Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Atrybuty

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> System gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Naras
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 3407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:18, 31 Maj 2014    Temat postu: Atrybuty

Atrybuty
Są to cztery cechy fizyczne naszej postaci, które podobnie tak jak Umiejętności stopniowane są gwiazdkami- *.

Siła– Mówi o tym jakie ciężary można unieść oraz ma wpływ na obrażenia podczas walki wręcz.
Wytrzymałość– Decyduje o tym ile jest wstanie znieść postać nim się zmęczy oraz jak wiele jest wstanie przyjąć na siebie obrażeń nim padnie.
Zręczność– Jak sprawnie i jak bardzo nasza postać jest się w stanie wyginać lub poruszać, prócz tego wpływa na zdolności manualne.
Szybkość– Decyduje o prędkości z jaką rusza się postać wpływa na bieg, atak, czy zwykłe czynności (należy jednak pamiętać, że szybko nie znaczy dokładnie).

Odpowiednio zgrane z umiejętnościami zwiększą skuteczność naszej postaci lub będą korygowały jej wady. Jednak w przeciwieństwie do umiejętności atrybuty mogą nie tylko rosnąć ale też tymczasowo się zmniejszać lub zwiększać w zależności od ekwipunku czy stanu zdrowia bohatera.
Dodatkowo aby reploid mógł podnieść swoje statystyki potrzebuje skorzystać z pomocy mechanika, który dokona zmian w jego ciele (co najpewniej będzie związane z jakąś opłatą) podczas gdy człowiek rozwija je od razu po otrzymaniu punktu atrybutu (bez żadnych dodatkowych opłat). Zależnie od rasy startowe dane atrybuty są większe na starcie.
Prócz atrybutów podstawowych gracz otrzymuje na starcie 1 gwiazdkę atrybutu, którą inwestuje w co chce.

Gwiazdka atrybutu jest dodawana po dwóch gwiazdki umiejętności!

Przykładowy rozwój atrybutu siły:
[MG Naras powinien to uzupełnić w najbliższym terminie. Jeśli tego nie zrobi można go upomnieć Wink]

Na dzień dzisiejszy nie istnieje ograniczenie gwiazdek na jeden atrybut Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Naras dnia Pią 1:37, 01 Sie 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> System gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin