Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Broń Biała/Walka Wręcz

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Skille
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dada




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:26, 21 Cze 2007    Temat postu: Broń Biała/Walka Wręcz

Tutaj zostaną zamieszczone Skille do walki bronią białą:

Volcanic Viper*** – Postać podbija przeciwnika wyskakując jednocześnie. Pięść zostaje na czas uderzenia nasycona mocą ognia. Kolejne poziomy zwiększają czas uderzenia i tym samym wyżej podbijamy i więcej obrażeń zadajemy. Od 3 poziomu skilla można jeszcze po zakończeniu ataku w powietrzu kopnąć przeciwnika który spadnie na ziemię z większym impetem.

Obrażenia: 2*20 (+5 co lvl a przy 3 Lvlu +10), Obrażenia od kopnięcia 10, 50% szans na stun
Wymagania: Lvl 3, Siła 15,
Koszt: 500 E-C
Dostępny dla klas walczących wręcz, wymaga jednej ręki wolnej

Grand Viper**** – Postać zaczyna z ziemi poprzez przyjęcie postaci niskiej (Trochę jak do biegu tylko że ręce nie są na ziemi), po czym rusza do przeciwnika stając się ognistym pociskiem. Po chwili wybija się z przeciwnikiem w powietrze jak przy Volcanic Viperze. Może zostać potem wzmocniony Volcanic Viperem.

Obrażenia początkowe 2*15 (+5 co lvl) obrażenia przy wybiciu 2*20
Wymagania: Opanowany Volcanic Viper na 3 lvl, Lvl 5, Siła 20,
Koszt: 800 E-C
Dostępny dla klas walczących wręcz, wymaga jednej ręki wolnej

Gun Flame**: Postać wbija miecz w ziemię, a po chwili spod ziemi wystrzeliwuje kilka ognistych kolcy. Kolejne poziomy dają więcej kolcy wystrzelonych spod ziemi i większe obrażenia.

Obrażenia: 10 (+5 co lvl), 10% (+5% co lvl) szans na poparzenie, 2 kolce (+1 co lvl)
Koszt: 250 E-C
Działa tylko gdy dzierżymy miecz.

Tyrant Rave****: Postać uderza przeciwnika mocno w brzuch podbijając go lekko, po czym uderza drugą ręką wzmocnioną siłą ognia, jest 40% szans na wywołanie wybuchu dodatkowo raniącego atakowanego
ATK: 40 (+10 co lvl), 60 % na stun, jeśli zrobi bum 2x Obr
Wymagania: Boxer, LvL 6 z subklasą Lvl2, siła 35,
Koszt: 1000 E-C
Działa tylko gdy dzierżymy kastet.

Dragon Kick***: Postać wystrzeliwuje w przeciwnika z kopniakiem wzmocnionym ogniem. Noga atakującego otoczona płomieniami przypomina smoka.

Obr: 25 (+5 co lvl) 25% szans na stun
Koszt: 550 E-C
Wymagania: LvL 3 Siła 20

Vapor Thrust** – Uppercut nasycony energią błyskawic.
+25% Obr (5% co Lvl) 10% szans na stun
Wymagania: BB+1, i klasy władające bronią białą
Koszt: 350 E-C

Mist Slash**: Postać szykuje się do wykonania cięcia i błyskawicznie wyciąga miecz i uderza. Może zostać ulepszony dzięki Throw Money.
Obr 10 (+5 co lvl)
Koszt: 250 E-C
Tylko klasy walczące BB

Throw Money****: Postać rzuca monetą w przeciwnika. Jeśli trafi, wtedy przy skillu Speed Slash tnie 2*(poziom skilla*ilość rzuconych monet) razy.
Koszt: 600 E-C
Tylko klasy walczące BB

Recall*: Jeśli przeciwnik wytrąci postaci broń z rąk, wtedy może ją przyciągnąć do siebie siłą woli. Taki normalnie Jedi.
Koszt: 100 E-C

Fury***: Postać kilkakrotnie szybko uderza przeciwnika bronią. Ilość uderzeń zależy od poziomu skilla
Obr: 10 (+1 co lvl)
Ilość uderzeń: 2 (+1 co lvl)
Koszt: 550 E-C
Tylko klasy walczące BB

ThunderSlash**: Postać wyskakuje w górę i zyskuje aurę elektryczności, po czym kieruje atak na przeciwnika
Obr: +15(5 co lvl)
Koszt: 200 E-C
Wymagana: Um. w BB

Steep sword Ultra****: Pojawiasz sie za przeciwnikiem, przed lub z boku... przy okazji twoj miecz otacza aura... po tym pojawiasz sie na swoim miejscu...
Obr: +40 (5 co lvl)
Koszt: 1300 E-C
Wymagania: min. 6 BB, miecz

Tornado Attack*****: Zaczynasz sie kręcić wokoł własnej osi i w pewnym momeńcie wypuszczasz fale uderzeniową. Jak sie krecisz to możesz sie tez poruszać zi przy dotyku zadajac obrazenia. Wykonuje się wtedy baaardzo dużo obrotów na sekundę.
Obr: 100/10 (Od fali/Od dotyku) Co LvL ATK: 10/5
Koszt 1500 E-C
Wymagania: BB 8, miecz
Skutki Uboczne: 60% szans ze stracisz równowagę i upadniesz.

BlocksBreak***** Postac wyskakuje wysoko w góre miecz dzięki temu skilowi się szybko nagrzewa i uderza w przeciwnika w głowe z wielką siłą przeciwnik nie jest w stanie zablokować ciosu. Po dłuższym opanowaniu skilla zadaje znacznie większe obrażenia.
Obrażenia: 30-40 (Co lvl 5+, od 4 lvl'a 10+)
Wymagania:lev 5 zręczność 28 siła 20, BB 5
Bonus:Nie ma szans na zablokowanie
Wada: Słaby miecz może zwyczajnie pęknąć...
Koszt:1250 EC

Sonicboom** Użytkownik wysyła w kierunku wroga jaskrawo-niebieską falę uderzeniową która potrafi uszkodzić każdego przeciwnika
Obrażenia 15 ( 5 co Lvl)
Wymagania: BB 1, siła 10
Koszt: 300 E-C

Quickdisarm** - Polega na szybkim wytrąceniu broni przeciwnika, działa tylko na broń trzymaną w ręku. Dobre dla początkujących wojowników i na początek swojej przygody... Później jednak nie nadaje się do walki... . Działa tylko gdy siła użytkownika będzie równa lub większa.
Koszt: 200 E-C
Wymagane: 2 BB, siła 5, szybkość 5, zręczność 4

Enlarge****: Broń postaci zostaje na pewien czas znacznie powiększona. Zyskuje wtedy na sile uderzenia, ale traci na mobilności.
ATK/DEF: Powiększony x2(0.1 co lvl), Broń może być powiększona o 5m(1m co lvl), celność broni - 25%
Koszt: 800 E-C
Wymagane: 25siły, 15 zręczności, 5BB

Ice Ribbon***
Miecz zamienia się w wstęgę na rękojeści. Ta wstęga może się wydłużać na dowolną odległość. Po upływie tury wszystko co znajdzie się wewnątrz kręgu utworzonego przez wstęgę zamarza.
ATK: +20 (+5 co LvL), 3 tury zamrożenie(+1 tura co lvl)
Koszt: 800E-C
Wymagania: 15 Zręczności, 4 BB, miecz związany z lodem.

DeathMill*****

Twoja postać zaczyna szybko kręcić swoimi broniami dzięki temu one złączają swoje obrażenia od 3 lvla skila broniami można rzucić zadaje to wieksze obrażenia niż podejście do przeciwnika do tego skilla wymagana jest duża zręczność. Ten skill wymaga dużej kondycji...

Obrażenia:Maksymalne broni, dodatkowe +5 co LvL, rzut ATK+20(+5 Co lvl)

Wymagania:
lvl 3 24 zreczności 15 siły 12 szybkości 2 bronie

koszt 400 ec

Lodowa pięść*** - Podczas wykonywania tego skilla, ręka użytkownika zaczyna być pokryta mrożącą aurą, wręcz ręka zamienia się w lód. Gdy tylko trafi przeciwnika, lód się rozbija.
Atak: +20/30(gdy przeciwnik jest bez zbroi; ATK+5 co lvl) oraz 30% szans na zamrożenie przeciwnika.
Wymagania: Broń ręczna: 3, siła 12, kaset lub wolna ręka
Koszt: 400 e-c

Cięcie mrozu** - Miecz użytkownika zostaje pokryta niebieską aurą która może wywołuje obrażenia spowodowane żywiołem mrozu
Atak: +10(+5 co lvl) oraz 20% szans na zamrożenie przeciwnika.
Wymagania: Broń Biała 2
Koszt: 200 e-c

Step Cross Ultra*****: identycznie jak w Step Sword Ultra tyle że zadajesz dwa silne cięcia, i wracasz na swoje miejsce. (ciecia sa tak szybkie, ze widziane jako jedne, na krzyz. stad nazwa)
ATK:+75. (15+ Co LvL)
Koszt: 2000 E-C
Wymagania: BB 10

Ice Armageddon ******: Uzytkownik uderza mieczem w ziemie spod której urywaja sie potezne zalomy lodu i zgniataja przeciwnika. Jest to skill rzadki i unikalny, można go nauczyć się tylko od właściwego NPC'a.
ATK: 100. (25+ Co LvL)
Koszt: 3000 E-C.
Wymagania: BB 10, Subklasa LvL 5 związana z Bronią Białą i 5lvl związany z bronią białą(subklasa)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Skille Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin