Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Deltar MK II [aktywna]

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Karty Postaci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phanti
Prime Admin



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:56, 09 Cze 2010    Temat postu: Deltar MK II [aktywna]

Nazwa: „D.A.W.N-04 (Deltar) Mark II Designation: X4-Delta2805 Serial Number: 12x453x340x56x32”
Nazwa2: Deltar MK II, Original Design by D.A.W.N. Modified and Improved by Howard Grey
Imię: Deltar
Wygląd:
Ekwipunek: Stalowe Ostrze
Frakcja: ---
Rasa: Reploid
Klasa: Maverick Hunter
HP: 17 + 11 + 1 (29/29)
E-C: 0
Charakter: Brak

Statystyki:
Siła: 11 (11 zużyte na umiejętności)
Zręczność: 9 (6 zużyte na umiejętności)
Szybkość: 6 (5 zużyte na umiejętność)
Inteligencja: 2
Mądrość: 2
Spostrzegawczość: 5 (5 zużyte na umiejętności)
Charyzma: 1
Punkty do wytrenowania: 10

Umiejętności:
3 – Broń Biała
1 – Zbroja Średnia
1 – Uniki
1 – Celne Oko

Dodatkowe (Związane z tym, że projekt X4-Delta2805 jest nieukończony):
- Całkowity Brak Osobowości ( Czyli mimo, że punkty do Charyzmy są przydzielone to jak na razie można traktować je tak, jakby ich nie było)
- Potrzeba ładowania generatora z zewnętrznego źródła energii raz na jakiś czas
- Niedorobione elementy kosmetyczne


Historia:
Howard Grey był jednym z najlepszych naukowców i inżynierów, daleko na północy, tam, gdzie fabuła naszej gry nie sięga. Razem, ze swoimi trzema kolegami, Richardem Lyons’em, Anthonym Burke’m i Edwardem Harvestonem byli elitą. Obracali się w luksusie, chwale i sławie. Pieniądze, kobiety i hazard. Do tego też dużo, dużo pracy. Ich wynalazki ratowały życie jednych…i niszczyły innych. Jednak oni się tym nie przejmowali i wiedli spokojne życie…aż zostali porwani przez grupę terrorystów zwanych Bordercrushers. Chociaż byli kompletnymi idiotami, znaleźli na południu coś, co naukowcy mogliby obrócić w cud…destrukcyjny cud. Mianowicie znaleźli kawałki złotej zbroi i coś w rodzaju miniaturowego generatora, oczywiście zamkniętego w złotej obudowie. Odkryli także plany, związane z tymi szczątkami. W większości były zamazane i zniszczone. Jedyne co dało się odczytać ze słów to „D.A.W.N-04” i „Deltar”. Terroryści, pragnęli by nasi jajogłowi z resztek złotej technologii i tego ledwo działającego, lecz możliwego do naprawy super potężnego reaktora stworzyli ogromne działo, które pomogłoby bandziorom zmieść wszystko co stanie im na drodze… Cóż. Naukowcy, wzięli się do roboty…Ale innej niż mieli. Mianowicie postanowili odbudować tego Del-cośtam. Mieli dość słabe materiały, mało surowców i kiepskie narzędzia. Ale mieli motywacje. Chcieli wykorzystać Reploida do ucieczki. Szkielet który stworzyli był ogromny, wszystkie podzespoły były z odzysku, czyli stare, zacinające się, etc. Ale największym sukcesem, było naprawienie tego małego reaktora. Naprawienie i ulepszenie, poprzez usunięcie z niego wirusa, który z w nim siedział i zastąpienie go czystą energię. Cóż, w to co stworzyli wsadzili kupę starych broni i…odpalili to. Deltar 1.5 był bardziej czymś w rodzaju rozpadającego się mechanolida niż reploida. Pracował jedynie na dość słabym systemie operacyjnym, nie miał praktycznie żadnego AI, czyli był głupszy od naszych Pantheonów. Sterowało się nim komendami z laptopa. Jednak to wystarczyło aby uciec…niestety tylko dwójce. W czasie ucieczki przeżyli tylko Howard i Richard. W czasie operacji uaktywnienia stalowego potwora, pozostała dwójka obroniła swoich kolegów, będąc żywymi tarczami. Dali im potrzebny czas. Sekundy wystarczyły, aby uaktywnić monstrum, które pozabijało prawie wszystkich Bordercrushers.

Naukowcy uciekli daleko na południe. Do nas. Tam zaczęli pracować nad reploidem z prawdziwego zdarzenia. Nad wersją 2. Prace szły dobrze, aż do czasu gdy niedobitki Bordercrushers odnalazły naszych dwóch panów, zanim zdążyli ukończyć swoje cacko, z ulepszoną technologią i ostro podrasowanym generatorem. Naukowcy zginęli, ale zdążyli ukryć swojego pupila. Jednak kiedy bandyci wysadzali ich tymczasowe laboratorium, kapsuła z nieukończonym Deltarem MKII została uszkodzona. Spowodowała przedwczesną aktywację reploida i uszkodzenie jego generatora…. I tak zaczyna się historia…

------------------------------------------------------------

Kapsuła otworzyła się…. Reploid wyszedł z niej spokojnym, lecz sztywnym krokiem.

- Inicjalizacja. Operacja 24x042042x42342.21234. Aktywacja systemu osobowości…BŁĄD! Nie wykryto modułu osobowości…. Dalsza diagnostyka systemowa…. BŁĄD! Awaria w podzespołach A-1235323, A-3442323, Q-31345 i 4-5464345. Awaria układu operacyjnego. Awaria układu osobowości. Awaria układu sztucznej inteligencji. Ładowanie modułu awaryjnego, operacja 293401. Jednostka pracuje teraz na prostym układzie sztucznej inteligencji… Diagnostyka układów fizycznych i podzespołów….Ładowanie….BŁĄD! Brak poszczególnych elementów zbrojeniowych! Brak opancerzenia! Brak osłon kluczowych elementów!....Dalsze skanowanie….BŁĄD KRYTYCZNY! BŁĄD KRYTYCZNY! Błąd nr.256734523563 – Uszkodzenie Głównego Reaktora! Obecny stan mocy 97.4%. Powolny spadek mocy…. Jednostka pracuje teraz na układach awaryjnych, aby zapobiec dalszym uszkodzeniom Głównego Reaktora….operacja HJ-R45V…. Tryb awaryjny aktywny.

Niekompletny Deltar MK II rozejrzał się wokół siebie….

-Prosty moduł sztucznej inteligencji aktywny….Główny Cel: Przeżyć.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Phanti dnia Śro 20:57, 09 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Karty Postaci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin