Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Artefakty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zasady i informacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:50, 29 Wrz 2007    Temat postu: Artefakty

Ten temat powstał z przyzwolenia X'a. Tutaj będą umieszczane informacje na temat artefaktów, które pojawią się w świecie MMZG.

Proszę o nie pisanie w tym temacie postów dyskusyjnych. Wszelkie pytania i dyskusje o artefaktach proszę pisać w Hydeparku (możecie założyć temat do dyskusji.)

Propozycje odnośnie nowy artefaktów proszę składać do mnie pod PW lub GG:1271309

Oto pierwszy opisany tutaj artefakt który się pojawił:



Moneta śmierci

Opis: Moneta wykuta przez samego boga śmierci. Zesłał ją na ziemię, żeby śmiertelnik, który ją znajdzie, mógł wysłać w zaświaty więcej istot.

Działanie: Monetę aktywuje się poprzez podrzucenie w powietrze i szybkie złapanie jej. Wtedy przejmuje Ona kontrolę nad właścicielem dając mu przy tym niezwykłą moc. Z tą mocą może od razu zniszczyć każdego przeciwnika przy użyciu jednego ataku (wyjątek stanowią bossowie, którzy mogą atak odeprzeć lub zabierze im niezbyt wielki procent życia oraz gracze, którym zabierze ok. 75% HP).

Wady: Moneta po użyciu dezaktywuje się. Staje się wtedy czarna jak obsydian. Może być użyta ponownie dopiero wtedy, kiedy właściciel zabije (2x poziom przeciwnika zabitego przy użyciu monety) wrogów (w przypadku postaci powyżej 10 poziomu ilość wzrasta do 3x poziomu zabitego).

Położenie: Moneta najprawdopodobniej znajduje się na pustyni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:38, 07 Paź 2007    Temat postu:

Długo nie było żadnych aktualizacji... sorki...



Rose Shield

Opis: Tarcza stworzona przez Christophera Rose. Był to człowiek o wielkim i wrażliwym sercu. Stworzył tą tarczę aby chronić swoich bliskich.

Działanie: Tarcza sama w sobie nie ma specjalnych właściwości. Ot zwykła tarcza do obrony przed atakami. Jednak pozwala ona właścicielowi na używanie skilla Defender
Defender - Postać wybiera za cel kogoś ze swoich towarzyszy. Kiedy ktoś spróbuje go zaatakować, postać z tarczą natychmiast pojawia się przed nim i przyjmuje cios na tarczę. Umiejętność działa do momentu dezaktywacji tarczy.

Wady: Wadą tarczy jest jej tymczasowe dezaktywowanie się pod wpływem przyjętych na siebie ataków. Istnieje ryzyko że przy okazji tarcza "wyłączy" na pewien czas ręke która go trzyma. Dopiero kiedy tarcza ponownie się aktywuje ręka odzyska sprawność.

Położenie: Aktualnie nieznane... musicie poszukać informacji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dada




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:14, 08 Paź 2007    Temat postu:



Bracelet of Life

Opis: "Bransoletka życia" Tak można to przetłumaczyć, można stwierdzić, iż owa bransoletka daje nam życie... Ale co dokładnie? Jakie życie? Otóż, ta bransoletka wykonana jest z bursztynów, ale to nie byle jakich bursztynów... Profesor Eddy Coney wykonał pewny mechanizm, który wzmacnia ciało i przyspiesza naturalną regenerację ciała. Niestety, ten mechanizm był zbyt duży aby zmieścić we wnętrzu jednego bursztynu więc rozdzielił je na 6 i połączył łańcuchem. Osiągnął wiele, lecz wykonał ich tylko parę egzemplarzy... Które mogą być wszędzie... Podobno, to jest dobry obiekt handlowy, można zbić całkiem dużo pieniędzy na tym...

Zalety: Regeneracja +10 do czasu gdy będzie full HP.
Wady: Użyć może tylko człowiek, można użyć tylko raz. Jest zły skutek po użyciu, który można odczuć po kilku dniach... To jest wolniejsza reakcja oraz nudności.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:21, 14 Paź 2007    Temat postu:



C-Armor

Opis: Błyszcząca zbroja przypominająca czasy starożytności. Twórca nie jest znany

Działanie: Zwykła zbroja (Absorbcja obrażeń 25%). Kiedy jednak właściciel uderzy się w lewą pierś nosząc ją, zostanie chwilowo przemieniona w podwójne działo średniego kalibru strzelające promieniem skoncentrowanej energii. Jeśli postać nie jest wystarczająca by utrzymać się na nogach przy tym strzale, może przyklęknąć. Wtedy z przodu i z tyłu wbiją się w ziemię specjalne podpory unieruchamiając nas i nasze działo. Działo ładuje się błyskawicznie i przeciwnik ma marne szanse na ucieczkę.
Wady: Działo po strzale musi się ładować równe 120 godzin (czyli 5 dni). Pozatym zbroja jest niezwykle ciężka (-5 do zręczności i szybkości niezależnie od posiadanej siły)

Lokalizacja: Podobno podziemne laboratorium...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phanti
Prime Admin



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:11, 09 Lis 2007    Temat postu:

Heh. No to i ja cos wrzuce...

Lava Spear



Wlocznia nasycona moca ognia. Potrafi wystrzeliwac pociski magmy, a takze ogromne promienie z niej utworzone. Moze takze usunac cale cieplo z celu, lub podgrzac je do niesamowitych temperatur.

Lokalizacja: Gdzies na Pustyni


Cyclone Spear



Wlocznia nasycona moca wiatru i blyskawic. Potrafi strzelac piorunami, a takze wywolywac male tornada.

Lokalizacja: Gdzies w Lesie


Miecz Mocy



Wspanialy, dobrze zbalansowany miecz. Ma w sobie moc ognia.
Ten miecz potrafi wytrzymac naprawde niesamowite temperatury, nawet na poziomie wybuchu nova.
Za jego pomoca, mozna wykonywac roznego rodzaju ogniste ataki.

Lokalizacja: Gdzies w jakims laboratorium/bazie


Nareczne Szpony z Protostali


Nareczne ostrza, zrobione z protostali. Moga byc uzywane jako bron biala, chwytaki, a takze bron wystrzeliwujaca wodne pociski o niesamowitym cisnieniu

Lokalizacja: Woda (?)

Bojowe Ostrze z Naelektryzowanym Lancuchem



Podobno najlepsza bron biala, ktora kiedykolwiek istniala. Nie ma zadnych specjalnych zdolnosci. To poprostu wspaniala wlocznia/halabarda/etc
Do ostrza przymocowany jest naelektryzowany lancuch, pozwalajacy zwiazac przeciwnika i porazic go niesamowita iloscia energii elektrycznej.

Lokalizacja: Podziemia

Blizniaczy Siepacz



Dwa ostrza polaczone ze soba. Sa nasycone moca lodu. Ostrza moga sie odlaczyc od rekojesci, tworzac boomerangi. Za ich pomoca, mozna wystrzeliwac lodowe pociski.

Ostra Tarcza z Protostali



Ogromna tarcza, stworzona z protostali. Zaostrzone konce tej tarczy, moga przeciac sie przez kazda zbroje. Nadaje sie swietnie do obrony.

Lokalizacja: Pustynia

Fire Greatswords



Ogromne ogniste miecze. Nic wiecej o nich nie trzeba mowic.
Laczac dwa miecze, mozna stworzyc latajaca deske surfingowa.

Lokalizacja: Nieznana

Kosa Powietrza

*Brak Obraza*

Lekka Kosa nasycona moca wiatru.

Lokalizacja: Nieznana


Soniczny Wibromiecz

*Brak Obrazka*

Miecz, ktory dzieki swoim niesamowitym wlasciwosciom, jest zdolny przeciac sie przez kazda zbroje. Do tego jest niezwykle lekki.

Lokalizacja: Nieznana

Magnetic Bolt Launcher

*Brak Obrazka*

Bron nasycona moca magnetyzmu. Dzieki niej, mozna wystrzeliwac magnetyczne pociski

Lokalizacja: Nieznana


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phanti
Prime Admin



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:54, 10 Lis 2007    Temat postu:

Dawno temu, zostaly stworzone specjalne bojowe maski-helmy. Stworzone w niesamowicie wysokiej technologii, maja niesamowite wlasciwosci. Te bojowe maski to Kanohi.

Niedawno pojawily sie raporty, ze jedne z najnowszych partii masek (Sprzed tysiaca lat) zostaly wykryte. Ich dokladna lokacja nie jest znana.
Oto one:

Kanohi Arthron - Maska Sonaru


Jak wyzej. Maska Sonaru. Potrafi wykryc niewidzialne, cele i okreslic ich ksztalt. Jednak, w porownaniu do Scan Visora, Arthron ma niesamowity zasieg.

Kanohi Zatth - Maska Przywolywania


Potrafi przyzwac potezne zwierzeta i roboty, ktore pomoga w walce. Nie mozna ich jednak kontrolowac

Kanohi Faxon - Maska Przystosowan



Dzieki tej masce, mozna skopiowac cechy (Np, odpornosc na dane otoczenie) i umiejetnosci swojego przeciwnika, lub przyjaciela.


Kanohi Garai - Maska Grawitacji



Dzieki tej masce, cel moze stac sie niesamowicie ciezki, niesamowicie lekki lub cos pomiedzy. Uzytkownik nie moze uzywac mocy maski na sobie.

Kanohi Volitak - Maska Skradania



Ta maska, czyni uzytkownika niewidzialnym. Jednak to nie wszystko. Kiedy Maska jest uaktywniona, uzytkownika w ogole nie slychac. Jest jak duch.

Kanohi Tryna - Maska Reanimacji



Tryna pozwala reanimowac rannego, lub dac sztuczne zycie martwym.
Sluza uzytkownikowi maski tak dlugo, dopoki ten zachowa koncentracje.



Niedlugo pojawi sie wiecej masek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phanti
Prime Admin



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:00, 10 Lis 2007    Temat postu:

Pojawily sie informacje o nowych, dziwacznych maskach. Sa znane jako Inika Kanohi. Dlaczego sa takie dziwne? Otoz...sa one organiczne. Maja tez cos w rodzaju wlasnego instynktu. Kiedy je zalozymy, przyczepiaja sie do naszej twarzy. Bardzo trudno je zdjac. Narazie znamy 6 Inika.

Kanohi Calix - Maska Losu



Calix, pozwala uzytkownikowi robic niesamowite rzeczy, ktorych normalnie nie mogl by zrobic. Naginanie realistycznosci. Przeskakiwac przez niemozliwe do przeskoczenia przeszkody, uniknac niemozliwe do unikniecia ataki i tak dalej...

Kanohi Suletu - Maska Telepatii



Wspanialy wybor dla Psionika. Suletu niezwykle zwieksza moce psioniczne.

Kanohi Iden - Maska Duszy



Iden pozwala uwolnic dusze ze swojego ciala i pozwala jej podrozowac. Dusza potrafi latac i przenikac przez sciany. Wspaniala maska do szpiegowania. Jednak cialo, pozostaje niechronione.

Kanohi Elda - Maska Detekcji



Ta maska, pozwala znalezc rzeczy, ktorych szukamy. Wspaniala do poszukiwania skarbow.

Kanohi Sanok - Maska Celnosci



Sanok daje swojemu uzytkownikowi niesamowita celnosc. Pozwala rzucic/strzelic w obiekt oddalony o niesamowite dystanse i oczywiscie trafic.

Kanohi Kadin - Maska Lotu



Kadin to maska lotu. Jednak ma pewna wade. Nie mozna zatrzymac sie w powietrzu. Poprostu, lata sie jak samolot.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phanti
Prime Admin



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:11, 10 Lis 2007    Temat postu:

Teraz czas na pare broni:

Chidori

*Brak obrazka*

Wspaniala Katana, kiedys uzywana przez Reploida Samuraia. Przeszla do legendy. Podobno ma ukryta moc, ktora sprawia, ze to jedna z najpotezniejszych bronii w historii.

Lokalizacja: Gdzies na Lodowej Pustyni.


Kusanagi

*Brak Obrazka*

Legendarny Miecz. Podobno ma kontrole nad elementami. Zaginal pare tysiecy lat temu. Nie wiadomo gdzie go szukac.

Lokalizacja: ?


Shirahadori

*Brak Obrazka*

Miecz stworzony przez "Doskonale Istoty" i ukryty w innym wymiarze. Przyzwany do naszego swiata przez Genshiro. Podobno jest pare egzemplarzy Shirahadori, jednak wiadomo tylko o jednym.

Lokalizacja : Obecnie posiada go Genshiro.


Valmanway

*Brak Obrazka*

Miecz kontrolujacy wiatr. Potezna bron, ktora moze dzierzyc potezny wojownik. Miecz ma piekne, zielone ostrze.

Lokalizacja: ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phanti
Prime Admin



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:37, 10 Lis 2007    Temat postu:

Kolejna porcja masek. Sa to najstarsze tego typu maski. Nuva Kanohi.

Kanohi Hau - Maska Tarczy



Hau wytwarza bariere wokol swojego uzytkownika. Bariera jest niezwykle wytrzymala. Jest tylko jeden minus. Maska nie dziala, kiedy przeciwnik zaskoczy uzytkownika

Kanohi Miru - Maska Lewitacji



Miru pozwala lewitowac w plaszczyznie poziomej i pionowej. Dzieki niej, mozna zatrzymac w powietrzu, w przeciwienstwie do Kadin.

Kanohi Akaku - Maska X-Ray



Akaku ma praktycznie wszystkie tryby widoku, a takze pozwala widziec przez przeszkody. Do lepszej widocznosci i mozliwosci przyblizania i oddalania widoku, dodano teleskopowa soczewke na prawym oku.

Kanohi Kakama - Maska Szybkosci



Co tu duzo pisac...Kakama daje swojemu uzytkownikowi niesamowitego boosta do szybkosci.

Kanohi Pakari - Maska Sily



Pakari, daje niesamowitego boosta do sily.




A to juz inny rodzaj masek. Sa troche nowsze od poprzednich.


Kanohi Huna - Maska Niewidzialnosci



Huna to slabsza wersja Volitak. Uzytkownik staje sie calkowicie niewidzialny, ale slychac go i widac jego cien.

Kanohi Mahiki - Maska Iluzji



Ta maska, pozwala tworzyc iluzje, kopie (oczywiscie niematerialne) siebie, a takze zmieniac swoj ksztalt. Oczywiscie nie przyjmuje sie atrybutow obiektu, w ktory sie zmieni.

Kanohi Matatu - Maska Telekinezy



Matatu, to nastepna swietna maska dla psionika. Daje ogromnego boosta do telekinezy. Na lewym oku, umieszczono soczewke teleskopowa, aby mozna bylo miec wiecej obiektow do przenoszenia w zasiegu wzroku.

Kanohi Komau - Maska Kontroli Umyslu



Nastepna Maska na Psionika. Zwieksza umiejetnosci kontroli umyslu.

Kanohi Rode - Maska Prawdy



Ta maska pozwala widziec rzeczy niewidzialne i dostrzegac rzeczy niedostrzegalne. Ta Maska rozpoznaje takze klamstwa.

Kanohi Olmak - Maska Wymiarów



Ta maska, pozwala przenosic cele w calkowicie inne miejsca.



A teraz.... Dwie legendarne Maski

Kanohi Vahi - Maska Czasu



Maska pozwala kontrolowac czas. Zatrzymywac go, cofac, przyspieszac. Jednak uzywajac jej trzeba uwazac, albo mozna zatrzymac samego siebie, lub caly swiat.
Zniszczenie tej Maski, oznaczaloby zniszczenie czasu.


Ignika - Maska Zycia



Ta maska, daje uzytkownikowi kontrole nad moca zycia. Ma ona takze wlasna osobowosc i mentalnosc. Jej moc jest niezwykle niebezpieczna. Kiedy kiedys zalozyl ja pewien poszukiwac skarbow, wszystkie przedmioty wokol niego zaczely ozywac. Po tym czasie, Ignika zostala ukryta.


I to narazie wszystkie Maski jakie zamierzalem wsadzic na forum. Wiecej nie bedzie, bo po co?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matoi




Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:40, 06 Gru 2007    Temat postu:

wiem tu nie wolno dawać offtopow ale może dacie jakaś bron palna ??

i sorry za offtopa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Olekman




Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Sob 11:20, 05 Kwi 2008    Temat postu:

Cursed Coin

Budynek eksplodował, rozrzucając kawałki gruzu po całej okolicy. Dwóch chłopaków, którzy byli tuż obok miejsca wybuchu przyglądało się ze zdziwieniem co mogło to wywołać. Pomiędzy prochem i pyłem dojrzeli niewyraźną sylwetkę. Kiedy już kurz zaczął opadać, postać robiła się wyraźniejsza. Przeciętnego wzrostu człowiek ubrany w stary wytarty skórzany płaszcz czarnej barwy i takie same spodnie. Twarz zasłaniał mu hełm, zniszczony lecz trzymający się w miare spójnie. Przy pasie miał dwa rewolwery czarnoprochowe, a na plecach lekko zardzewiały miecz. Upiorna postać zaczęła powoli ruszać w kierunku zdziwionej dwójki.

Andy nie wiedział co się stało. Dupnęło jak sporych rozmiarów bomba, a stał tam jeden człowiek. Tylko jeden. Wolał nie czekać aż ten ktoś lub coś do niego podejdzie. W ułamek sekundy wyjął mechaniczną ręką swoją HK5-tkę i zaczął strzelać ogniem ciągłym. "Mike rusz dupę i mi pomóż!" - krzyknął. Odpowiedziała mu cisza. Mike ruszył, ale pełną parą do ucieczki. Andy nie miał czasu o nim zbyt długo myśleć. Właśnie usłyszał szczęk pustego magazynka. Czym prędzej przeładował i ukrył się za stertą gruzu. 30 sztuk amunicji wystarczyłoby na zwykłego człowieka. Na zwykłego. Jednak tamten szedł dalej mimo iż miał pełno dziur po pociskach. Jakby nie zwracał na to uwagi. Widać że taki kaliber nie zrobi na nim większego wrażenia. Replikant postanowił użyć skradziony niedawno granat. Wyciągnął zawleczkę i całą siłą mechanicznej ręki cisnął nim w nieznajomego. Ledwie zdążył się schować za osłoną, gdy nastąpił wybuch. Wystraszony wyjżał zza gruzu. Została jedynie dziura. Kamień spadł mu z serca. Oparł się wygodnie o ścianę i zastanawiał się, gdzie mógł zwiać ten zdrajca Mike. Jego rozmyślania przerwał strzał. Poczuł ból w nodze. Spojrzał się w stronę z której było słychać huk. Znajomy mu napastnik mierzył w niego swoimi Coltami. Szybki odskok od ostatniej pozycji uratował go przed serią pocisków. Lecz w panice zapomniał podnieść broń.
Na chwilę stracił z oczu przeciwnika żeby ją odnaleść, ale on już był przy nim. Nie było szans na ucieczkę. Nieznajomy dobył miecza. Ostatnią myślą Andy'ego była "Dlaczego kurde zmarnowałem życie na kradzież z tamtym matołem?!"

Po tak długim dystansie biegu Mike miał dosyć. Zostawił towarzysza, aby sam mógł uciec. Wolał nie narażać własnej skóry dla czyjegoś życia. Pamiętał jedynie strzały i niewyraźny krzyk Andy'ego. Wiedział że nie da rady temu czemuś. Ale teraz jest bezpieczny. Przynajmniej tak uważał. Chwilę potem zobaczył czarną postać wychodzącą zza rogu. Wpadł w panikę. Zaczął błagać o litość. "Weź moje pieniądze, sprzęt, co zechcesz tylko zostaw mnie." Rzucił w jego kierunku mały woreczek ze skradzioną kasą. Nieznajomy zignorował to wszystko. Z nadludzką szybkością dotarł do złodziejaszka i pozbawił go życia wbijając zimną stal w jego krtań. Ciało upadło na ziemię i poruszyło się w przedśmiertnych drgawkach. Postać zniknęła wraz ze śmiercią chłopaka. Nastała cisza. Pieniądze brzęczały w sakwie pod wpływem wiatru...



Nie wiadomo skąd się wziął Sprawiedliwy. Jego wygląd nie jest do końca pewny. Zawsze ubrany na czarno, z tą samą pordzewiałą klingą na plecach. Jest ściśle związany z jedną monetą. Każda osoba będzie widziała w niej swoją walutę. Nawet nie będzie wiedziała że posiada przeklętą monetę. Prawdziwe schody zaczynają się gdy monete zdobędziemy w sposób nielegalny. Wtedy zaczyna nas ścigać on. Jest praktycznie niewrażliwy na broń, acz można go zranić, a nawet zniszczyć, ale tylko na pewien czas. Po pokonaniu go obraca się w proch, z którego potem powstaje i dalej ściga swą ofiarę. Wyrzucenie samej monety albo jej wydanie nic nie pomoże. Wtedy inna moneta zamieni się w przeklętą. Chyba jedynym sposobem na pozbycie się klątwy jest podrzuceniej jej komuś innemu. Innymi słowy - ktoś musi nam ją odebrać nielegalnie i wtedy Sprawiedliwy będzie jego ścigał.

Cechy:
Przekleństwo - Sprawiedliwy cały czas za tobą podąrza. Nigdy nie wiesz kiedy cię zaatakuje.

Odporność na broń - ataki bronią lekką i innymi popierdółkami nie robią na nim wrażenia. Lecz jeśli zwali mu się budynek na łeb to raczej nie wstanie przez najbliższy czas.

Adrenalina - życie w strachu przed atakiem robi swoje.
Refleks/Uniki/Intuicja + 2lvl


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Olekman dnia Sob 11:21, 05 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zasady i informacje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin