Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sugestie
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia II / Aktualności
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:03, 18 Paź 2010    Temat postu: Sugestie

Tutaj można składać pomysły na nowości do świata MMZG oraz na zmiany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Naras
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 3407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:33, 21 Gru 2010    Temat postu:

Doładowywanie modułów.

Jak wiemy moduły można doładować w bazach organizacji, ale ja chciałbym zaproponować jeszcze jeden sposób. Ładownie za pomocą posiadanych E-C.
Za określoną cenę będzie można doładować o jeden punkt moduł. Rzecz jasna zależnie od tego jaki to moduł cenna będzie do niego dostosowana. Do opisu broni dodawało by się pod liczbą użyć jeszcze:
Cena własnoręcznego doładowania: np.: 100 E-C

Owa cena była by zaniżana dla postaci, które posiadają umiejętność "Energetyka", lub coś podobnego. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yasahiro




Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 1298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:07, 21 Gru 2010    Temat postu:

Ja chciałbym zaproponować możliwość modyfikacji DNA, ci co byli tutaj kiedyś wiedzą o co chodzi, a także jeszcze jeden pomysł.

Live Metal
Nie wiem czy już są dodane ale nawet jeśli są to możnaby stworzyć Live Metale z innych Reploidów niż oryginalne (Deltar czy coś) lub z innego Oryginalnego Reploida (Copy X...Czyli taki X z paroma możliwościami innymi, Elpizo i takie rzeczy.) Mogli oni powstać jak Omega, w wybuchu albo ktoś może to stworzyć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phanti
Prime Admin



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:07, 21 Gru 2010    Temat postu:

Jeśli chodzi o ładowanie modułów, zastanowię się nad tym.


Modyfikacje DNA - są dostępne ale dopiero na wyższych poziomach i są bardzo drogie.


Live Metale - Zastanawiam się nad nimi od dłuższego czasu ale raczej wprowadzę je później jeśli w ogóle wprowadzę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yasahiro




Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 1298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:38, 23 Gru 2010    Temat postu:

Robot Masters- PAST

Ciekawie by było gdyby można było kiedyś powalczyć z bossami z poprzednich części Rockmana. Albo odbudowani albo podróż w czasie...albo symulacja, po prostu Możnaby walczyć z Air Man'em(You cannot beat him!) albo jakiś boss z RMZ1. Dodałoby więcej szans by sprawdzić swoje umiejętności a także byłoby ciekawie z takimi powalczyć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phanti
Prime Admin



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 1:53, 24 Gru 2010    Temat postu:

Mutos Reploidy z RMZ są w planach. Jako prawdziwi. Jeśli chodzi o Robot Masters to...nie. Kategorycznie nie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:34, 23 Lut 2011    Temat postu:

Odnośnie ładowania modułu poza bazą - Jeśli się dobrze pomyśli, można zdobyć przenośne ładowarki działające na styl strzykawki albo jak Subtanki z MMZ czyli mamy gotową ładowarkę z X jednostkami energii, a moduł ma zawsze slot dla takiej ładowarki. Podłączamy, ka-tshhhh i mamy naładowany moduł, a baterię trzeba naładować w bazie tak, jak zwykle. Przydatne, przenośne, a na dłuższe wyprawy konieczne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamitsu




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 0x80D6FC19
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:13, 25 Lut 2011    Temat postu:

Cytat:
ka-tshhhh

Badum-ptszszszsz

W teorii można jeszcze to rozpracować do tego stopnia, że okaże się, iż albo możemy ładować te baterie za darmo, albo mega Plot no Jutsu nie pozwoli nam tego zrobić pomimo technologii tak zaawansowanej, że ho...
Plot no Jutsu be


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yasahiro




Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 1298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:43, 10 Mar 2011    Temat postu:

Nie ma innego sposobu by to nazwać i wiem, że pewnie odrzucicie ale jest szansa że się przyjmie.

Upgrade Umiejętności

Mianowicie polega to na ulepszeniu umiejętności za kasę, Dotrenowanie tak jakby lub specializacja w niej. Za dopłacenie i wytrenowanie można poprawić i zatrzymuje się wydane gwiazdki. Warunkiem jest to, by umiejętności były powiązane w logiczny sposób wyjaśniający jak mogą być dotrenowane. Oraz Kasa. Gdzieś 100 - 200 E-C za każdą gwiazdkę, zależnie od siły umiejętności planowanej. Dajemy przykład na umiejętności SIła

A więc Dany Gracz...Przyjmijmy, że to Brat Toma Kowalskiego, Jan Kowalski. Jest Silny (**) ale chce móc nie tylko być silny ale teraz przyjąć większe ciosy na siebie, ogółem taki bardziej bufiasty. Idzie wobec tego do sali treningowej i płaci 200 E-C.

Siła** + (* x 150 E-C) = Krzepa**

No i jest bardziej bufiasty. Proste? Teraz dajmy przykład, że Jim Kowalski, zakała rodziny bo mechanik idzie się poduczyć. Ma mechanikę na *** i chce się specjalizować w naprzykład budowie Mechów.

Mechanika*** + (* x 100 E-C[Gdyż jest to specjalizacja w danej dziedzinie a nie ogólne ulepszeniu umiejętności]) = Mechanika: Mechy***


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phanti
Prime Admin



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:27, 11 Mar 2011    Temat postu:

Odrzucam. Pomysł mi się nie podoba.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:41, 12 Mar 2011    Temat postu:

Yasahiro - Tom ma dla Ciebie wiadomość:

"Jeszcze raz wymyślisz mi pseudo fake rodzinę, a dostaniesz bana."


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yasahiro




Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 1298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:20, 21 Maj 2011    Temat postu:

Nowy pomysł

RANGI WOJSKOWE!

Tak zauważyłem, że nie mamy rang wojskowych, cały czas tylko rekruci, nieważne jaka reputacja! Uważam, że powinno wprowadzić się nową statystykę a także listę rang.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phanti
Prime Admin



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:52, 21 Maj 2011    Temat postu:

Ale to już jest. To że wy tego nie macie, to nie znaczy, że MG tego nie mają. Jak wreszcie uda Ci się być w jakiejś frakcji bez psucia jej, to pewnie awansujesz z rekruta, na coś wyższego. Najpierw na Żołnierza. Chyba, że wykażesz się naprawdę czymś super to może nawet dostaniesz podwójny awans na Oficera. Ale jak na razie to tylko Cię wykopują ^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phanti
Prime Admin



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:05, 02 Cze 2011    Temat postu:

W związku z nieobecnością Narasa chyba jednak wprowadzę plan B, który nie popsuje jego sagi. Jednak potrzebuję do tego drugiego MG.

Wprowadzę sagę która będzie działała na zasadach podróży w czasie. Czyli, kiedy się zakończy postacie wrócą w to samo miejsce, w TYM SAMYM CZASIE, z którego zostali teleportowani, przez co saga Narasa nie rozpadnie się w samym środku.

Stworzę dwie instancję. Jedna prowadzona przeze mnie, druga przez drugiego MG. Będą to dwa statki kosmiczne obcych, a gracze będą...więźniami. W ogromnym skrócie powiem, że fabuła będzie polegać na ucieczce i zapobiegnięciu inwazji z kosmosu. Tylko później nie chwalcie się o tym ziemskim NPCkom, bo i tak nikt wam nie uwierzy.

Więc...Czy ktoś jest chętny do pomocy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamitsu




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 0x80D6FC19
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 3:31, 03 Cze 2011    Temat postu:

Detale czego konkretnie oczekujesz, bo na razie mam tylko ogólnikowy obraz sytuacji...acz niemalże wystarczający...czy się zgłoszę? Tak czy tak nie zechcesz mnie zła istoto Razz <pół żartem, no offense meant>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia II / Aktualności Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin