Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mental (I/S)

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Subklasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 21:41, 30 Lip 2006    Temat postu: Mental (I/S)

Rozwinięcie Psionika. Używa mocy w sposób bojowy.

Duplikacja (5 mądrości/inteligencji/zręczności) tworzysz swojego klona który przy ustawieniach podstawowych nie używa mocy psionicznych, ale może walczyć wręcz. Ale można sie z duplikacjami dzielić mocą psioniczną i wtedy tez będą mogły. Co lv można twożyć kolejne klony. Można tez poświęcić klona, który ma jeden atak o mocy dorównującej oryginałowi.

Iluzje: (5 mądrości/inteligencji/Charyzmy) Dzięki tej umiejętności Psionik może stworzyć zaawansowane iluzje wyłączając przeciwnika z walki. Im większy lv,, tym bardziej wiarygodne i lepsze iluzje może wykonywać Mental. Od 5 lv może robić obszarowe.

Mind Dashing (5 mądrości/Inteligencji): Wcześniej był możliwy dashin przy pomocy telekinezy, ale wtedy było sie odsłoniętym na ataki, i były możliwe obrażenia związanymi z przeciążeniami. Tutaj jest już o wiele lepiej. Nie dość że możesz dashować bez obrażeń, to możesz atakować i zderzenie z przeciwnikiem zadaje mu obrażenia, podczas gdy ty lecisz dalej. Co lv jkest zwiększona szybkość i obrazenia.

Egokineza (5 Inteligencji i 1 lv telekinezy, 1 lv pyrokinezy): Bardzo zaawansowana forma bojowej telekinezy. Na tyle silna że jest widoczna. Działa bardzo podobnie, tyle że jest o wiele silniejsza i oddziaływanie nią przypomina fioletowe... światło, plazmę, pył, piasek, dym... innymi słowy, rozne rożności. Już na 5 lv można stworzyć sobie z tego pancerz o klasie średniej egzozbroi...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Subklasy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin