrolować się podczas przemiany w Oozaru), Nameczanie (mają siłę i wytrzymałość słabszą od ludzi jednak rekompensują to większą odpornością i masą rasowych zdolności jak powiększeniem ciała, regeneracją, wydłużaniem kończyn itp. Dzielą się na kasty Wojowników i Medyków, ci pierwsi mają zwiększoną siłę i wytrzymałość kosztem odporności i mocy oraz mogą korzystać ze zwiększenia rozmiarów, a ci drudzy mają zmniejszoną siłę i wytrzymałość w zamian za większą moc i zdolność leczenia), Changelingi (ich zdolności zależą głównie od klasy, a mają ich trzy, typ King Kold czyli ogromna siła, wytrzymałość i startowe 10 000 BP kosztem szybkości, odporności i mocy do tego mogą mieć tylko do trzech form [3 formy = zwykła i 2 rozwinięte nie 3 rozwinięte). Ich rozwinięte formy są bardzo silne. Typ drugi czyli typ Freezera, ogromna szybkość i moc, reszta średnia, BP 7000. Może mieć najwięcej form czyli od 4 do 6 jednak dają mu one średnie bonusy. Typ trzeci i ostatni czyli typ Coolera, changelingi tego typu są początkowo najsłabsze i mają podobnie jak ludzie wszystkie staty uśrednione. Zaczynają z mizernym 5000 BP. Mają od 4 do 5 form, z czego wszystkie oprócz ostatniej dają słabiutkie bonusy. Czemu ktoś miałby chcieć nimi grać? Bo ostatnia forma tego typu jest nawet o 50% silniejsza od ostatecznej formy King Kolda, a do tego modyfikatory treningowe Coolerów są najwyższe ze wszystkich Changelingów.), Androidy (ich staty początkowe zależą wyłącznie od ich budowy, dzielą się na dwa rodzaje, Ziemskie {zbudowane na Ziemi} i Tsufulskie {zbudowane przez Tsufuli}. Ziemskie Androidy w przeciwieństwie do Tsufulskich są tak naprawdę cyborgami i po pewnych przeróbkach mogą mieć dzieci {czemu to jest takie istotne wytłumaczę niżej}, ale ich staty są nieco niższe. Androidy Tsufulskie mogą startować na dowolnej planecie. Żadne Androidy nie mają wieku emerytalnego, ale umierają kiedy wyczerpią się ich reaktory {stosunkowo niska średnia życia}. Po śmierci Androidy nie idą do zaświatów gdyż nie mają dusz. Zniszczone zostają odbudowane jednocześnie tracąc wszystkie dodatki oraz wiedzę o ostatnich wydarzeniach {to jak odzyskiwanie danych z backupu}. Mogą się ulepszać w specjalnych lokacjach {dla Ziemskich jest to laboratorium Gero, a dla Tsufulskich ich statek rozbity na danej planecie) i ostatnia rasa, która jest jednocześnie setkami różnorodnych ras... Kosmici! (rasa, której zdolności zależą tylko od gracza, tworząc kosmitę decydujemy się na wygląd {musi być dwu ręczny i nożny humanoid} i rozdzielamy 30 punktów między statystyki {dla ofensywy i defensywy 1 punkt liczy się jak 0.5}. Oprócz tego mamy 5 punktów do wydania na zdolności specjalne jak regeneracja itp. Niektóre z nich będą miały kilka stopni, każdy warty kolejnego punktu. Jeśli umiejętności nie przypadły nam do gustu, a nie mamy pomysłu na własną umiejętność to możemy zamienić te 5 punktów na staty początkowe lub BP {1 punkt umiejętności to 10 punktów statystyk i 200 BP).

Skończywszy ten temat przechodzę do ostatniego na mojej liście czyli co będzie można robić oprócz treningów, walk i sparringów. Otóż każda rasa będzie miała coś do roboty, np. Ludzie turnieje sztuk walki co 3 lata i szukanie kryształowych kul, Nameczanie będą mieli rywalizację o opiekę nad ichniejszymi dragon ballsami, Sayianie przystosowywanie się do życia w nowym nieprzyjaznym środowisku, Changelingi walki o przywództwo itp. itd.

Proszę o szczere oceny wyżej przedstawionego materiału i opinie czy chcielibyście grać w coś takiego. Chętnie przyjmę też KONSTRUKTYWNĄ krytykę.

PS: Zapomniałbym, u ludzi również występuje podział na tych idących drogą agresji i tych podążających ścieżką medytacji, ale prawdę mówiąc nie chce mi się tego teraz opisywać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 8:26, 16 Cze 2008    Temat postu:

Ta... dobra... niby najpierw zaczyna sie od wazeliny, a opem od opieprzu, ale że lubię nietypowe doznania to zacznę odwrotnie.

Po pierwsze, tydzień jako rok w zyciu gry to zdecydowane za mało. Dlaczego? Przecież nikt nie będzie siedział ciągle by w PBF'ie skończyć walkę czy trening. Przy dużej ilości graczy może dochodzić do paradoksu, że turniej będzie trwał parę lat... to raz. Według mnie min. miesiąc obowiązuje.

Po drugie:

Cytat:
Ostatnią statystyką jest BP (Battle Power) czyli ogólne zdolności bojowe wojownika jednak nie należy się nim sugerować gdyż działają one raczej jak Szczęście


Skoro są to zdolności bojowe wojownika, to trzeba by było troszeczkę rozwinąć jego role... co jak co, ale technika walki i większe doświadczenie, potrafią zdziałać cuda, nawet przy teoretycznie bardziej wyćwiczonym przeciwniku...

Dobra... bym musiał to wszystko zobaczyć w formie dobrze zrobionego opisu, z podziałami na rozdziały w formie takiego ogólnego podręcznika, gdyż wtedy łatwiej zobaczyć niedociągnięcia w rasach. A motyw z BP chyba gdzieś widziałem... nie jestem pewny.
Tak czy siak, może być. Jest szansa że gracze będą tam grać, o ile rozgrywka będzie zróżnicowana, i nie będzie polegać na klepaniu statystyk. A czy JA będę tam grać? Wątpię. Po 1, nie mam czasu. Po drugie, ważniejszy powód, nie odpowiada mi uniwersum, gdyż nie oglądałem dogłębnie DB, ani nie czytałem... tylko jakieś urywki. I szczerze mówiąc, na podstawie tego co widziałem średnio mi sie spodobał. I tyle. Cała moja opinia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez X dnia Pon 8:27, 16 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kikai




Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:00, 16 Cze 2008    Temat postu:

Dzięki X za wypowiedź a teraz pozwól, że wyjaśnię kilka rzeczy:

Czas gry - W przypadku turniejów i tym podobnych czas na danej planecie zwyczajnie by się zatrzymywał (oczywiście nie fabularnie), a że na każdej planecie działoby się coś na podobną skalę to po jakimś czasie by się to wyrównało, co oczywiście nie znaczy, że tak musi być, chętnie przyjmę lepszą propozycję stref czasowych. No ale wracając do czasu -B miesiąc to za długo. Dwa tygodnie, no może trzy mogłyby być gdyż bez dość szybkiego przemijania lat wieki potrwa zanim pojawią się rasy dodatkowe, zaczną się Sagi (które na tym forum byłyby odgrywane przez graczy i to jak dana saga będzie wyglądać zależy tylko od nich).

BP - Jest to wartość, którą wykrywają scouter/skanery podwładnych Freezera. Oznacza ona właśnie wyszkolenie i doświadczenie czyli właśnie zdolności bojowe. Dlaczego piszę, żeby się nim nie sugerować? Wystarczy spojrzeć na walkę Raditza z Goku i Piccolo gdzie wróg miał pewnie BP w granicach 700-800, a bohaterowie nędzne 500. Oprócz tego Raditz był znacznie silniejszy od obu wojowników, ale mimo to został pokonany pomimo ich nędznego BP. Dlaczego? A właśnie dlatego, że BP nie jest wartością ostateczną, której nie da się przeskoczyć, ale z drugiej strony jest to wartość, która oddziałuje na wszystko co wojownik zrobi podczas walki.

Jak będę miał chwilę czasu to napiszę taki podręcznik z rasami, wytłumaczeniem poszczególnych statystyk itp i zamieszczę. Jak bardzo dobrze pójdzie to może nawet jeszcze dzisiaj.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deviol




Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 560
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:36, 16 Cze 2008    Temat postu:

BP ogólnie określa potencjał wojownika, lecz nie musi on zostać wykorzystany... Albo wojownik nie zna swojego potencjału i utwierdza się w przekonaniu, że jest 'słaby'.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Silvan
Gość






PostWysłany: Pon 10:27, 16 Cze 2008    Temat postu:

Może mi się wydawać, ale do walki z Raditzem wtrącił się Gohan który wnerwiony miał chyba 1000 BP, oraz Piccolo i Goku, nie oglądałem tego dawno ale gdzieś czytałem, że udało im się takiego Power Upa dostać i też podobno mieli 1000 BP, Rok powinien być jednak miesiąc minimum, tutaj rok to dwa miesiące a jedną postać która przeszła na NPC X prowadził przez już chyba 13 lat w grze.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kikai




Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 10:42, 16 Cze 2008    Temat postu:

Mark - Oglądałem ten odcinek ostatnio i Raditz powiedział, że Goku i Piccolo mają nieco ponad 400 BP, a po zdjęciu przez nich obciążników trochę ponad 500 (może w okolicach 600), czyli ich potencjał bojowy wzrósł mniej więcej o 1/4. Gohan w momencie kiedy zaatakował Raditza miał 704 BP czyli dostateczne, żeby go zranić, ale nie jakieś ogromne.

Co do czasu... Tutaj mimo wszystko jest już pewna grupa graczy, a tamto forum będzie dopiero startować... Zresztą w MMZEROG lata specjalnie się nie liczą nieprawdaż?


Deviol - Dla mnie BP oznacza coś w rodzaju determinacji i skupienia energii co ławo zaobserwować w serii: Gohan znacznie zwiększa swoją moc, kiedy widzi jak jego ojciec obrywa, Vegeta po walce z ziemianami uczy się wyczuwania mocy i kontroli energii dzięki czemu może zwiększyć swój potencjał, wiele postaci będąc wściekłe osiąga wyższy poziom BP niż normalnie co potwierdza tą teorię.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trey




Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:45, 16 Cze 2008    Temat postu:

Ano... Z BP to jest jak z ssj. Drugiego poziomu nie zdobędziesz od tak, tylko musisz sie niezle wkur**ic...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kikai




Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:53, 16 Cze 2008    Temat postu:

Ok, skończyłem rozpiskę ras podstawowych i mam nadzieję, że coś wam wyjaśni...

RASY:

LUDZIE:

Humanoidalna rasa występująca w kilkunastu odmianach koloru skóry i budowy szkieletu, które jednak nie różnią się od siebie siłą.
Mają stosunkowo wysokie zdolności technologiczne. Najsilniejsi z nich (czyli postacie graczy) posiadają zdolność wyczuwania mocy przeciwnika (w procentach, nie dokładnie) oraz możliwość krótkotrwałego podnoszenia swojego BP kosztem energii.

Modyfikatory Statystyk:

BP - 20.0
Energia - 5.0

Siła - 2.0
Wytrzymałość - 2.0
Szybkość - 2.0
Moc - 2.0
Odporność - 2.0

Ofensywa - 1.5
Defensywa - 1.5

Startowe statystyki:

BP - 10
Energia - 5

Siła - 5
Wytrzymałość - 5
Szybkość - 5
Moc - 5
Odporność - 5

Ofensywa - 2.5
Defensywa - 2.5

Zdolności specjalne: Wyczuwanie siły, zwiększanie BP.


SAIYAJINI:

Rasa wyjątkowo podobna do ludzi, różniąca się od nimi posiadaniem ogona. Mają marne zdolności technologiczne.
Ich słabym punktem jest ogon jednak da się go wytrenować tak, że staje się 5 kończyną.

Modyfikatory Statystyk:

Low Class

BP - 20.0
Energia - 3.0

Siła - 2.8
Wytrzymałość - 2.3
Szybkość - 2.8
Moc - 1.7
Odporność - 1.7

Ofensywa - 1.8
Defensywa - 1.8

Elite

BP - 22.0
Energia - 3.0

Siła - 2.5
Wytrzymałość - 2.0
Szybkość - 2.5
Moc - 1.4
Odporność - 1.4

Ofensywa - 1.4
Defensywa - 1.4

Startowe Statystyki:

Low Class

BP - 10
Energia - 3

Siła - 8
Wytrzymałość - 5
Szybkość - 8
Moc - 3
Odporność - 3

Ofensywa - 3.2
Defensywa - 3.2

Elite

BP - 500
Energia - 6

Siła - 16
Wytrzymałość - 10
Szybkość - 16
Moc - 6
Odporność - 6

Ofensywa - 3
Defensywa - 3

Zdolności specjalne: Przemiana w Oozaru przy pełni księżyca (Siła i wytrzymałość wzrasta czterokrotnie, a szybkość spada dwukrotnie, Elite mogą normalnie kierować taką postacią, a Low Classy zwyczajnie dostają furii i MG opisuje ich ruchy),
możliwość osiągnięcia SSJ (4 formy) po spełnieniu pewnych warunków (śmierć bardzo bliskiego przyjaciela na oczach już wkurzonej postaci i za słabej, żeby pokonać mordercę przyjaciela, zobaczenie jak największy rywal postaci osiąga SSJ/niewyobrażalą moc {np. ostatnią formę changelingów} oraz inne równie trudne sposoby zdobycia SSJ wymyślone przez graczy).
Słaby punkt - ogon, po ściśnięciu saiyajin słabnie, nie może ruszyć ręką ani nogą i jest na łasce przeciwnika, można wytrenować ogon (10 punktów mistrzostwa dla Low Class i 5 dla Elite), a po takim treningu staje się on dodatkową kończyną o 1/2 siły. Dodatkowo Low Class opanowują do perfekcji wszystkie o 3% szybciej od Elite (15 punktów mistrzostwa dla Elite i 10 dla Low Class {dotyczy pierwszego SSJ}.


Nameczanie:

Zielonoskórzy humanoidzi o szpiczastych uszach i czułkach na szczycie głowy. Są jednopłciowi, mogą znosić jaja (ustami o_O).
Dzielą się na kasty Wojowników i medyków. Wojownicy posiadają wiele zdolności bazujących na modyfikacji komórek, a Medycy umieją leczyć innych kosztem ich własnej energii.

Modyfikatory Statystyk:

Medycy:

BP - 10.0
Energia - 7.5

Siła - 1.5
Wytrzymałość - 1.5
Szybkość - 2.0
Moc - 3.0
Odporność - 3.0

Ofensywa - 0.8
Defensywa - 0.8

Wojownicy:

BP - 20.0
Energia - 3.0

Siła - 2.5
Wytrzymałość - 2.5
Szybkość - 2.0
Moc - 1.5
Odporność - 1.5

Ofensywa - 1.4
Defensywa - 1.4

Startowe statystyki:

Medycy:

BP - 5
Energia - 10

Siła - 3
Wytrzymałość - 3
Szybkość - 5
Moc - 8
Odporność - 8

Ofensywa - 2.1
Defensywa - 2.1

Wojownicy:

BP - 10
Energia - 3

Siła - 8
Wytrzymałość - 8
Szybkość - 5
Moc - 3
Odporność - 3

Ofensywa - 3
Defensywa - 3

Zdolności specjalne: Leczenie kosztem energii (Tylko Medycy, ilość wyleczonych ran oblicza się wzorem Moc Medyka X Wykorzystana Energia), wydłużanie kończyn (Tylko wojownicy, bazuje na mocy {1 moc = 0.5 metra kończyny}, wydłużone kończyny mogą mieć maksymalnie zasięg 20 metrów), Zwiększanie rozmiarów ciała (maksymalnie 5 krotnie, zależnie od krotności powiększenia tyle samo zwiększa się siła i wytrzymałość, ale szybkość zmniejsza się o połowę tej wartości, przemiana pochłania 20 Energi X poziom powiększenia na turę walki {w praktyce powiększony Nameczanin może być silniejszy od Oozaru, ale musi uważać na spadek energii}),
regeneracja (dostępna dla obu kast, może mieć dwa poziomy, 1. regeneruje 5% HP na turę i pozwala na regenerację zniszczonych kończyn oraz 2. regeneruje 8% GP na turę i pozwala na całkowite odtworzenie ciała jeśli głowa jest cała, 2 poziom jest możliwy do nauczenia tylko po osiągnięciu mistrzostwa w 1 {20 punktów dla wojownika i 15 dla medyka} i dokonania dwukrotnej asymilacji), asymilacja (daje możliwość pochłonięcia innej istoty i zyskania 1/3 {Wojownicy} lub 1/2 {medycy} jej mocy. Pochłonięcie może się odbyć tylko za zgodą danej istoty. Po złączeniu Nameczanin wygląda tak jak przedtem jest tylko silniejszy. Minimum dwie dokonane asymilacj są potrzebne, żeby móc opanować regenerację na 2 poziomie).


Changelingi:

Dziwaczne stwory o skórze przypominającej biologiczny pancerz. Są bezlitosne i jedyną wartością jaką wyznają jest prawo pięści. Życiowym celem każdego z nich jest podbój kosmosu.
Jeśli nawet pojawia się wśród nich jakiś wrażliwszy egzemplarz to szybko zostaje zabity przez swoich współbraci.

Modyfikatory Statystyk:

King Kold type:

BP - 22.0
Energia - 5.0

Siła - 1.0
Wytrzymałość - 1.0
Szybkość - 0.2
Moc - 0.4
Odporność - 0.4

Ofensywa - 3.0
Defensywa - 3.0

Frieza type:

BP - 20.0
Energia - 6.0

Siła - 0.6
Wytrzymałość - 0.6
Szybkość - 1.2
Moc - 1.0
Odporność - 0.8

Ofensywa - 2.0
Defensywa - 2.0

Cooler type:

BP - 20.0
Energia - 5.0

Siła - 1.5
Wytrzymałość - 1.5
Szybkość - 1.5
Moc - 1.5
Odporność - 1.5

Ofensywa - 1.5
Defensywa - 1.5

Startowe statystyki:

King Kold type:

BP - 10 000
Energia - 10

Siła - 40
Wytrzymałość - 50
Szybkość - 2
Moc - 4
Odporność - 4

Ofensywa - 7
Defensywa - 7

Frieza type:

BP - 7000
Energia - 50

Siła - 10
Wytrzymałość - 10
Szybkość - 40
Moc - 40
Odporność - 8

Ofensywa - 5
Defensywa - 5

Cooler type:

BP - 5000
Energia - 30

Siła - 8
Wytrzymałość - 8
Szybkość - 8
Moc - 8
Odporność - 8

Ofensywa - 5
Defensywa - 5

Zdolności specjalne: Ogromna siła od urodzenia (rekompensowana malutkim wzrostem siły podczas treningów) i wyjątkowo łatwe do uzyskania formy (1 dla King Kold (bardzo silna), 3 dla Cooler (dwie nędzne i jedna najsilniejsza) i 4 dla Frieza (wszystkie średnie), żeby je zdobyć trzeba tylko nauczyć się manipulacji energią cielesną (5 punktów mistrzostwa) i spełniać warunki osiągnięcia (King Kold nie ma żadnych, Frieza bardzo małe na każdą formę, a Cooler średnie na 2 formę i ogromne na 3).


Androidy:

Humanoidalne maszyny zbdowane przez ludzi albo Tsufuljinów. Jako mechanizm nie mogą normalnie trenować, ale za to mogą zdobywać zasoby naturalne i dzięki nim ulepszać i rozbudowywać swoje ciało.
Nie mają żadnych umiejętności technicznych, ale jednocześnie nie muszą gdyż wszystkie ulepszenia kupują za zasoby w laboratorium Gero/Rozbitym statku (Ziemskie/Tsufulskie).
Dla androidów Tsufulskich ważne są dwa zasoby: rudy metali ciężkich i lekkich - ciężkie służą do rozbudowy ciała, a lekkie do podzespołów. Ziemskie Androidy mają jeszcze jeden - części organiczne ponieważ, żeby mogły osiągnąć maksymalną efektywność ich części organiczne i mechaniczne muszą być na podobnym poziomie.
Jest to męczące, owszem, ale właśnie dzięki niedoskonałym częściom oganicznym, Androidy Ziemskie mogą być zregenerowane i odbudowane ze stratą tylko 1/5 cłkowitej siły (Androidy Tsufulskie tracą po odbudowie 1/4), a do tego po odpowiednich przeróbkach mogą one się rozmnażać (patrz dział Dziedziczenie).

Startowe statystyki (Androidy nie mają modyfikatorów treningowych, wszystko zależy od rozbudowy. Nawet techniki ćwiczy się poprzez symulacje):

Ziemskie Androidy

BP - 40
Energia - 20

Siła - 7
Wytrzymałość - 7
Szybkość - 7
Moc - 7
Odporność - 7

Ofensywa - 4
Defensywa - 4

Zdolności specjalne: Odradzanie się nawet po całkowitym zniszczeniu (i jednoczesny zakaz wstępu do zaświatów), mnóstwo ulepszeń do wykupienia.


Kosmici:

We wszechświecie istnieją miliony ras, które można nazwać błędem ewolucji, mutacją czy które po prostu nigdy nie pojawiły się na kartach historii, ale kto wie może ich pora nastała właśnie teraz?

Startowe statystyki (tutaj nie macie ustalonych statów tylko sami rozdysponowujecie punkty jak wam się podoba tworząc nową rasę. Macie do zużycia od 20 do 40 punktów {musicie zgłosić chęć tworzenia kosmitów, a MG wylosuje wam ilość punktów}:

Poniższe wartości nie oznaczają jakie modyfikatory ma wasza rasa lecz ile w danej statystyce daje 1 punkt.

BP - 10.0
Energia - 2.5

Siła - 1.0
Wytrzymałość - 1.0
Szybkość - 1.0
Moc - 1.0
Odporność - 1.0

Ofensywa - 0.5
Defensywa - 0.5

Oprócz tego dostajecie 5 punktów za które możecie kupić kilka umiejętności niemożliwych do zdobycia inną drogą. Jeśli nie ma na liście umiejętności was interesujących to zawsz możecie wymyślić jakieś swoje i wysłać adminowi na PW, żeby je zatwierdził.
Jeśli nie możecie znależć i wymyślić żadnych fajnych umiejętności/atutów to zawsze możecie dodać te punkty do statystyk. Są one warte 10 punktów statystyk lub 200 BP.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kikai dnia Pon 15:27, 16 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Silvan
Gość






PostWysłany: Pon 15:13, 16 Cze 2008    Temat postu:

Low Class Saiyani skoro powinni mieć modyfikatory większe od Elite to powinny być albo jeszcze większe albo Elite powinni mieć mniejsze bo nikt nie będzie chciał grać Low Class, i może dodać tak, że Low Class szybciej wpadają w gniew albo że zwiększa im to siłę bardziej
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kikai




Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:18, 16 Cze 2008    Temat postu:

Och, zapomniałem dopisać, że Low Class o 1/3 szybciej doprowadzają do perfekcji wszystkie SSJ (doprowadzić do perfekcji SSJ = zmniejsza się ilość energii pobieranej za utrzymanie tego stanu). Low Classi są właśnie nastawieni na SSJ. Zarazto edytuję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Silvan
Gość






PostWysłany: Pon 15:20, 16 Cze 2008    Temat postu:

Ale napisz też, że Low Class łatwiej wpadają w gniew, bo Elite to głównie są tacy chyba Zdyscyplinowani i uczą się nie wpadać w gniew rozumiesz? Ale jednak trzeba zmniejszyć modyfikatory u Elite albo zwiększyć u Low Class
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trey




Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:30, 16 Cze 2008    Temat postu:

łaa, moje Changelingi są ^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kikai




Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:32, 16 Cze 2008    Temat postu:

Dobra zwiększyłem im modyfikatory do 0.3 większych od Elite i to i tak jest ogromny bonus... W końcu Elite mają przewagę tylko do zdobycia przez obu SSJ.

Dobra, proszę o wypowiedzi na temat zbalansowania ras. A i na wszelki wypadek - wiem, że Changelingi po prostu wymiatają itd. ale siła ich rasy polega właśnie na tej początkowej przewadze. Wszystkie inne rasy mogą je pokonać jeśli będą inteligentnie ćwiczyć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deviol




Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 560
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:55, 16 Cze 2008    Temat postu:

Do "Sajaninów'.
Należy dodać, że im bardziej oni obrywali w walce to tym bardziej stawali się mocniejsi po wyleczeniu.^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kikai




Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:05, 16 Cze 2008    Temat postu:

A właśnie się zastanawiałem czy Zenkai, bo tak się ta umiejętność właśnie nazywała, dodać... Mam pomysł, żeby dodać ją do wszystkich ras, ale dla każdej będzie miała różny stopień działania, najwięcej mogliby zyskać na niej Saiyajini, a najmniej Changelingi, pasuje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Hyde Park Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin