Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Varja

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia II / Karty Postaci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trey




Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:49, 01 Maj 2012    Temat postu: Varja

Nazwa: Varja
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Reploid
Frakcja: ASK
Reputacja:
Ogólnie- Nieznany
ASK- Nieznany
Arkadia- Nieznany
Hegemonia- Nieznany
Najemnicy- Nieznany

Wygląd: Posiada kruczoczarne, sięgające do karku włosy. Śnieżna cera, przeciętna postura. Nad prawym policzkiem posiada znamię, w postaci trzech, następujących po sobie, coraz mniejszych pieprzyków. Na jego twarzy gości lekki uśmiech, co daje pozytywne wrażenie. Ubrany w typowy dla Kruków mundur.

Charakter: Raczej umiarkowany oraz niekoniecznie prawy. Bierze z życia tyle ile może, byle by nie łamało to bliżej niezdefiniowanego kodeksu - jedną z jego zasad jest to, że nie zabija ludzi bez wyraźnego rozkazu bądź zagrożenia, chociaż zupełnie inaczej ma się sprawa z reploidami. Podczas nieformalnych spotkań z innymi często łamie bariery niewerbalne, co może zostać źle zrozumiane. Ma najprawdopodobniej zaprogramowane pragnienie ciągłego rozwoju systemu, co objawia się dziwną tendencją do wymieniania podzespołów z pokonanych reploidów. Czasami zachowuje się mechanicznie.

E-C: 0
Ekwipunek:
Lekki Pancerz Rekruta *

Modyfikacje:
Executor - Moduł ulokowany w dłoni właściciela. Pozwala na wywołanie specyficznego rodzaju wstrząsów elektrycznych i pozostawienia ich pochodnych poprzez uderzenie otwartą dłonią, bądź też bezpośredni przekaz myślowy. Obszarem wyzwolenia ładunku jest wewnętrzna strona dłoni. Ładunek ten w większości przypadków powoduje pewien stopień paraliżu oraz niewielkie obrażenia. Jednak zdecydowanie bardziej paraliżuje niż uszkadza. Na ludzi i reploidy działa on inaczej. Z racji budowy. Na ludzi całościowo, słabiej - na reploidy silniej, punktowo. Ładunek kumuluje się. Po uderzeniu w człowieka, paraliż/obrażenia nasilają się na całym ciele. W wypadku trafienia w reploida w miejsce uderzone wcześniej, paraliż/obrażenia nasilają się w danej strefie i rozszerzają się odpowiednio wedle liczby użytych ładunków poza tę strefę. W wypadku trafienia w punkt ciała reploida, uprzednio trafionego, w punkt nie objęty działaniem pierwszego ładunku, ładunek ten liczy się w miejscu trafienia jako podstawowy. Każdy zwykły cios zabiera 1 ładunek baterii. Każdy cios może zostać naładowany, po odczekaniu odpowiednio długiej ilości czasu, aż do maksymalnie 3 poziomów ładunku.
Bateria: 15

Umiejętności:
Walka wręcz - *
Akrobatyka - *
Charyzma - *

Modyfikacje oraz umiejętności były obgadane z Inrą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
inraeratus
Administrator



Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1603
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:05, 01 Maj 2012    Temat postu:

Wszystko się zgadza, akceptuję i życzę miłej gry.

Możesz zaczynać w kwaterach swojej frakcji... jak tylko ustalimy kto Cię weźmie. (skoro jednak wziąłeś charyzmę i zależy Ci na akcjach poza walką to może Naras by się tego podjął, ma moim zdaniem smakyłkę do tego rodzaju kwestii... co oceniam bardzo pozytywnie.)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phanti
Prime Admin



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:03, 02 Maj 2012    Temat postu:

Teoretycznie nie powinieneś mieć żadnej modyfikacji na początku gry, ale pomysł jest dobry, więc jestem jak najbardziej za. Miłej gry, Twoim MG jestem ja.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia II / Karty Postaci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin