Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Poziom 1
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Stare expowiska / Elektrownia Jądrowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dada




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:30, 17 Maj 2008    Temat postu:

Valck Terys

Pozbierawszy wszystko co było przydatne widzisz w rogu dziurę prowadzącą do pokoju który jest o piętro niżej... Ale też drzwi obok tego otworu. Są zamknięte na kod elektroniczny. Ale konsola będąca obok niej jest zniszczona, wystarczy tylko mocne kopnięcie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Valck




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1822
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 7:15, 18 Maj 2008    Temat postu:

Valck wybiera drzwi i kopie je z całej siły.
Kiedy je otworzy chowa się za nimi czekając chwile.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dada




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:00, 23 Maj 2008    Temat postu:

Valck Terys

BUT! Drzwi zostały wyważone i padły na ziemie. Za nimi był... znowu jakiś korytarz. Korytarz wydający się bardzo długi i ciemny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Valck




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1822
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:18, 23 Maj 2008    Temat postu:

Valck idzie bardzo długim korytarzem ciemnym wyciągając elfika aby dawał światło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:18, 03 Sty 2009    Temat postu:

Azu Demoll

Wpada na pierwszy poziom zostawiając poprzednie drzwi w spokoju po czym rozgląda się


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jedipp




Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 1217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: inąd.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:24, 04 Sty 2009    Temat postu:

Azxcpl

Wpadasz do wielkiej sali pełnej Kompów. Między tobą, a drzwiami prowadzącymi do reaktora leżą 4 reploidy, a piąty kiwając sie na krześle napieprza w jednego kompa. Sala jest spora więc w cieniu na dośc odległych rogach pomieszczenia mogą znajdować się jeszcze jakieś postaci.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Stare expowiska / Elektrownia Jądrowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Strona 5 z 5

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin