Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Umiejętności
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zasady i informacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matoi




Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:59, 16 Lis 2007    Temat postu:

mam pomysł na umiejętność

Zielarstwo
opis:dzięki tej umiejętności można produkować leki na niektóre choroby
koszt: (5 mądrości)im wyższy level tym większa szansa że ci się uda zrobi lek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:02, 16 Lis 2007    Temat postu:

takie rzeczy to w propozycjach a nie tu Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dada




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:03, 16 Lis 2007    Temat postu:

Moim zdaniem to jest umiejętność nie w te klimaty... Więc mym zdaniem odpada.

Edit: Właśnie Azxcpl, trafna uwaga...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Olekman




Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Pią 23:07, 16 Lis 2007    Temat postu:

A czy przypadkiem nie ma już takiej umiejętności od tworzenia leków? Bo gdzieś już widziałem coś takiego... Tylko na 100% nie było to zielarstwo xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mighty




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 4440
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Fáskrú

PostWysłany: Pią 23:19, 16 Lis 2007    Temat postu:

Może to Alchemia?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alird




Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 393
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Geffen

PostWysłany: Pią 23:52, 16 Lis 2007    Temat postu:

- alchemii nie wprowadzono o ile wiem pozatym tworzenie lekow czy ziol to raptem 0,0000000001% alchemii Razz

EDIT odnosnie postu nizej

- Alchemia jest jak chemia "masa substratow jest rowna masie produktow" a wiec aby stworzyc chleb potrzebujesz np 2kg maki...aby przywrocic zmarleg do zycia musisz poswiecic inne zycie LUB wynalezc Kamien FIlozoficzny (good luck) a leczenie to standardowa bez zywiolowka a ziolka i takie tam...nooo w sumie... laczac np wode i 3 rodzaje ziol moznaby zrobic pfff srednia miksturke leczaca (tak RPGkowow troche to ujme) a np umiejetnie laczac 5 rodzajow bedzie juz lepsza albo pfff laczac ziolka i jakiestam skladniki bedzie np miksturka trujaca albo leczaca trucizny czy tez oparzenia ale bez skladnikow ANI RUSZ Razz co do typowej alchemii zapraszam do Full Metal Alchemist Razz polecam tez gre na DS'a jakis emulator powinien to uciagnac... no to tyle Razz

poprawiam bandane na glowie i popijam sok w szklance


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Alird dnia Sob 0:53, 17 Lis 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mighty




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 4440
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Fáskrú

PostWysłany: Sob 0:01, 17 Lis 2007    Temat postu:

Czy ja wiem, Alechemia to raczej połączenie leków z czymś tam ale może i masz racje no dobra nie spamuje już ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Olekman




Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Sob 10:58, 17 Lis 2007    Temat postu:

Alchemia nie jest zła ale gdzie będziesz ziółek szukać? Trzeba by szklarnie postawić w CMD, bo NA ma tam jakieś zielone tereny... A wracając do "gotowania" mixturek itede... Najpierw musiałoby się poznać przepis. Albo na chybił trafił. No bo damy tam 2 sztuki tego i 1 tego. Co nam wyjdzie? Nie wiadomo... Wzmacniacz, trucizna albo ładunek wybuchowy? Zawsze jest ryzyko że wypijemy kwas albo rzucimy we wroga elixirem zdrowia xD.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alird




Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 393
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Geffen

PostWysłany: Sob 12:56, 17 Lis 2007    Temat postu:

sprawdzic czy kwas mozesz lejac na to wode albo zasade nic prostrzego Razz
pozatym zapraszam do Galaktycznej Biblioteki po przepisy Very Happy wpisy sa jak w kazdej bibliotece za free Razz
pozatym przepis na miksturke leczaca uczy sie kazdy szanujacy sie Alchemik czy Druid Razz to jest podstawowa podstawa Very Happy
Aha jeszcze czy kwas czy zasada mozna sprawdzic na 3 inne sposoby wiec nie ma obaw Olekman, troche na tej chemii sie uwazalo co chemiczka mowi Wink aha miksturki leczace maja w wiekszosci przypadkow kolor czerwony i nie maja zapachu siarki czy czegos podobnego (to zapach kwasu siarkowego VI Razz)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phanti
Prime Admin



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:57, 17 Lis 2007    Temat postu:

A ja powiem jedno.


fksdfnlskcmcmklasnfagbldgkbdkfgdkjdgbkjbgOFFTOPfkljdjkflhlgjkdnfjhdsfjkdfhkgljhdg!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zasady i informacje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin