Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krok III - Przygotuj template postaci

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia II / System
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:49, 04 Paź 2010    Temat postu: Krok III - Przygotuj template postaci

Oto wzór karty postaci

Imię:
Nazwisko:
Ksywa:
Płeć:
Rasa:
Frakcja:
Reputacja:
Ogólnie-
ASK-
Arkadia-
Hegemonia-
Najemnicy-

Wygląd:
Charakter:

E-C:
Ekwipunek:
Modyfikacje:

Umiejętności:




Imię/Nazwisko/Ksywa - Dane personalne postaci (nazwisko i imię/ksywę można pominąć, ale postacie muszą się do was jakoś zwracać co nie?)

Płeć - Czyli jesteście kobietą czy mężczyzną

Rasa - Do wyboru człowiek albo robot

Frakcja - Po czyjej stronie jesteście? Do wyboru Arkadia, Pustynna Hegemonia, Armia Stalowych Kruków albo neutralny

Reputacja: Czyli jak bardzo jesteście znani w świecie MMZG. Każdy zaczyna jako Nieznany. Mistrz Gry informuje o zmianie reputacji na wyższą lub niższą. Reputację zyskuje się poprzez wykonywanie zadań oraz pokonywanie wrogów.

Wygląd - Czyli jak was postrzegają inni ludzie i gracze. Obrazki, grafiki są dozwolone. WAŻNE! Każdy początkujący rekrut musi nosić obowiązkowy mundur swojej frakcji. Możecie za to dodawać lekkie modyfikacje lub ozdoby (kapelusze, okulary, naszywki, przypinki itp). Neutralne postacie mają dowolność stylizacji swojego ubrania.

Charakter - Czyli jak zachowujecie się

E-C - Podstawowa waluta w świecie MMZG. E-Crystals, czyli kryształki energii, które mają multum zastosowań w każdej dziedzinie. Na początku gry dostajecie 200 E-C

Ekwipunek - Czyli was osprzęt. Każdy rekrut dostaje na start "Lekki Pancerz Rekruta *"

Modyfikacje - Czyli to, co postanowicie wmontować sobie w ciało. Zasady są takie same jak w przypadku zwykłego ekwipunku.

Umiejętności - Definiują wasze możliwości.

Uaktualnione 5.12.2011 przez Naras


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ramroyd dnia Pon 21:11, 18 Paź 2010, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia II / System Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin